• Sutton ~ Summers and Deadpool
    Quiseng ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Prynne ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Cumberbitch ~ Magneto and Beast
    Sparkfire ~ Pyro and Multiple Man



    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik kreeg me rapport vandaag. Alleen maar A's, A+'s en B's. Het gaat super goed en meester Sander vond mijn doel wel een heel goed doel voor mij, mijn doel is om hulp te vragen wanneer ik het echt nodig heb. En we gaan 20 februari met de hele klas naar de Efteling, dankzij school, het word lollig nu maar hopen op 1 ding: Dat ik in hetzelfde groepje zit als Romy, Kyra en Sam.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vind me iPod echt eng O.o


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En vandaag op school had ik een superawkward moment.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    verveel me:S:S:S


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Gisteren na school kwam me ma, ze wou zeker weten dat ik bij Kyra ging, toen zei ze dat ik straf had en ik begon brutaal te doen. Raad eens wat? Sam, Maajid en Jorden stonden ernaast en Sam keek echt superverbaasd, zijn mond was zelfs opengevallen. AWKWARD.

    Vandaag ging het super. NOT. Lieke en ik repareerde Sky's pen, Romy begint als een vuile hoer tussen mij en Kyra in te zitten. Romy negeert mij en beveelt Kyra dat ook te doen, ze is echt een bitch en het lijkt alsof ze dit al die tijd al wou!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En ojaa: Ik zit bij Anjella, Kyra en Romy in het groepje voor de Efteling. Ik ben blij dat ik bij Kyra zit, maar niet met het feit dat Romy er ook bij zit.

    Kyra moet echt zelf beslissen met wie ze omgaat en niet Romy of mij te laten beslissen, want vandaag zei ze nog dat ze met mij wou omgaan, maar Romy niet. Toen Romy aan kwam lopen negeerde ze me opeens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Weetje? Iedereen denkt dat Anjella een zeikend kreng is, maar ik snap haar wel. Ze word gepest omdat ze Justin Bieber wel leuk vind en eigenlijk begin ik haar aardig te vinden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb zin in morgen, want het zal wss superrustig zijn, want na vandaag wilt de helft van de klas morgen thuisblijven! Kyra en ik gaan alleen om contact te hebben met elkaar en omdat we gewoon niet de hele dag binnen willen zitten. Sam gaat wss omdat hij gewoon mee wilt doen aan die talentenshow, we gaan met de klas echt een awesome liedje uit de jaren 70 zingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik heb vandaag vrij:P


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hij heeft het geflikt hoor, die klootzak. En het ergste is dat ik nog steeds van hem houd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga trouwens ff me spullen voor Maandag inpakken.
    We worden zo rond 20:00 terug verwacht, dus tja ik ben van 7:30 tot 20:00 weg.
    Dit is trouwens wat ik meega nemen:
    -Schrift en pen
    -Eten
    -Drinken
    -Geld
    -Een vest
    en nog meer


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    oki...

    kga weg met luke alleen wordt onze tripje wel verkort we d8 gewoon 5 dagen maar mis zelfs 3 dag:S


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Okay


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het is best grappig, eerder lachwekkend. Met de klas gingen we ook maar gelijk kijken naar de talentenshow van groep vijf ofzo. Het was echt lachwekkend om te zien hoe Arghawan telkens Sam's aandacht wou proberen te trekken, terwijl Romy en ik de hele tijd een gesprek met hem voerden. Het begon zo.

    Serah: Ze gaan een toneelstuk genaamd wat ik ga doen als ik mijn zwemdiploma heb opvoeren.
    Ik: "Zwemmen duh!"
    Romy: "Juah duh"
    Romy, Sam en ik lagen echt plat vanwege mijn droge opmerking en de juf keek dreigend naar ons.
    Romy: "Zo droog"
    Nadat we waren bijgekomen van het lachen, begonnen we te klappen.
    Romy, Sam en ik: "Goed gedaan! We zijn trots op jullie, jullie worden al zo groot!"
    Iedereen keek ons aan alsof we gestoord waren en ik zweer je, we hadden echt de meest hilarische lol.
    Sam: Ik houd van mezelf
    Ik: Awesome
    Sam: Dus je haat me, maar vind me awesome?
    Ik: Nee ik vind het woord awesome gewoon awesome
    Romy: Ze vind het woord awesome dus awesome en zegt zo vaak awesome, omdat het gewoon awesome is.
    Ik: Daar is de logica!
    Ik blijf doen alsof ik Sam haat, maar houd van hem xD, zodat hij niet gek van zijn fangirls word en het ene meisje dat maar staat te lachen wanneer Arghawan en Bridget hem de hele tijd knuffelen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Waaaait, groep 5, talenten show dat heb je op de basisschool?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)