• Sutton ~ Summers and Deadpool
    Quiseng ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Prynne ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Cumberbitch ~ Magneto and Beast
    Sparkfire ~ Pyro and Multiple Man



    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Poor you


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik realiseer me nu pas iets, Sam kan net zo goed Hard to get spelen om te kijken of ik no matter what zal doorzetten en altijd van hem blijf houden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    UGH binnenkort, ooit eens ga ik tegen Lieke zeggen: Ik hou er van hoe mijn middelvinger altijd een erectie krijgt, wanneer jij in de buurt bent.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ikke verveel me


    omg he zo ik en rani zijn weer goed samen he

    oke zo wij zaten dus in p.a.v. vooraaan waar we altijd zitten he
    en ik zo rani wat was dat andere ook alweer?
    R;genocide
    N;En wat betekent dat ookalweer?
    R:Uitroeing en volkenmoord
    N;Wat Voldemort!?
    Rani lag dubbel van het lachen.
    N; Zo daar hebben ze zijn naam vandaan.
    R; Nee man Volk en moord

    ik verstond egt voldemort

    ej ik had wel het antwoord onthouden

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 13:39 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hahaha! Ik ben uit de Teddybearregering gestapt, na een paar weken ofzo en als iedereen me terugwilt mag ik er weer in. Ik ben eruit gestapt, want ik kan me niet zo onverantwoordelijk gedragen als ik zelf mensen wil helpen en voor mensen wil opkomen, dus ik moet volwassener worden en mijn kindertijd gewoon achterlaten. En laatst toen Romy vroeg waarom doe je zo? antwoordde ik, het kwam uit de grond van me hart: "Omdat ik te snel ben opgegroeid."

    Maar in de pauze reageerde ik op iedereen, behalve Sky gewoon opgefokt. Voorbeeld van mijn reactie's:
    Joost en Sam: "Maar waarom ben je ermee gestopt?"
    Ik: "HOU JULLIE KOPPEN EVEN! IK HEB ER MIJN EIGEN REDENEN VOOR EN DIE GAAN JULLIE VERDOMME GEWOON NIET AAN!!!"
    Ik: *loopt weg en komt terug*
    Ik: "Weetje wat? Als jullie het zo graag willen weten: Ik wil veranderen en soms moet ik dan gewoon dit soort dingen achter me laten."
    Joost: "Je wilt voor Sam veranderen hé?"
    Ik: "NEE! ER ZIJN GEWOON MENSEN DIE ME GODVERDOMME HARD NODIG HEBBEN EN IK KAN ME DAN NIET ALS EEN KINDERACHTIG KUTPERSOON GEDRAGEN! IK DOE NIET ALLES VOOR HEM!"
    Ik: *loopt weg en blijft lopen tot ze bij Sky in de buurt is*
    Sam: "Je maakt misschien wel kans als je niet veranderd!"

    En toen in de rij:
    Joost, Romy en Kyra: "Ze wil zeker veranderen voor Sam."
    Tygo: "Ja ze doet echt alles voor hem."
    Ik: "HOU JULLIE KOPPEN EVEN! EN FIJN DAT JULLIE EVEN ALS ECHTE BITCHES ACHTER ME RUG OM PRATEN!"
    En geen van mijn "vrienden" nam het voor me op, dit keer was het Sky.
    Sky: "Laat haar gewoon even met rust!"
    Ik stond echt op het punt om in tranen uit te barsten.

    En in de klas:
    Joost: "Ik moet nog iets zeggen."
    Ik: *Trekt Joost aan zijn capuchon zodat hij bijna stikt* "Ik wil niet veranderen voor Sam."
    Joost: "Niet over dat: Pleeg gewoon geen zelfmoord, want meer mensen geven om je dan je denkt."
    Ik: Ok.
    Joost: *neemt een slok water*
    Ik: *Trekt Joost weer aan zijn capuchon, waardoor hij bijna stikt in zijn water* Ik wil niet veranderen voor Sam.

    En ik had Joost vandaag ook al geschopt om ervoor te zorgen dat ik niet als eerste geknuffeld werd. En toen ik eruit ging(de teddybearregering) keek Sam me de hele tijd aan met zijn: 'Wat heb je nou gedaan, ik mis je freaking much'


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En toen Sam naar voren in de klas moest komen(laat dat nou net zijn waar ik vandaag zat), glimlachte hij de glimlach waar ik zo dol op ben en hij keek naar mij. Believe me, ik zat als een malloot te glimlachen en bloosde.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het is best wel grappig, als je merkt hoeveel moeite ik nu doe om er morgen goed uit te zien en een goede brief aan Sam te schrijven, terwijl hij hoogstwaarschijnlijk zit te computeren, tv aan het kijken is en zich helemaal geen zorgen maakt over zorgen.
    Ik mag nu niet eens m'n mond bewegen, me neus snuiten of zelfs maar van gezichtsuitdrukking te veranderen, omdat ik een vitamine gezicht-masker op heb en een goed resultaat wil, zodat ik er morgen geweldig uitzie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik meen het sam is uw obsessie(cat)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Nee, hij is mijn soulmate. Verder niks.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    denk je?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ja, alles wat ik maar zie over True Love klopt precies bij ons. Ik voel die band met hem die ik bij andere nog nooit heb gevoelt. Hij is de enigste die in het openbaar of zelfs bij Kyra en Romy begonnen over mijn "problemen", hij heeft mij nooit verraden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    soul mates en true love gaat vanzelf je moet er niet aandenken het gebeurt gewoon ineens op de onmogelijke plekken. zo denk ik er over maar oke ieders gedachte anders


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik had eerst verwacht dat Sam gewoon zo'n typisch vriendje was, had het niet verwacht, dacht er niet aan en zocht niet eens naar ware liefde.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik noem het nog teenage love
    ik geef het toe
    Luke en ik hebben dat ook
    maar dat zijn juist na true love de mooiste liefdes.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.