• Sutton ~ Summers and Deadpool
    Quiseng ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Prynne ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Cumberbitch ~ Magneto and Beast
    Sparkfire ~ Pyro and Multiple Man



    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ga binnenkort belletje lellen bij de plek waarvan ik denk dat Sam woont, als hij daar echt woont: woohoo! zo niet: kut nog een keer achtervolgen dan maar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    oke, kristen. hij is egt uw obsessie. jij bent addicted van Sam:O


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Nah niet waar!
    Gek genoeg hadden Kyra en ik net hetzelfde visioen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Vandaag gaf juf Iris ons een woordzoeker met onze namen, geloof me inplaats van gelijk naar mijn eigen naam te zoeken, ging ik gelijk naar die van Sam zoeken, LOL, mijn ogen zochten gewoon alleen naar zijn naam maar mijn brein zei: VERDOMME ZOEK GEWOON NAAR MIJN EIGEN NAAM, KUTOGEN! en mijn ogen gaven het niet op, ook al zag ik andere namen, ik bleef naar Sam zoeken en toen ik Sam's naam, Romy's naam, Kyra's naam en mijn eigen naam had gevonden, gooide ik de woordzoeker in de papierbak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik denk nu echt terug aan die leuke tijden met Sam. Bijv. in de vakantie toen we elke keer met elkaar praatte op Facebook, toen ik loog dat ik naar IJsland verhuisde, omdat ik zijn reactie zou willen weten, zijn reactie was: ):

    Ik realiseer me pas sinds korte tijden hoe gek ik altijd op hem ben geweest en hoeveel ik hem nu mis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En ook die ene keer toen ik in de vakantie bij Kyra ging logeren, toen zat ze met Sam op FB te praten over the perfect picture, ze lieten me zelfs een half uur wachten daarvoor. Serieus, om de minuut werd ik ongeduldiger, toen ik eindelijk weer mocht kijken, las ik hun gesprek en die bestond voor het grootste deel uit berichtjes van Kyra met: "Ze begint een beetje...heel erg ongeduldig te worden." Uiteindelijk stuurde Sam me een foto met de tekst: 1 thing 2 do 3 words 4 you: I love you. En hij zei zoveel lieve dingen tegen me, het boeide hem niet dat Kyra naast me zat en de hele tijd awwh zei.

    Hij is serieus het liefste vriendje ooit, ik ben de fout in gegaan. En nu ben ik hier om mijn fout te verbeteren.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 23:13 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    He did it again...
    Vandaag gingen Kyra, Romy en ik nog ff naar het schoolplein, maar Sam, Tygo en Joost waren daar. Natuurlijk hoor: Tygo ging achter Romy en Kyra aan, ik werd gevolgd door Sam en Joost.
    Sam: "Wil je met me?"
    Ik: "Is dit een grapje?"
    Sam: "Nee, ik heb het uitgemaakt met Lieke."
    Ik: "Heb je enig bewijs?"
    Sam: "Joost!"
    Joost: "Hij liegt niet, hij heeft het echt uitgemaakt."
    Ik: "Zweer op jullie levens dat Sam geen grapje maakt."
    Sam en Joost: *deinzen terug*
    Ik: Ja eigenlijk wel ja.
    Joost: "Dus hebben jullie wat?"
    Sam: "Ja."
    *1 minuut later*
    Sam: Doe niet zo zielloos.
    Echt Lieke doet alsof ze hem haat, maar is verliefd op hem en hij noemt míj zielloos?
    Ik: Ok
    Sam: Dat bedoel ik dus. Spring eens, doe eens gekker.
    Ik: Als ik nog gekker deed, was ik nu dood.
    Sam: Ik maak het uit.

    HIJ FLIKT HET ME WEER! O WEE ECHT IK GA WATER MET VUUR BESTRIJDEN, IK GA HEM OOK ANNE FRANK'EN! IK HEB ER GENOEG VAN, EERST JALOERS MAKEN, DAN ANNE FRANK'EN EN DAARNA HARD TO GET SPELEN! HEEFT HIJ DAN NIET DOOR HOE HIJ ME ZO MAKKELIJK KAN BREKEN?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik had hem allang laten gaan

    (jullie relatie laat mij denken aan onze kim en haar vriend, en da zegt al veel!!!)

    je bent beter af zonder hem en dat is juist het gene wat je hem moet wijs maken!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ben echt nie beter af zonder hem, zonder hem huil ik, zonder hem voel ik me dood en oncompleet. En met hem? Voel ik me levendig, blij en ik hou zielsveel van hem. Zonder hem doe ik alsof ik superblij ben, wanneer ik serieus gewoon dood aan het gaan ben vanbinnen. Met hem, zijn mijn glimlachen nooit nep. We passen perfect bij elkaar, hij ziet het alleen nog niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    hier is wat je moet doen.

    -Doe je schoenen aan en jas.
    -Pak je huissleutel en je portemonnee(zorg dat er geld in zit.)
    -Pak je fiets en rij naar de winkels.
    -Rij naar de film winkel en koop de meest romantische tragedies die er zijn.
    -Rij naar de supermarkt.
    -Koop enkele grote bakken ijs, (flavour to your taste.)
    -Rij naar huis en leg ze in de vriezer.
    -Doe de films in de dvd/video player.
    -Pak de telefoon en bel de pizzaria.
    -Bestel een pizza met ALLES erop (behalve als je allergies voor iets bent.)
    -Zet de film klaar, wacht op de pizza.
    -Betaal de pizza
    -Pak het ijs en een grote lepel, ook wat drinken ls je wilt.
    -Trek je pyjama aan.
    -Zet de film aan
    -En eet je hart uit
    -HUIL je hart uit!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik heb Titanic ergens thuis liggen, ik heb ijs(ik eet het nu zelfs) en we hebben diepvries-pizza in de vriezer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    dan hoop ik voor jou dat het genoeg is.

    behalve de film je moet er ongeveer 3 hebben, geloof me ik heb een keer 5 films doorgehuild toen het uit ging met mijn ex.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Poor you
    Ik heb nog wel zielige nummers waarop ik altijd huil.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En ik hb nog goed nieuws!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    tell


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.