• Genre: Avontuur, Verhalenbundel, lichte Historie.
    Catinca is een Inca-meisje. Ze is dertien jaar. Ze heeft een rustig leventje, totdat de Spanjaarden aanvallen. Ze komt erachter dat zij een gave heeft die de Spanjaarden nodig hebben. Ze probeert uit de handen van hun te blijven, wat niet zonder obstakels lukt. In de loop van de tijd is ze ergens anders, waar ze verliefd word op een Spaanse jongen die een jaar ouder is van haar. Maar volgens haar “geloof” mag ze niet verliefd worden of vrienden maken met de vijand… Dat kan nog eens problemen voor beiden opleveren…


    Doen?
    Origineel?
    Titel?
    Nieuwe rollen?


    Alvast bedankt, hihi. Greets, Blaze.

    EDIT: ik ben nieuw hier, en dit zal mijn eerste story worden. Ik ga niet zo "ik doe hier een idee van, en hier van, oh, en hier van" zoals mijn zus, hihi.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 14:11 ]


    Weird is Wonderful.

    Doen, is zeker orgineel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Spanen-> Spanjaarden. (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    iheartlilo schreef:
    Spanen-> Spanjaarden. (bloos)


    Sorry, ik ben er niet bij vandaan, en bedankt.(bloos)

    More, please?


    Weird is Wonderful.

    Oooh nice zeker doen :)

    Doeenn!!! erg orgineel


    jooooo!!!

    Erg origineel, doen natuurlijk!:Y)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Doen? Ja
    Origineel? Ja
    Titel? In love with the Spanish guy.
    Nieuwe rollen? Okeejj


    Firm believer of all that is magic

    doen? Ja
    origineel? jazeker
    Titel? Love vs Religion, my Inca life


    Fus Ro Dah!

    Al goed uitgwerkt al ben ik wel nieuwsgierig naar haar gave ;)
    Ook hoop ik dat het niet alleen draait om de jongen en zijzelf, want dan krijg je weer een soort van Julia en Romeo verhaal over de onmogelijke liefde en dergelijke. ;D

    Voor de rest:
    Doen? Doen! ;)
    Origineel?Op quizlet wel, maar daar buiten niet zo heel erg denk ik. (En aangezien we hier op quizlet zitten is dqt dus dik in orde!)
    Titel? geen idee, voor titels moet je niet bij mij zijn xD
    Nieuwe rollen? Misschien... Uhm... Geen idee. Een extra persoon eraan toevoegen lijkt me wel leuk (Maar geen echte hoofdrol). Iemand die van hun geheim afweet of zo iets..

    xx, Plushie

    Doen? Als jij het wilt schrijven, moet je het doen.
    Origineel? Ik denk het wel. Verboden/onmogelijke liefde is natuurlijk een veel voorkomend onderwerp, maar ik heb het nog nooit met deze omstandigheden eromheen, zeg maar, gelezen, denk ik.
    Titel? - De Spaanse aanval
    Nieuwe rollen? Misschien een leermeester? In verband met haar gave?


    Carry me away, I hope that you don't break.