• Hey!
    Omdat in mijn eentje schrijven nogal veel werk is, en ik wel meerdere stories wil schrijven... vroeg ik me af of iemand met mij samen wilde schrijven. Fanfiction, onbekende personen... het maakt me allemaal niks uit! Als je wilt schrijven, vul dan even dit lijstje in:

    Naam:
    Waarom zou ik jou moeten kiezen:
    Stukje verhaal:
    Fanfiction/onbekende personen:
    Genres die je leuk vindt
    :

    Met verhaallijnen en dergelijke komen we wel later, ik heb genoeg ideeën! Thank y'all.
    Edit: Ik weet niks van Harry Potter, BTR, The Wanted en TH. Dus als je daarover wilt schrijven, is het niet handig om in dit topic te posten.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    EEEH verkeerde titel. Yes, ik kan niet spellen.

    Edit: Kan een mod even veranderen?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:27 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam: Naomi
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik vindt het echt heel erg leuk om te schrijven en schrijf dan ook heel erg veel. Ik schrijf ook veel tijdens de lessen op school ghehe dus ben er eigenlijk dag en nacht mee bezig.En pas me makkelijk aan alles en iedereen aan(A)
    Stukje verhaal:

    Met mijn interesse voor boeken en mijn toch wel hoge cijfers was ik ervan overtuigd dat ik toch echt de perfecte Slytherin was. Dat kwam doordat ik toch wel sluw was en arrogant kon overkomen. Toch zou het me niet uitmaken waar ik ingedeeld werd, want in elke afdeling zaten vrienden van mij, die allemaal bij mij in de buurt woonde toen ik nog thuis woonde. Nu was ik samen met mijn vader ingetrokken in de Malfoy Manor, aangezien de heer daar op stond, ook al was ik zelf geen Death Eater. Maar mijn gedachtes over de perfecte Slytherin werden werkelijkheid toen de sorteerhoed "Slytherin" riep en ik naast mijn beste vrienden en huisgenoten Draco en Eileen zat. Desondanks dat ik in Slytherin zat, zou ik vrienden blijven met de personen in de andere afdelingen, iets waar mijn vader niet blij mee zou zijn, want hij was bang dat ons geheim bekend zou worden.
    We zaten te eten toen mijn blik viel op iemand aan de lerarentafel die me in de gaten hield vanaf het moment dat ik binnen kwam. Catherine Riddle lerares Herbiology zoals Perkamentus haar net had voorgesteld. Ik zou na het eten maar eens met Fred en George gaan praten, want ik heb begrepen dat ze niemand mocht van Slytherin en Huffelpuff voortrok. Iets wat ik van mijn vader gehoord had, handig een leraar als vader. Maar daar zou ik verandering in brengen. Ook zou ik met mijn vader gaan praten, want hij had een blik in zijn ogen die ik niet kon plaatsen en dat kon niet veel goeds betekenen.
    Na het eten stond ik samen met Draco bij het kantoortje van vader en voor ik aanklopte werd er al 'binnen' geroepen. Verbaasd liepen we naar binnen. “Wat was eraan de hand tijdens het eten pap, u had zo’n niet te plaatsen blik in uw ogen."
    “Er komen duistere tijden aan, maar dat wist je natuurlijk al omdat we wonen bij het heer van het duister en zijn Death Eaters.” Ik knikte en hij ging verder met zijn verhaal. “Maar wat jullie niet weten is dat wij met zijn vieren.” Ik onderbrak hem gelijk. “Ons vieren wie gaat ons dan helpen?”
    ”Daar komen jullie snel genoeg achter. Maar zoals ik al zei Met ons vieren moeten we iemand helpen om zijn problemen op te lossen”.
    Hoe onduidelijk kan je zijn, vroeg ik me af. Maar wat ik wel wist is dat hij het nog niet vertelde omdat ik me moest concentreren op de lessen die morgen van start zouden gaan, waar ik me nu dus helemaal niet meer op zou kunnen concentreren doordat ik steeds zo gaan denken aan wie die vierde persoon zou kunnen zijn en wie we moeten helpen. Dat is ook wat ik hem duidelijk probeerde te maken, maar echt veel nut had dat niet.
    Voor we het wisten stonden we weer buiten en kwamen we heel toevallig Fred en George tegen. “Ik denk dat we een van jullie geweldige grappen nodig hebben voor Professor Riddle,” zei ik toen ik hun aandacht had. “Wat ben je van plan dan?” vroegen ze in koor. “Ik zat te denken aan iets van Amortentia in haar drinken." Wat we niet wisten was dat Professor Riddle op een afstand stond mee te luisteren en dus alles had gehoord..

    Fanfiction/onbekende personen: fanfiction of onbekend maakt mij niet uit
    Genres die je leuk vindt: fantasy,drama,avontuur

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 14:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Blaze.
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik heb veel ervaring, schrijf veel in mijn vrije tijd en ik vind schrijven vooral heel erg leuk.
    Stukje verhaal: Ik schrijf net zoals mijn zus, Blaize, ook wel Cally, dus je zou daar misschien even kunnen kijken.
    Fanfiction/onbekende personen: Beide is leuk.
    Genres die je leuk vindt: Fantasy, avontuur, verhalenbundel, stand alone, actie, romantiek, fanfiction, een beetje drama. Iniedergeval geen Thriller/Horror.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:53 ]


    Weird is Wonderful.

    Naam:Loïs
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik hou veel van schrijven. Mijn spelling is redelijk.Ik sta vrij open met dingen schrijven ;3
    Stukje verhaal:Heb ik momenteel niet. Ik heb geen verhaal online staan en mijn pc is overleden en daar stond alles op. pas als het is overgeplaatst, kan ik wat plaatsen van een verhaal online :/
    Fanfiction/onbekende personen:Onbekende persoon. Fanfiction allen met The hunger games , mar dat is het
    Genres die je leuk vindt:Fantasy, sceince-Fiction , en alles wat daar een beetje op lijkt ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Lieke.
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Omdat ik leuk ben, ghehe, nee omdat ik het erg leuk vind om te schrijven en ik het met heel veel plezier doe.
    Stukje verhaal: Klik, omdat ik te lui ben. (;
    Fanfiction/onbekende personen: Maakt mij niks uit, beide is erg leuk. Maar het liefst schrijf ik een fanfiction.
    Genres die je leuk vindt: Drama, romantiek, horror, misdaad, fanfiction.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Cheverney
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik vind schrijven heel leuk, ik ben best wel goed in spellen.
    Stukje verhaal: Dit is van een van mijn verhalen die ik (nog) niet op quizlet heb gepost omdat hij niet af is. Dit is het epiloog.

    Ongeveer 200 jaar geleden:
    De rook zit overal, in mijn mond, in mijn ogen, en in mijn neus. De vlammen scheuren mijn huid eraf. Ik schreeuw. Stilte. Ik probeer overeind te komen, maar de balk op mijn been zorgt ervoor dat ik niet kan bewegen. Ik schreeuw opnieuw, hopend op een antwoord. Ik hoor ergens gekuch vandaan komen, Ik richt mijn blik op de plek waar het geluid vandaan komt, maar de rook vertroebelt mijn zicht.
    Ik hoor mijn naam, maar ik kan niet zien van wie de stem afkomstig is. Ik hoest, in de hoop de rook uit mijn longen te krijgen, maar het wordt alleen maar erger. Ik hoor nog een keer mijn naam, het is niet meer dan een zacht gefluister. Ik probeer de balk nog een keer op te tillen. Terwijl ik hem verschuif voel ik een scherpe pijn in mijnbovenbeen. Ik bijt op mijn tanden en negeer de pijn.
    Ik maak met mijn been een onverwachte beweging in de hoop dat daardoor de balk eraf valt. Het lukt! Snel sta ik op en loop naar de plek waar ik net de stem vandaan hoorde komen. Zodra ik daar ben zie ik haar liggen. Lucy! Ik kijk haar aan, schudt haar heen en weer in de hoop dat ze bijkomt.
    Mijn verstand weet al wat mijn hart niet wil geloven. Ze is weg. Weg! Ik schreeuw en ik hoor de echo door het brandende huis galmen. Door mijn verdriet zie ik niet dat er een brandende balk op me afkomt. Ik kan niet op tijd wegspringen en hij valt op me.
    Dan wordt alles zwart.


    Fanfiction/onbekende personen: onbekende personen, dan kun je zelf hun karakter enzo invullen en dat vind ik leuker.
    Genres die je leuk vindt: Fantasy, Spannend en romantiek.


    Every living creature dies alone.

    Wil je ff zeggen als je er een hebt uitgekozen want dan verwijder ik mijn abo. =D


    Every living creature dies alone.

    NewStyle schreef:
    Wil je ff zeggen als je er een hebt uitgekozen want dan verwijder ik mijn abo. =D


    Ik heb al iemand uitgekozen (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Okeej thanxx =D


    Every living creature dies alone.

    Naam: Jellanie
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik heb het zelfde probleem als jou, ik heb wel enorm veel story's maar geen online staan.
    Stukje verhaal:

    ‘‘Ze weet niet wat ze zegt. Ze is gek geworden.’’Het klonk alsof het hem niet kon schelen, maar hij hield zijn blik strak op mijn gezicht gericht. En hij haatte me omdat ik het zei.‘‘- snij ik je hart eruit, dan - snij ik je ogen eruit, dan snij ik -’’Zijn gezicht was zo rood als een biet. Misschien zou hij ter plekke uit zijn vel springen. Misschien zou er een of ander adertje in zijn hersens exploderen en zou hij dood neervallen. En ik zou op zijn graf dansen.‘‘Ze staat te liegen.’’Gromde hij, grauwde hij.‘‘Ze is een leugenaarster. We weten allemaal dat je voortdurend liegt, Vanity.’’‘‘Dat is niet waar. Dat ben ik niet.’’Ze geloofden me niet. Ze wilden me niet geloven, geen van allen alsof ze meer belang hechten aan het geloof dat ik een leugenaarster was dan aan de waarheid.‘‘Het is waar!’’Riep ik uit.‘‘Je weet dat het waar is! Dat weet je!’’Allemaal keken ze nu naar hem. Hij was inmiddels al half overeind gekomen van zijn stoel Ze hield het mes in haar rechter hand, liet het op de tafel steunen. Ze leunde op de tafel. Ashley huilde. Haar moeder stond bij het aanrecht, het gezicht afgewend, de schouders gebogen.


    Dit alles gebeurde toen ik 13 was, nu ik inmiddels 16 ben is het nog niet opgehouden. Tranen lopen over mijn gezicht, 1 voor 1 als een waterval. Ik loop naar mijn bureau en pak pen en papier. Mijn linkerhand komt omlaag en pakt de pen en schrijft als een derde-groeper die alleen maar weet hoe je hoofdletters moest maken: HIJ HEEFT ME VERKRACHT.
    Ik kan niet geloven wat ik geschreven heb. Mijn linkerhand blijft steeds maar hetzelfde zinnetje schrijven, steeds weer opnieuw, HIJ NEUKT ME. met een punt aan het eind van elke zin. Nu begint de hand het te schrijven in een handschrift van een vierde-groeper, twee regels groot, elke kleine letter half zo groot als de hoofdletter H. Nog eens en nog eens, als een hand die op hol is geslagen niet meer kan ophouden, en ik ben zo moe van het snikken en van het dichtstoppen van mijn mond met mijn rechtervuist om de geluiden in mijn keel te houden, dat ik mijn hoofd gewoon op de tafel leg, pal naast het papier. En mijn ogen sluit.

    Fanfiction/onbekende personen: Ik heb liever fanfiction. (:
    Genres die je leuk vindt: Drama, Romantiek, thriller.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:50 ]


    Life is a beautiful struggle

    oh haha ik zie net dat je al iemand hebt gekozen . ;x


    Life is a beautiful struggle