• Hellooo!
    Yup, ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe story, die nog niet online staat.

    Begint met een stuk over een jongen en een meisje van zeven jaar oud, die verliefd zijn.
    Het gaat er uiteindelijk om dat de jongen haar verlaat en na zoveel jaren weer terugkomt.
    De titel is A Thousand Years, verder heb ik hier geen ervaring mee dus als je te weinig weet, tell me!
    Het is dus een beetje in een droevige sfeer.
    Oh en het is een fanfiction met Zayn Malik.
    Foto's: Zayn
    Kids

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:46 ]


    It's okay.

    Heb je misschien zelf al afbeeldingen opgezocht? Dat bespaart ons heel veel tijd. :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Heb je misschien zelf al afbeeldingen opgezocht? Dat bespaart ons heel veel tijd. :')


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Als je wat afbeeldingen zoekt kan ik het wel proberen. Moet je wel snel zijn aangezien ik niet meer dan een half uur de tijd heb :')

    Nvm, je bent offline.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    xlufjoetoexx schreef:
    Heb je misschien zelf al afbeeldingen opgezocht? Dat bespaart ons heel veel tijd. :')


    Oh my, het spijt me zo ontzettend dat ik zo laat pas reageer. Erg druk met school en alles.
    Ik heb er twee




    Ik hoop dat je daar wat aan hebt?


    It's okay.

    Ik wil wel wat proberen...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Ik wil wel wat proberen...


    Super! c:


    It's okay.



    Here you go. Als je de titel zo niet mooi vindt, moet je het maar zeggen. Ik heb hem ook nog zonder titel erop. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:



    Here you go. Als je de titel zo niet mooi vindt, moet je het maar zeggen. Ik heb hem ook nog zonder titel erop. (:


    Hij is echt supermooi! Alleen kan de titel misschien ook op een andere manier erin geplaatst worden?
    Dan is hij echt helemaal perfect! (krul)


    It's okay.

    vashappening schreef:
    (...)

    Hij is echt supermooi! Alleen kan de titel misschien ook op een andere manier erin geplaatst worden?
    Dan is hij echt helemaal perfect! (krul)


    Hoe wil je 'm dan precies? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Hoe wil je 'm dan precies? (:


    Nou, de lettertype is perfect, alleen dat het in een blok zit vind ik.. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, haha.
    Maar zonder het hout eromheen, en dan misschien de letters juist in die kleur van het blok, vind ik hem helemaal perfect. (:


    It's okay.

    vashappening schreef:
    (...)

    Nou, de lettertype is perfect, alleen dat het in een blok zit vind ik.. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, haha.
    Maar zonder het hout eromheen, en dan misschien de letters juist in die kleur van het blok, vind ik hem helemaal perfect. (:


    Precies die kleur zou misschien nog wel wat moeilijk worden, maar hetzelfde lettertype komt voor elkaar, haha. (: Je krijgt 'm zo.


    Just keep your head up. Stick on the ice.




    Here you go. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:




    Here you go. :Y)


    God, thank you so much! Hij is echt geweldig!
    I love it :Y)


    It's okay.

    vashappening schreef:
    (...)

    God, thank you so much! Hij is echt geweldig!
    I love it :Y)


    No problemo (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    No problemo (:


    It's removed ;o


    It's okay.