• Ja, want vandaag had ik voor de zovéélste keer vertraging.
    En ja, de NS rééd al met een aangepaste dienstregeling, en zelfs dát gaat dus niet eens goed(cat).
    Okai, de NS rijdt nooit stipt op tijd. No problem. Ik kan heus wel vijf minuutjes wachten.
    Maar gisteren bijvoorbeeld:
    Ik stap in op Rotterdam Centraal, 14:45.
    De trein vertrekt -wonder boven wonder- op tijd, 14:55.
    De trein stopt op Rotterdam Noord, 15:00.
    Ik wacht tot de trein zal vertrekken, wat dus niet gebeurt.
    Uiteindelijk, het is inmiddels 15:30, de volgende trein is om 15:25 van Centraal vertrokken, wordt verteld dat deze trein niet meer verdergaat vanwege een defect (Goh, alsof iedereen dacht dat dit ding ooit nog in beweging zou komen) en dat we op de volgende trein moeten wachten, die om 15:40 aan zou moeten komen, omdat die óók al vertraging heeft.
    Leuk.
    Om 15:50 komen we ein-de-lijk aan in Nieuwerkerk aan den IJssel, waar ik normaal om 15:10 had kunnen zijn.
    Bedankt, NS. (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wandering schreef:
    (...)

    Nop, dat dacht ik eerst ook. Ze discrimineren mensen in het noorden gewoon D:

    Niet? Wat slecht... Ja dan zou ik ook nogal pissed zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Inderdaad, laatst wilde ik een trein naar Den Haag Centraal nemen, was ie ook iets van tien minuten te laat :/ En het was toen ook echt een chaos op Leiden Centraal, omdat iedereen dezelfde trein moest hebben.
    Ik ben nu trouwens wel blij dat de treinen op dit moment zo lang zijn


    As travars

    En dan was de trein van vandaag ook nog eens korter dan normaal(cat).
    Terwijl ze hadden beloofd dat die treinen langer zouden zijn D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik hekel de NS...
    Al ben ik toch stiekem wel blij met de NS, want zo kom ik elke dag toch weer van punt A naar punt B. :)
    Ik hekel de vertragingen van de NS...


    Bad decisions make good stories.