• Afgelopen zaterdag 4 febru had ik met onze cosplaygroep een meeting om een skit te maken het plan was in utrecht maar het was helaas anders verlopen om het topic toch nog nuttig te maken iemand anders die ook aan cosplay doet of in een cosplaygroep zit? ^^

    en het leek me ook wel leuk om het resultaat met jullie te delen ^^ : http://www.youtube.com/megustacosplay


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Haha, das mie lachen :'D. Maar jullie outfits komen me helaas niet bekend voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Haha, das mie lachen :'D. Maar jullie outfits komen me helaas niet bekend voor.


    de outfits zijn van naruto als je het kent ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dit is vast een domme vraag, maar wat is een skit? :'D

    Oh lol, op dat ijs... Ik ben laatst bijna door ijs heen gezakt toen Fred perse wilde schaatsen xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stinson schreef:
    Dit is vast een domme vraag, maar wat is een skit? :'D


    skit is ook wel een andere naam voor het maken van een filmpje XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Accidental schreef:
    Oh lol, op dat ijs... Ik ben laatst bijna door ijs heen gezakt toen Fred perse wilde schaatsen xD


    lol XD het zag er echt als grond uit totdat het ging bewegen XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    lol XD het zag er echt als grond uit totdat het ging bewegen XD


    Ja, dat herken ik. Ik heb zelf wel eens gecosplayed, maar dat was een Harry Potter-cosplay... Het was wel heel erg leuk, had er speciaal krullen voor gezet enzo, zo'n pak an, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Ja, dat herken ik. Ik heb zelf wel eens gecosplayed, maar dat was een Harry Potter-cosplay... Het was wel heel erg leuk, had er speciaal krullen voor gezet enzo, zo'n pak an, haha.


    dat zie je ook wel eens ja best lachen XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Haha, droog, dat stukje in de MacDonalds, hoor je ineens zo iemand roepen: NARUTOO! :'D
    Dat vond ik wel grappig x)
    Ik heb nog nooit Naruto gekeken maar jullie oufits zien er super vet uit :Y)

    Vluuv schreef:
    Haha, droog, dat stukje in de MacDonalds, hoor je ineens zo iemand roepen: NARUTOO! :'D
    Dat vond ik wel grappig x)
    Ik heb nog nooit Naruto gekeken maar jullie oufits zien er super vet uit :Y)


    ja dat was wel cool, de mensen achter de kassa herkenden ons ook dat staat er helaas niet bij >.> en thx ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ja dat was wel cool, de mensen achter de kassa herkenden ons ook dat staat er helaas niet bij >.> en thx ^^


    Dat is gaaf! Lijkt me ook super grappig als je de MacDonalds in loopt en je de figuren uit je favoriete serie ziet zitten x)

    Vluuv schreef:
    (...)

    Dat is gaaf! Lijkt me ook super grappig als je de MacDonalds in loopt en je de figuren uit je favoriete serie ziet zitten x)


    ja dat is gewoon awesome XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Naruto [x

    Lol, ik snap nog altijd niet wat iedereen daar zo geweldig aan vind maar de kotuums zijn nice 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hah! Ziet er echt wel vet uit :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Endure schreef:
    Naruto [x

    Lol, ik snap nog altijd niet wat iedereen daar zo geweldig aan vind maar de kotuums zijn nice 8D


    dankje en dat ligt eraan de een vind de serie leuk de ander niet totaal eigen mening :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.