• Hey!
    Ik had een idee voor een nieuwe story, maar ik weet niet echt wat jullie ervan zouden vinden..
    Lees het onderste en zeg wat jullie ervan vinden?
    :S


    Jake [Bourke] en Melissa [Sobe] zijn twee gewone leerlingen van een of andere school in België die een doodsaai leven leiden. Tot op een dag dat de school op schooluitstap gaat met de trein richting Parijs. Wat gebeurd er dan als Melissa en Jake de schoolgroep kwijtgeraken en alleen achterblijven op het perron?

    Een Cullen die toevallig langskomt veranderd alles. Melissa vertrekt diezelfde dag nog naar Forks, terwijl een onwetende Jake alleen achterblijft.



    Jake Googled uren lang op zoek naar meer informatie over wat er is gebeurd als hij later terug thuis is.

    Zijn cybervriendin, een onbekend meisje op het internet, plant een paar dagen later een afspraakje met hem.

    Maar wat te doen als je op de dag van je afspraakje een vreemde brief krijgt, helemaal vanuit ergens in Amerika, die je de opdracht geeft naar Amerika te reizen om iemand te doden?

    Tja, dan moet je wel vertrekken met je cybervriendin en het feit dat je een weerwolf bent..


    ~

    Lijkt me spannend en zeker leuk.
    maar ik ben een twilight-hater :$

    Sorry


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Lijkt me wel leuk..
    Alleen lees ik geen Twilight verhalen..