• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .


    The universal language of art.

    Jessica

    Ik zucht en laat mijn hoofd tegen 1 van mijn armen vallen. Gelukkig kon ik het uithouden. Ik hoop wel dat er iemand komt voordat mijn topje uitvalt. Niet dat het al het geval is hoor, hij hangt nog goed.

    [Waar is Jessica eigenlijk? Gewoon, uit nieuwsgierigheid.]

    [Zij riep dus om hulp aangezien ze van het dak is gestruikelt en nu wat hangt te hangen xp]

    [Oh oké.]

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik rende achter Luel aan en zag een meisje wat aan het dak hing. Zonder erbij na te denken sprong en klom ik handig via-via op het dak en probeerde haar omhoog te trekken. Meestal doen de jongens dat, maar nu dus even niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:46 ]

    Jessica

    Ik begon te schreeuwen dat ze moest stoppen. "Mijn topje valt uit" fluisterte ik zo zacht mogelijk.

    Luel

    Als we bij het geluid aankomen zie ik Jessica aan de dakrand hangen. 'Jess!' roep ik uit. Chiya klimt opeens het dak op en begon aan Jessica's hand te trekken. Ik volg haar voorbeeld en even later helpen we Jess het dak op. Dan fluistert ze opeens iets. 'Mijn topje valt uit.'
    Daar kwam ze iets te laat mee. Ik kijk weg. 'Is het al gebeurd?' wil ik weten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:50 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik snap het,' fluisterde ik terug. 'Maar wat heb je liever? Dat je topje uitvalt of dat je dood bent?'
    Ik draaide me even om naar Luel zonder haar los te laten. 'Het lukt wel. Even een meiden probleem,' zei ik met een knipoog.

    Jessica

    Ik keek even raar door het knipooggedoe maar trok dan mijn topje omhoog. "Wie zet hier nu een emmer ?" vroeg ik quasi boos.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:53 ]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Iemand, blijkbaar.' Lekker logisch antwoord. 'Dat we nu in ieder geval van het dak af gaan, voor er nog iemand valt.' Net zo handig als daarvoor sprong ik van dakje naar dakje. Beneden wachtte ik op het meisje en Luel.

    Luel

    'Aha,' zeg ik dan maar. Ik laat Jess los en spring simpel van het afdak af. Dan blijf ik op hun wachten terwijl ik de andere kant opkijk.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    Ik besluit geen aandacht te geven aan het feit dat Luel net een knipoog kreeg, en aan het feit dat hij met een ander meisje is dus spring van een aantal dakjes zo op de grond. "Beide voetjes op de grond" glimlach ik trots.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:00 ]

    Luel

    'Beide voetjes op de grond,' hoor ik triomfantelijk achter me. Ik draai me om en zie dat Jess al weer staat.
    Dan kijk ik Chiya aan. 'Gaan we nog zwemmen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chiya Amorina Hoshi
    'Natuurlijk!' zei ik. 'Wil je mee?' vroeg ik aan het meisje. Ik keek haar aan. 'Hoe heet je trouwens?'

    Jessica

    "Jessica en nee, ik heb genoeg gezwommen vandaag" zei ik met een glimlach. Ik liep mijn hut in aangezien we voor mijn hut stonden en viel op mijn bed. Ik kon nog wel iets doen vandaag, iets.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Oké, dag Jessica.' Ik kon mijn naam niet zeggen, aangezien ze wegliep.
    'Nu wel naar het zwembad,' lachte ik en liep aan.