• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.

Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle

Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken

Maximaal 2 rollen per persoon!

Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }

KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell . .

The universal language of art.

Samuel

"Hé, mag ik, ik blijf nog altijd je begeleider, hé" lacht ze. Ik begin te lachen en geef haar een kusje op haar mondhoek. "Details, details".

Mila
    Samuel lacht en geeft me een kusje op mijn mondhoek.
    "Details, details," zeg hij.
    "Niets te details," zeg ik lachend terwijl ik een kusje op zijn neus druk.
    "Ik heb de leiding over jou en niemand kan dat ontkrachten."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chiya Amorina Hoshi
    'Tja, maar dat raften is pas morgen. Maar, ik ga nog een beetje rondhangen, en ik moet naar het zwembad. Dus, later guys.' Ik draaide me om en liep weg.

Luel

'Tja, maar dat raften is pas morgen,' zegt ze. Ik knik met een overdreven pruillipje. 'Maar, ik ga nog een beetje rondhangen, en ik moet naar het zwembad. Dus, later guys.'
    Ze draait zich om en loopt weg.
    Eventjes blijf ik staan, maar dan denk ik aan mijn bleke huid die nodig bruin moet worden en besluit met haar mee te gaan.
    Vlug ren ik naar haar toe tot ik weer naast haar loop.
    'Ik ga met je mee,' zeg ik glimlachend. 'Of... heb je dat liever niet?' voeg ik er nog onzeker aan toe.

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:13 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Chiya Amorina Hoshi
    'Tuurlijk wel. Moet jij je nog omkleden? Ik heb mijn bikini al onder mijn kleren aan.' Ik keek hem aan. Ik was opvallend opgewekt, voor mijn doen.

David Thompson
    Ik liep een beetje rond.

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:14 ]

Samuel

"Ik luister naar geen enkele leerkracht op school, ik heb nooit naar leiders geluistert op eender welk kamp dus je mag je best doen" zei ik lachend.

Luel

'Tuurlijk wel,' stelt ze me gerust. 'Moet jij je nog omkleden? Ik heb mijn bikini al onder mijn kleren aan,' zegt ze opgewekt.
    'Mijn zwembroek ligt nog in mijn hut,' antwoord ik. Weer twijfel ik of ik haar moet vertellen dat ik al met Jessica heb gezwommen.
    'Dus die ga ik even ophalen.'
    Ik draai me om, ga naar mijn hut en kleed me daar om.

Jessica

Ik besluit het dak af te gaan en sta recht. Iets op het dak steekt uit waardoor ik struikel en val. Een gil verlaat mijn mond voordat ik de rand van het dak vastgrijp en boven de grond blijf hangen. Een goeie 3 meter.

Mila
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Zo, zo jongentje," zeg ik quasi-streng. "Jij durft!"
    Ik druk een klein kusje op zijn mond.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chiya Amorina Hoshi
    Ik leunde tegen de dichtstbijzijnde boom aan en gleed naar beneden zodat ik zat. Ik deed mijn T-shirt uit zodat het bovenstukje van mijn bikini tevoorschijn kwam. Mijn broek liet ik aan, die trok ik straks wel uit. Ik deed de oortjes van mijn iPod in, en zette Alumina op. Ik keek in de richting waar Luel heenliep.

Luel

Mijn zwembroek is nog nat van de vorige zwembeurt, maar ik trek hem toch aan. Dat gaat met moeite.
    Uiteindelijk kom ik de hut uit en wandel weer naar Chiya. Die heeft ondertussen haar kleren uit gedaan en heeft alleen nog een bikini aan.
    'Hoi,' begroet ik haar en ik maak een aanstalten om naar het zwembad te lopen.

Samuel

"Misschien had ik gewoon slechte begeleiders" zei ik met een wenkbrauwwiebel.

Jessica

Ik denk even na maar bedenk me dan dat ik best goed hang zo. Tot ik voel dat mijn kleedje naar beneden zakt. Okay, ik heb dan wel een bikini aan, maar als ik zo omhoog hang dan zakt mijn topje ook naar beneden. Het zwembad is niet zo ver hier vandaan toch ? Misschien komt er wel iemand. "Kan er iemand heeeel eventjes helpen ?!" riep ik zo luid mogelijk.

Chiya Amorina Hoshi
    'Hoi,' zei ik terug. Ik deed mijn iPod uit en stopte hem terug in mijn broekzak. Ik stond op en liep met Luel mee naar het zwembad
    'Heb je al gezwommen?' vroeg ik, terwijl ik naar zijn natte zwembroek keek.

Luel

'Heb je al gezwommen?' wil ze weten. Ze kijkt naar mijn zwembroek.
    'Eventjes,' is mijn antwoord. Plotseling hoor ik in de verte iemand om hulp roepen. Ik herken de stem. Jess.
    'Laten we daar heen gaan,' zeg ik fronsend terwijl ik in die richting begin te benen.