• That frustrating moment when you actually have to be the smart one to save someone else 's ass.
    Waarnaar er iemand je vraagt hoe het zit, het liefste zou je gewoon zeggen: 'its complicated'. Maar daar neemt niemand genoegen mee.
    That frustrating moment when you actually have to keep things a secret, while you feel like screaming.
    'Is er iets?' 'Ja.' 'Is het een slecht iets?' 'Nee!' 'Vertel!' 'Its complicated...' Dat wordt ook niet langer gewaardeerd.

    Nee, uitleg is vereisd tegenwoordig en ik word er doodziek van, daarom heet ik vanaf nu 'Complexity', en nee, op het bovenstaande stukje heb ik niets meer te zeggen dan 'Its complicated'. :Y)
    Herkennen jullie dat 'shut the fuck up, ik ben vrolijk maar het is te veel om uit te leggen/mag het niet zeggen/kan het moeilijk beschrijven' moment? :Y)
    By the way, sorry voor mijn gebrekkige Engels, maar in mijn hoofd zijn zinnen meestal half Engels en half Nederlands, omdat bepaalde woorden mij beter uitdrukken in de andere taal. Maar ik heb mijn best gedaan het dudelijk te houden :Y)


    Let it come and let it be

    Als je het geheim moet houden, begin er dan niet over, dan word er niets ingewikkeld, simpel. :'D


    Your make-up is terrible

    Hallo Sev. Het is inderdaad moeilijk. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, heel erg te herkennen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Als je het geheim moet houden, begin er dan niet over, dan word er niets ingewikkeld, simpel. :'D

    Ik hoef op het moment niets geheim te houden ofzo hoor, maar soms dan zit ik voor me uit te dromen, wat ik schijnbaar vaak doe en dan krijg ik van die reacties als: 'Is er iets?' Etc, En of ik nu ja of nee zeg, volgens hun is er dan sowieso iets aan de hand. (Hun = klas.) :Y)
    Its just annoying as the fuck, als ik 't niet wil zeggen wil ik dat niet, punt. Dat is alles wat ik hiermee probeer te zeggen. Als je iemand ècht wilt helpen gaat dat niet als je die persoon echt verschrikkelijk zit te pushen ofzo :3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Als je het geheim moet houden, begin er dan niet over, dan word er niets ingewikkeld, simpel. :'D

    Ze zegt toch dat sommige mensen ernaar vragen? Dan lijkt het me nogal logisch dat je een antwoord geeft, anders wordt je weer bestempelt als 'asociaal'.
    OT: I understand. Everything. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Complexity schreef:
    (...)
    Ik hoef op het moment niets geheim te houden ofzo hoor, maar soms dan zit ik voor me uit te dromen, wat ik schijnbaar vaak doe en dan krijg ik van die reacties als: 'Is er iets?' Etc, En of ik nu ja of nee zeg, volgens hun is er dan sowieso iets aan de hand. (Hun = klas.) :Y)
    Its just annoying as the fuck, als ik 't niet wil zeggen wil ik dat niet, punt. Dat is alles wat ik hiermee probeer te zeggen. Als je iemand ècht wilt helpen gaat dat niet als je die persoon echt verschrikkelijk zit te pushen ofzo :3


    Ik zou zeggen dat ik over kittens of andere pluizige vriendjes aan het fantaseren was hehe.


    Your make-up is terrible