• Ik wel al! jeeeuj^^

    Dinsdag;2 uur studie!
    Woensdag;2 uur studie!
    Donderdag; 2 uur studie!
    Vrijdag (morgen dus);1 uur studie!(waarschijnlijk!)

    Wij hebben dus al redelijk wat studie gehad! ;DD
    En jullie hebben jullie al veel studie gehad???
    (Ik verveel mij dus daarom dit topic!!!) ;d

    Bij ons heet dat studieuur. Maar ik ben morgen 1e vrij. Yay.

    Pusheen schreef:
    Wauw, lucky you! :3
    Bij ons is het al even geleden. Wij hebben het niet zo vaak. ):
    En wij hebben ooit eens ook een hele week gehad dat er mega veel leerkrachten ziek waren. Op den duur begon die studie toen wel te vervelen. :'D


    Wij hebben ergens begin januari studie gehad, les, twee uur studie en dan drie uur les. Eerste uur was nog wel leuk, tweede ging nog maar derde was echt blêh. Één keer heb ik stiekem op m'n telefoon kunnen zitten, maar dat verveeld ook al snel.

    Heb ik tegenwoordig elke dag, soms zelfs drie uur waardoor ik naar huis kan. Maar als ik mijn uren nog niet vol heb (d.w.z als ik mijn 2 uur niet heb laten aftekenen die ik moet inhalen omdat ik geen 31 uur heb), dan moet ik die uren op school blijven :l


    Take risks and conquer your fears.

    Ik begrijp niet zo goed wat je met studie bedoelt. Is dat uitval?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als er bij ons een les uitvalt wordt het niet opgevangen.
    - Ja, ik weet nu wat het inhoudt.
    Heb deze week al veel 'uitval' gehad, dinsdag 1 uur uit ipv half 3 en gister 10 voor 12 ipv 1 uur en vandaag verkort lesrooster dus half 1 ipv half 3.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    We hebben deze week 1 uur inval gehad, wat nogal saai was. En ik heb 2 uur uitval gehad.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:10 ]


    <3

    Oh, tussenuren.
    Ik heb volgens mij vijf tussenuren in mijn nieuwe rooster. Terwijl ik maar drie dagen op school zit..
    Ik ben deze week vrij, dus tja.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    deze week 1 uur, maar toen kwam er een ander vak voor in de plaats waardoor ik vandaag een uur eerder uit was
    En nog een uur, maar wij hebben dan gewoon tussenuur, oftewel een vrij uur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    vandaag dus 1 uur studie gehad

    b114 schreef:
    (...)
    zo noemt het bij ons.
    Dat is als een leerkracht afwezig is moeten we in een zaal en daar houd dan een ander leerkracht toezicht(studie dus)
    Soms krijgen we een taak.( als de leerkacht die afwezig is wist dat hij/zij ging afwezig zijn geeft hij/zij soms een taak mee die we dan in de studie moeten maken)
    Of we moeten ins in stilte bezig houden.
    Of soms mogen de jongens voetballen buiten.
    En wij dan in die zaal gewoon praten.
    ;DD

    (ps; als een leerkracht afwezig is mogen wij niet even naar huis ofniet even uit het school ofzo stom he!)


    dat heb ik niet nee
    gewoon lessen volgen en op maandag en disndag stage

    Shogun schreef:
    Ik doe HBO, das alleen maar studie.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Echt maar héeel soms hebben wij een invaluur, maar meestal als er al een leraar ziek is, valt het gewoon uit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb vanaf December geen Nederlands gehad, maar deze week weer wel. Er was een vervanger voor een docente die al een tijdje ziek was, en dat hebben ze dus nu pas geregeld. Nou wij hadden dus altijd uitval, maar mocht dat nou net geen eerste of laatste uur zijn, en moesten we dus bijna elke dag in de klas iets voor onszelf doen, met toezicht van een leraar/lerares natuurlijk. Zo leer je dus veel nieuwe leraren kennen, als er telkens iemand anders surveilleert, maar het is wel een beetje zonde van de tijd enzo, en meestal kán je niet eens leren voor een proefwerk omdat het zo druk is in onze klas. De meeste leraren zijn de halve les bezig om ons stil te houden. En wij hadden deze week uitval van Engels en tekenen, wel fijn want Engels was eerste uur, en tekenen hadden ze verplaatst naar het laatste uur, dus wij waren het 6e uit!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Deze week een uur, maar in het begin van het jaar hebben we in een week tien uur studie gehad.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Shogun schreef:
    Ik doe HBO, das alleen maar studie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.