• Preview.

De 16-jarige Olivia komt om door een tragisch ongeluk. Als ze in de Laerina is, de geestenwereld, beseft ze dat ze te jong was om dood te gaan. Dan komt de duivel met een deal: ze mag terug naar aarde, maar dan moet een van haar geliefden sterven. Met gebroken hart gaat ze akkoord. Als ze eenmaal leeft, blijkt dat de duivel zich niet aan de belofte heeft gehouden en twee van haar geliefden heeft gedood; haar ouders.

Ik zoek dus een cover. De naam van het verhaal is Verlies van het hart. Ik ben van plan om hier een story van te maken, maar misschien ook een echt boek. Wie weet. Dit zijn wat eisen voor de cover:

- Kleurrijk, maar toch angstig.
    - Met de titel
    - Probeer je in te leven in het verhaal, dan kan je vast wel iets verzinnen.

Alvast heel erg bedankt! Je kan de cover natuurlijk ook in een privébericht zetten.

En als je een cover gaat maken, wil je alsjeblieft even hier beneden zetten dat je het gaat doen? Anders denk ik dat niemand het doet.

Alana

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 16:09 ]

Being happy is a choice ~

Lees a.j.b. even het stukje boven mijn naam. Dankje.

Klik op het plaatje voor de vergroting.

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 16:46 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)

Mooi! Dankje, ik kijk nog even naar de volgende covers. Hij is wel heel goed gelukt!

Ik ga het wel even proberen (:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Morsmorde schreef:
    Ik ga het wel even proberen (:

Het heeft nu een andere titel. Het heet Promises en het heeft een ander plot. Dit is het nieuwe plot.

Als de 14-jarige Luna omkomt door een tragisch ongeluk, komt ze terecht in de Umbria, de geestenwereld. Steeds blijft ze haar ouders zien terwijl ze haar niet zien en door verdriet kwijnt ze langzaam weg. Op het moment dat ze op instorten staat, ontmoet Luna Satan, de duivel. Ondanks dat hij de duivel is, belooft hij aan Luna dat ze haar geliefden voor één dag mag zien en met ze mag praten. Maar Satan blijkt toch een foute bedoeling te hebben…

Okee ;D

Hope you'll like ittt.

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:58 ]

Morsmorde schreef:

Hope you'll like ittt.

Wauw, het is echt super! Heel erg bedankt!

Haha, no problem! (:

Moet ik het ook nog eens proberen?
    En volgende keer alsjeblieft je begin post veranderen. Dat is makkelijker.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Moet ik het ook nog eens proberen?
    En volgende keer alsjeblieft je begin post veranderen. Dat is makkelijker.

Ja, hoor, je mag het best proberen. Ik heb een aantal covers, dus ik moet sowieso kiezen. :Y)