• Ik kijk s'ochtends om 7.47 op het rooster: Geschiedenis valt uit eerste twee uur vrij.

    Ik kijk s'ochtends om 8.57 nog een keer op het rooster: Geschiedenis valt uit. Eerste twee uur vrij.

    Een vriendin die zegt op twitter dat Geschiedenis wel door gaat.
    Ik kijk om 9.18 op het rooster: Geschiedenis gaat door. Je moet beginnen om 9.20. --'

    Serieus, ik zit nog in mijn pyama. Ik weiger gewoon nu om naar school toe te gaan, ik doe wel of ik het niet gezien heb.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 9:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt naaiend. Nee, als ik jou was zou ik ook niet gaan, ze kunnen niet verwachten dat je 100x op een ochtend erop kijkt. :'D En anders moeten ze maar bellen, en het op tijd laten weten.


    Your make-up is terrible

    Mijn schoolbord faalt pas echt. Ze zetten er altijd op wat we wel hebben maar de vrije uren zetten ze er niet op. Ik moest er zelf achter komen dat ik nu eerste 2 uren vrij ben...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Niet gaan. Je hebt gewoon 1 keer gekeken en toen zag je dat het niet doorging.
    Ze kunnen niet van je verwachten dat je om de zoveel minuten kijkt op je rooster. Dat doet niemand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat hadden wij ook 1x

    Echt bullshit.


    Firm believer of all that is magic

    Haha. Ik bedoel, wat vaag.
    Maar ik kijk er alleen maar 's avonds op. Of als ik op school ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt