• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ok.. Die is niet eng o-O Ik dacht er komt gewoon een fcking enge clown eraan zoals clini clown maar dan enge gezicht enzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ok.. Die is niet eng o-O Ik dacht er komt gewoon een fcking enge clown eraan zoals clini clown maar dan enge gezicht enzo..



    Wil je eng?(krul)
    Ik ben er namelijk niet bang voor en weet wel een paar leuke plekjes met hele enge clowns in de aanbieding.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Laat dat.. Nu vertrouw ik je niet meer..
    Want ik wil niet weten met wat je aan komt.. Of wel.. Damnit nieuwsgierigheid.. TOCH LAAT JE HET.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Laat dat.. Nu vertrouw ik je niet meer..
    Want ik wil niet weten met wat je aan komt.. Of wel.. Damnit nieuwsgierigheid.. TOCH LAAT JE HET.


    Did you ever trust me in the first place? (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee D: en dude die kerel is eng D: maar nu ik beter kijk lachwekkend door zijn haar en mond.. Zijn mond is gewoon ranzig.. Geef die eerste maar..

    Hij kijkt heel de tijd naar me D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij kijkt niet alleen, hij is ook onderweg (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lelijke kerel.. Echt.. lelijke kerel..
    Denk alleen dat ik wel een hele grote omweg neem als ik hem tegen kom xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NANCEE !!! D: Stom mens Bij hem neem ik ook een omweg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nope, not afraid. Ik heb vaak op msn zo'n ava van IT. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Na it ben ik bang geworden voor clowns


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Sommige geven me wel de kriebels, en ik word niet bepaald blij van kliniclowns
    Maar ik ben er niet doodsbang voor c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mijn vriend is er ook bang voor. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jij bent echt een rot kind nance! :'D Door jou is mijn angst voor clowns veel erger geworden na je andere topic. En alsnog kijk ik naar dit topic.. er is zoveel mis met mij (cat)


    -