• Wij XDarkWingsX en XShyDevilX houden een gedichtenwedstrijd!
    En we hebben toestemming van Amused.

    Hallo,

    Jullie hebben direct toestemming. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    veel succes
    Amused.




    Wat is de bedoeling: Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht tot opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en anderhalf week zitten. Er zullen 5 rondes zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers. Er valt elke ronde twee mensen af.

    Jury: Wij zijn met zijn tweeën (XDarkWingsX en XShyDevilX) en gaan samen de beoordelingen doen en overleggen ook samen, wat we beiden er van vinden. Voor de rest hoeven wij geen jury’s meer.

    Deelnemers: Wij zoeken 10 actieve deelnemers

    1. xlufjoetoexx - Ligt eruit!
    2. Caelan - Ga door naar de finale
    3. Paylor - Ligt eruit!
    4. REDHEADSROCK - Ligt eruit!
    5. ColouredWind - Ga door naar de finale
    6. Anhysbys - Ligt eruit!
    7. Rothko - Ligt eruit!
    8. Craziness - Ligt eruit!
    9. Minsa - - Ligt eruit!
    10.Moments1D - Ligt eruit!


    Wat kan je winnen: De eer en vermelding op onze profiel. Jullie story’s of gedichten komen ook op onze profiels voor een maand.

    Uitstel: Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal drie dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht is dat je een gedicht moet maken over gevoel. Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 tot en met 10. Bij elk nummer hoort een woord. Als je een nummer kiest, sturen wij jouw een privé bericht, met dat woord. Die jij gekozen hebt. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over het gevoel. Bijvoorbeeld je hebt nummer 8 gekozen en die nummer heeft liefde. Dan moet je daarover schrijven.

    De inleverdatum: Zondag 8 januari.


    Opdracht 2:
    De tweede opdracht gaat over dat jullie een fantasie gedicht moeten maken. Hieronder staan fantasiewezens, die je moet kiezen. En jullie mogen maar 1 keer iets kiezen. Jullie mogen geen mix er van maken. En er mogen geen mensen hetzelfde kiezen. Laat ons weten wat je hebt gekozen!!
    - Elven - MrCarrotCake - Ingeleverd - Cijfer: 8
    - Eenhoorns - Anhysbys- Ingeleverd - Cijfer: 6,5
    - Kabouters -
    - Feeën -
    - Draken - Rothko - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Engelen - Moments1D - Niet ingeleverd
    - Heksen - Minsa - Niet ingeleverd
    - Zeemeerminnen - xlufjoetoexx - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Vampieren - Clouded - Ingeleverd - Cijfer: 7
    - Weerwolven - REDHEADSROCK - Ingeleverd - Cijfer: 8


    De inleverdatum: 27 januari (vrijdag) Tijd: 23:59, voor die tijd moet het ingeleverd zijn!! Waarom de deadline zo lang duurt omdat ik van 23 tot 27 januari een toetsweek heb en ik moet dan leren, ook voor die tijd, dus dan kan ik niet de beoordelingen en cijfers maken. Wel na de toetsweek!!


    Opdracht 3:
    De derde opdracht is dat je een gedicht moet maken over een plaatje. Je moet de nummers 1 tot en met 8 kiezen en het plaatje wat jij krijgt moet je een gedicht over schrijven. Maar maakt de gedichten zo mysterieus mogelijk, maar wel nog steeds over het plaatje! Ik zet ze dan ook gelijk online op de story, waar je dan kan kijken welke plaatje je hebt.

    Mysterieus bedoelen we mee (Het zijn alleen maar voorbeelden, wat je kan doen om je gedicht zo Mysterieus mogelijk te maken.) Deze woorden zijn alleen bedoelt voor inspiratie!!: -
    Raadselachtig zoals: duister, geheimzinnig, ingewikkeld, mysterieus, mystiek, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, vreemd, wonderlijk.
    Onduidelijk zoals: duister, geheimzinnig,mysterieus, onbegrijpelijk, onbepaald, onbeslist, onscherp, onzeker, schimmig, twijfelachtig, vaag, verward, warrig,
    Duister zoals: geheimzinnig, onbegrijpelijk, onduidelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen.
    Griezelig zoals: akelig, beangstigend, benauwend, eng, huiveringwekkend, ijselijk, ijzingwekkend, luguber, spookachtig.
    Geheimzinnig zoals: duister, gesloten, ,mystiek, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen

    Nieuwe Inleverdatum: 18 Februari (Zaterdag) Voor 15:00 s'middags moeten de gedichten ingeleverd worden!



    Opdracht 4:
    Je mag zelf bepalen waar je gedicht over mag gaan. Laat ons weten wat je hebt gekozen qua onderwerp. We willen ook dat jullie daarbij uitleg geven, waarom jullie dat onderwerp hebben gekozen.

    Inleverdatum: 25 februari (zaterdag) Voor 23:59 lever je gedicht in!


    Opdracht 5: Finale

    Dit is een hele speciale opdracht. Je gaat dichten over jouw zelf. Hoe jij bent! Maak het gedicht zo persoonlijk mogelijk, dat het jouw weerspiegeld. Dicht het met je hart.

    Inleverdatum: 17 maart (zaterdag) Voor 23:59 moet het ingeleverd worden.


    Geëindigd met:
    Outsider: 8,1
    ColouredWind: 7,6


    De winnaar is:
    Outsider!!



    - Geef een verandering van de username in het topic aan, want zo is het duidelijk wie, wie is!!

    - Als jullie klaar zijn met jullie gedicht, dan moeten jullie het gedicht naar mij en XShyDevilX sturen via een prive bericht.

    - Er komt een story waar alle gedichten in komen te staan en uiteraardt de beoordelingen. De story komt pas online, als er meer gedichten is ingeleverd! De beoordelingen zullen er later op komen, nadat iedereen hem heeft ingeleverd.


    Edit: XShyDevilX en ik geven twee cijfers en daar komt een gemiddelde cijfer eruit. En die cijfer moet je naar kijken en die komt ook achter je naam te staan. De beoordelingen komen zo gauw mogelijk erop. Heb geduld. ^^

    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/71326/gedichtenwedstrijd/

    Dan wensen wij jullie veel succes!!

    Groetjes XDarkWingsX en XShyDevilX

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Dames, de vierde opdracht komt nu erop!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    en de heren dan XD

    XShyDevilX schreef:
    en de heren dan XD


    Haha, schatje toch. ^^ Ben je een heer dan? (Er zitten meer meiden op, dan jongens he)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Haha, schatje toch. ^^ Ben je een heer dan? (Er zitten meer meiden op, dan jongens he)


    stiekem wel, wist je dat niet?? XDD

    XShyDevilX schreef:
    (...)

    stiekem wel, wist je dat niet?? XDD


    Nee! (cat) eigenlijk wel, maar ik zeg maar niets


    One Who Travels A Higher Path.

    Oké, even voor de duidelijkheid: Wij kiezen zelf een willekeurig onderwerp om een gedicht over te schrijven. Sturen we van te voren een berichtje met het onderwerp en de uitleg? Of sturen we die met het gedicht mee?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Oké, even voor de duidelijkheid: Wij kiezen zelf een willekeurig onderwerp om een gedicht over te schrijven. Sturen we van te voren een berichtje met het onderwerp en de uitleg? Of sturen we die met het gedicht mee?


    Ja, jullie kiezen het zelf. De onderwerp sturen jullie zodra jullie weten, wat het wordt. De uitleg en het gedicht sturen jullie later, als jullie gedicht klaar is met de uitleg. (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 23:27 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Awesome opdracht. Mijn onderwerp wordt... *tromgeroffel* *denkt hard na* ik wist iets *gromt* nu ben ik het vergeten -.- uhm... Oh ja! Misschien een raar onderwerp maar... Dromen!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Awesome opdracht. Mijn onderwerp wordt... *tromgeroffel* *denkt hard na* ik wist iets *gromt* nu ben ik het vergeten -.- uhm... Oh ja! Misschien een raar onderwerp maar... Dromen!


    Hahah, goed hoor!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind het ook een leuke opdracht!
    Ehm... een onderwerp... Verdriet.

    Sorry, ik schrijf graag deprimerende gedichten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zal nadenken.
    Maar is er geen inleverdatum?


    I can't even think straight.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik vind het ook een leuke opdracht!
    Ehm... een onderwerp... Verdriet.

    Sorry, ik schrijf graag deprimerende gedichten.


    Is goed xlufjoetoexx!

    En Anhysbys er is wel een inleverdatum, maar we moesten het nog even bedenken wanneer jullie moeten inleveren. XD Strakjes komt het erop!


    One Who Travels A Higher Path.

    De deadline staat erop!! 25 februari (zaterdag) Voor 23:59 lever je gedicht in!


    One Who Travels A Higher Path.

    Wow wow, dat is wel heel snel! Dat is vijf dagen, minder dan een week dus!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Le opdracht 4 over dromen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis