• Wij XDarkWingsX en XShyDevilX houden een gedichtenwedstrijd!
    En we hebben toestemming van Amused.

    Hallo,

    Jullie hebben direct toestemming. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    veel succes
    Amused.




    Wat is de bedoeling: Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht tot opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en anderhalf week zitten. Er zullen 5 rondes zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers. Er valt elke ronde twee mensen af.

    Jury: Wij zijn met zijn tweeën (XDarkWingsX en XShyDevilX) en gaan samen de beoordelingen doen en overleggen ook samen, wat we beiden er van vinden. Voor de rest hoeven wij geen jury’s meer.

    Deelnemers: Wij zoeken 10 actieve deelnemers

    1. xlufjoetoexx - Ligt eruit!
    2. Caelan - Ga door naar de finale
    3. Paylor - Ligt eruit!
    4. REDHEADSROCK - Ligt eruit!
    5. ColouredWind - Ga door naar de finale
    6. Anhysbys - Ligt eruit!
    7. Rothko - Ligt eruit!
    8. Craziness - Ligt eruit!
    9. Minsa - - Ligt eruit!
    10.Moments1D - Ligt eruit!


    Wat kan je winnen: De eer en vermelding op onze profiel. Jullie story’s of gedichten komen ook op onze profiels voor een maand.

    Uitstel: Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal drie dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht is dat je een gedicht moet maken over gevoel. Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 tot en met 10. Bij elk nummer hoort een woord. Als je een nummer kiest, sturen wij jouw een privé bericht, met dat woord. Die jij gekozen hebt. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over het gevoel. Bijvoorbeeld je hebt nummer 8 gekozen en die nummer heeft liefde. Dan moet je daarover schrijven.

    De inleverdatum: Zondag 8 januari.


    Opdracht 2:
    De tweede opdracht gaat over dat jullie een fantasie gedicht moeten maken. Hieronder staan fantasiewezens, die je moet kiezen. En jullie mogen maar 1 keer iets kiezen. Jullie mogen geen mix er van maken. En er mogen geen mensen hetzelfde kiezen. Laat ons weten wat je hebt gekozen!!
    - Elven - MrCarrotCake - Ingeleverd - Cijfer: 8
    - Eenhoorns - Anhysbys- Ingeleverd - Cijfer: 6,5
    - Kabouters -
    - Feeën -
    - Draken - Rothko - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Engelen - Moments1D - Niet ingeleverd
    - Heksen - Minsa - Niet ingeleverd
    - Zeemeerminnen - xlufjoetoexx - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Vampieren - Clouded - Ingeleverd - Cijfer: 7
    - Weerwolven - REDHEADSROCK - Ingeleverd - Cijfer: 8


    De inleverdatum: 27 januari (vrijdag) Tijd: 23:59, voor die tijd moet het ingeleverd zijn!! Waarom de deadline zo lang duurt omdat ik van 23 tot 27 januari een toetsweek heb en ik moet dan leren, ook voor die tijd, dus dan kan ik niet de beoordelingen en cijfers maken. Wel na de toetsweek!!


    Opdracht 3:
    De derde opdracht is dat je een gedicht moet maken over een plaatje. Je moet de nummers 1 tot en met 8 kiezen en het plaatje wat jij krijgt moet je een gedicht over schrijven. Maar maakt de gedichten zo mysterieus mogelijk, maar wel nog steeds over het plaatje! Ik zet ze dan ook gelijk online op de story, waar je dan kan kijken welke plaatje je hebt.

    Mysterieus bedoelen we mee (Het zijn alleen maar voorbeelden, wat je kan doen om je gedicht zo Mysterieus mogelijk te maken.) Deze woorden zijn alleen bedoelt voor inspiratie!!: -
    Raadselachtig zoals: duister, geheimzinnig, ingewikkeld, mysterieus, mystiek, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, vreemd, wonderlijk.
    Onduidelijk zoals: duister, geheimzinnig,mysterieus, onbegrijpelijk, onbepaald, onbeslist, onscherp, onzeker, schimmig, twijfelachtig, vaag, verward, warrig,
    Duister zoals: geheimzinnig, onbegrijpelijk, onduidelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen.
    Griezelig zoals: akelig, beangstigend, benauwend, eng, huiveringwekkend, ijselijk, ijzingwekkend, luguber, spookachtig.
    Geheimzinnig zoals: duister, gesloten, ,mystiek, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen

    Nieuwe Inleverdatum: 18 Februari (Zaterdag) Voor 15:00 s'middags moeten de gedichten ingeleverd worden!



    Opdracht 4:
    Je mag zelf bepalen waar je gedicht over mag gaan. Laat ons weten wat je hebt gekozen qua onderwerp. We willen ook dat jullie daarbij uitleg geven, waarom jullie dat onderwerp hebben gekozen.

    Inleverdatum: 25 februari (zaterdag) Voor 23:59 lever je gedicht in!


    Opdracht 5: Finale

    Dit is een hele speciale opdracht. Je gaat dichten over jouw zelf. Hoe jij bent! Maak het gedicht zo persoonlijk mogelijk, dat het jouw weerspiegeld. Dicht het met je hart.

    Inleverdatum: 17 maart (zaterdag) Voor 23:59 moet het ingeleverd worden.


    Geëindigd met:
    Outsider: 8,1
    ColouredWind: 7,6


    De winnaar is:
    Outsider!!



    - Geef een verandering van de username in het topic aan, want zo is het duidelijk wie, wie is!!

    - Als jullie klaar zijn met jullie gedicht, dan moeten jullie het gedicht naar mij en XShyDevilX sturen via een prive bericht.

    - Er komt een story waar alle gedichten in komen te staan en uiteraardt de beoordelingen. De story komt pas online, als er meer gedichten is ingeleverd! De beoordelingen zullen er later op komen, nadat iedereen hem heeft ingeleverd.


    Edit: XShyDevilX en ik geven twee cijfers en daar komt een gemiddelde cijfer eruit. En die cijfer moet je naar kijken en die komt ook achter je naam te staan. De beoordelingen komen zo gauw mogelijk erop. Heb geduld. ^^

    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/71326/gedichtenwedstrijd/

    Dan wensen wij jullie veel succes!!

    Groetjes XDarkWingsX en XShyDevilX

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    xlufjoetoexx schreef:
    Nee, niet waar. Je kon me geen uitstel geven omdat ik geen inspiratie had, maar ik kreeg voor deze ene keer wel één dag extra. Ga maar terugkijken, ik ben 100% zeker!


    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ja, dat mag! Ik ga dan voor iedereen de deadline verzetten. Want wanneer is jouw proefwerken afgelopen? Dan kan ik even kijken wanneer jullie dan het moeten inleveren. Want ik zelf heb nu ook heel druk met school.


    Je had inderdaad 1 dag extra , toen de deadline 10 feb was. Maar omdat een paar mensen ook uitstel vroegen (vanwege proefwerken enzo) hebben we voor iedereen de deadline 1 week opgeschoven (18 feb)
    31 jan is de 3e opdracht begonnen, dat betekent dat jullie er bijna 3 weken voor hebben gekregen, en dat jullie genoeg tijd hebben gehad!! Dus je moet het vandaag nog inleveren!!! Het liefst snel mogelijk!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 18:20 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Aangezien Accidental en Robbeknol niet hebben ingeleverd, zijn ze bij deze gediskwaliviseert. Omdat het nu wel te lang heeft geduurt, willen wij nu gaan beoordelen!! Aangezien XShyDevilX nu bij mij is. :D (yeey) Willen wij samen gaan beoordelen, dus voor deze opdracht niet apart. Misschien denken jullie dat apart beter is, maar onze meningen zijn bijna hetzelfde, zoals jullie misschien gemerkt hebben.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:06 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Het mooiste is nog dat de inlevermogelijkheid al is afgelopen...
    *denkt aan de situatie van een paar uur geleden*

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:08 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Het mooiste is nog dat de inlevermogelijkheid al is afgelopen...
    *denkt aan de situatie van een paar uur geleden*


    Wat bedoel je daarmee? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daarmee? (:

    Moest voor 15:00 vandaag ingeleverd worden en toen die discussie begon over een dag meer was het al 18:00 of zelfs later...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Moest voor 15:00 vandaag ingeleverd worden en toen die discussie begon over een dag meer was het al 18:00 of zelfs later...


    We begrijpen je volkomen maar het is nu al wat later dan 18:00 en ze hebben nog steeds niet ingeleverd. We willen allebei nu gaan beoordelen. We vinden het niet leuk om elke keer de deadline te verzetten, nu was het een week later verzet, en nog hebben mensen het niet ingeleverd. Het zit ons gewoon dwars dat sommige van jullie niet met ons rekening houden terwijl we wel doen met jullie.


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    We begrijpen je volkomen maar het is nu al wat later dan 18:00 en ze hebben nog steeds niet ingeleverd. We willen allebei nu gaan beoordelen. We vinden het niet leuk om elke keer de deadline te verzetten, nu was het een week later verzet, en nog hebben mensen het niet ingeleverd. Het zit ons gewoon dwars dat sommige van jullie niet met ons rekening houden terwijl we wel doen met jullie.

    Dat snap ik helemaal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Dat snap ik helemaal.


    Dankje! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Mensen, ik ben in Engeland en mijn accu is leeg. Kan ik volgende week please nog inleveren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    Mensen, ik ben in Engeland en mijn accu is leeg. Kan ik volgende week please nog inleveren?


    Nee, want het is nu echt drie weken verstreken en je bent ook nog telaat met inleveren. Je zei zelf, dat je ermee bezig was waarom had je niet op die dag zelf ingeleverdt?


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Nee, want het is nu echt drie weken verstreken en je bent ook nog telaat met inleveren. Je zei zelf, dat je ermee bezig was waarom had je niet op die dag zelf ingeleverd?


    * Twee weken. Ik schrijf wel even wat hoor, ik was ook bezig. Alleen kan ik niet zo geweldig op commando schrijven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    * Twee weken. Ik schrijf wel even wat hoor, ik was ook bezig. Alleen kan ik niet zo geweldig op commando schrijven.


    Nee is nee. Ookal lever je het nu in, we gaan hem nu niet aannemen. *zucht* waarom heb je hem dan niet gelijk ingeleverd, dan had je dit niet gekregen!! We willen geen gedicht beoordeling die zomaar eventjes geschreven wordt.


    One Who Travels A Higher Path.

    tada. Hier is ie dan.

    Waarom moet je zo zuchten? Jezus, je lijkt wel een kind van drie. Sorry dat hij zo laat is, maar hier is mijn gedicht. Lees hem nou maar, het zal je verbazen. Alle links zijn gelegd naar de ziekte Kanker en de verwoesting die je doormaakt in het ziekenhuis.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    tada. Hier is ie dan.

    Waarom moet je zo zuchten? Jezus, je lijkt wel een kind van drie. Sorry dat hij zo laat is, maar hier is mijn gedicht. Lees hem nou maar, het zal je verbazen. Alle links zijn gelegd naar de ziekte Kanker en de verwoesting die je doormaakt in het ziekenhuis.


    Nee is nee. Dat heb ik duidelijk gezegd!!! Ik ga hem nu niet beoordelen!! Wij hebben hem gelezen maar het is door jou heel eventjes 'zo' geschreven.


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Nee is nee. Dat heb ik duidelijk gezegd!!! Ik ga hem nu niet beoordelen!! Wij hebben hem gelezen maar het is door jou heel eventjes 'zo' geschreven.


    Dat dénk jij. Euhm, je kan nog steeds niet in mijn gedachten kijken. Ik hoef NU geen beoordeling, als hij maar een keer komt. En ik vind het uiterst onprofessioneel om zó een gedicht te beoordelen "zo". Veel succes, ik heb je een GB gestuurd. Zie maar dat je het een keertje klaar krijgt, ik hoef NU namelijk geen beoordeling omdat ik druk ben met een baby die niet wil gaan slapen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!