• Ik ben gister naar de kapper geweest maar nu zit mijn haar echt vreselijk. Het model past écht niet bij mijn hoofd en mijn pony is helemaal scheef geknipt, de ene kant is hij veel te ver doorgeknipt richting mijn oor en aan de andere kant is hij te lang. Pfft, volgende keer ga ik weer gewoon naar mijn oude vertrouwde kapper, ook al is dat iets duurder, die doen het tenminste altijd goed.


    Your make-up is terrible

    Misschien kun je tijdelijk krullen zetten o.i.d? Make it funky, dan valt het minder op. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Misschien kun je tijdelijk krullen zetten o.i.d? Make it funky, dan valt het minder op. :Y)


    Mijn haar is zo steil dat krullen er meestal zo weer uit zijn, behalve als ik er uren werk aan besteed. Zo jammer, want ik hou wel van krullen.
    Yeah, ik verf het gewoon in allerlei rare kleuren.


    Your make-up is terrible

    Mmm en als je je haar wast voor je gaat slapen en er dan krulspelden inzet of vlechtjes in doet en dan knotjes ervan maken? Doet meestal wonderen ... Vooral als je er dan 's ochtends nog wat extra mouse indoet o.i.d


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Mmm en als je je haar wast voor je gaat slapen en er dan krulspelden inzet of vlechtjes in doet en dan knotjes ervan maken? Doet meestal wonderen ... Vooral als je er dan 's ochtends nog wat extra mouse indoet o.i.d


    Zelf heb ik laagjes en dan steken er welles lelijke pieken uit.
    Zelf zet ik het vast met spelden en dan spuit ik er veel haarlak op.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 11:15 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Insomniac schreef:
    Mmm en als je je haar wast voor je gaat slapen en er dan krulspelden inzet of vlechtjes in doet en dan knotjes ervan maken? Doet meestal wonderen ... Vooral als je er dan 's ochtends nog wat extra mouse indoet o.i.d


    Ik was mijn haar eigenlijk nooit 's avonds omdat mijn pony dan raar zit als ik wakker word. D: Maar misschien is het wel eens de moeite waard ja.


    Your make-up is terrible

    Misschien nu aankloppen bij je oude kapper om het alsnog bij te laten knippen?
    Meh, dat is echt bagger. Dan laat ik mijn moeder mijn pony bijknippen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Áltijd bij je oude vertrouwde kapper blijven ookal is die wat duurder.
    Dat heb ik ook gehad, nu betaal ik liever wat meer en krijg een fatsoenlijk kapsel dan dat het verneukt wordt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest, vroeg ik chocolade/donkerbruin, is het bruin met echt een hele rode schijn erin. Mijn moeder zegt zelfs dat ik soms rost uitsla D: I don't like, maar het zal nu maar moeten ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ze bij mij helemaal mislukt uitzien, doe ik mijn haren in een staartje en de haren die je wil verbergen (je slecht geknipte pony bijvoorbeeld) werk je weg met een schuifspeldje ^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 18:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Illuminati schreef:
    Áltijd bij je oude vertrouwde kapper blijven ookal is die wat duurder.
    Dat heb ik ook gehad, nu betaal ik liever wat meer en krijg een fatsoenlijk kapsel dan dat het verneukt wordt.


    + Echt balen voor je, k hoop dat t niet ontzettend erg is en opvalt. Voor mij is mn haar heilig, dus ja, k ga altijd naar mijn oude en vertrouwde kappers. T zijn er meerdere^^ xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    een of andere stomme kapper verpeste mijn pony, toen werd het een schuine lik, waar ik een hekel aan had. En toen ging ik later naar een andere kapper en zei ik duidelijk dat ik geen laagjes wou, waar kwam ik mee thuis, juist laagjes
    Gewoon altijd bij je oude vertrouwde kapper blijven
    Ik ben begin Januari naar de kapper geweest en het zit nog steeds geweldig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bellen en klagen, zeuren om betere kapper en dan doen ze het gratis opnieuw.
    Bij mij wel in ieder geval [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daarom ben ik al anderhalf jaar niet naar de kapper geweest :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Daarom ben ik al anderhalf jaar niet naar de kapper geweest :Y)


    Dat. Houd. Ik. NOOIT. Vol.
    Nog voor geen miljoen.
    Ja, oké, misschien nog wel voor een miljoen, maar je snapt wat ik bedoel. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Dat. Houd. Ik. NOOIT. Vol.
    Nog voor geen miljoen.
    Ja, oké, misschien nog wel voor een miljoen, maar je snapt wat ik bedoel. ^^


    idd, ik ook ;p Ik ga echt wel om de 3 maanden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.