• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Zullen we even wat water gaan drinken?' zonder antwoord trek ik hem al mee naar de kleedkamers, 'Drink wat en rust uit.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lorral ~ Sportleraar

    Ik haal mijn schouders op. 'Als je maar meedoet met de les.'
    Als ik de zaal weer binnen kom, zie ik een jongen en een meisje naar de kleedkamers gaan. Gaan die wat water drinken of zo? Dat vind ik wel goed.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Des neemt me mee naar de kleedkamers en zegt dat ik wat moet drinken en moet uitrusten. Ik plof neer op een bankje en probeer dankbaar te glimlachen naar haar, maar dat gaat moeilijk omdat mijn mond wel open moet hangen, anders stik ik.
    Eventjes strijk ik met mijn vingers over mijn voorhoofd heen.
    Geen een zweetdruppel. Alleen maar een beetje warm.
    Dan verplaats ik mijn handen naar mijn keel. Als ik uitadem hoor je heel zacht gepiep, dat van mijn stembanden komt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone

    'Als je maar meedoet met de les,' zei hij. 'Als er iets gebeurd is het jou schuld,' mompelde ik en begon te rennen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    'Ohja, die was ik even vergeten. Nouja, zolang je me maar niet direct na het roken een kus geeft dan,' reageer ik en neem een hap van mijn salade. 'En z'n slecht voorbeeld ben je niet. Waarom zou je dat zijn, omdat je rookt en koffie drinkt?' grinnik ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    Nu voel ik me schuldig, ik pak een flesje water dat ik nog bij me had en geef het aan hem. 'Het spijt me.' zeg ik dan met echt serieus veel spijt. 'Drink maar rustig.' Ik ga naast hem zitten en kijk hem dan even afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lorral ~ Sportleraar

    Ze mompelt nog iets maar ik versta het niet. Ik ga op een bankje zitten en kijk naar de kinderen.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ze geeft me een flesje water die ik aanpak. Gretig begin ik eruit te drinken. Bedankt Des, denk ik, aangezien het moeilijk wordt om het uit te spreken.
    Dan zegt ze opeens dat het haar spijt. Verbaasd doe ik het flesje even aan de kant en kijk haar aan.
    'J... jij ko... kon er nie... niets aah... aah... aan doen,' breng ik uit. Ik snap niet waarom ze zich verontschuldigt. Wat heeft ze verkeerd gedaan?

    [Ik ben even weg, ik kom binnen een kwartier weer terug.]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 18:58 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alexander

    'Omdat ik inderdaad rook en ik je mee neem om te spijbelen op een school waar ik zelf les geef' Grinnik ik en neem ook een hap van mijn salade. De serveerster staat een paar meter achter Nouka en werpt me veel zeggende blikken.

    [Tot zo Diapalllll]

    Nadia Stone

    Ik rende verder en had het gevoel als of ik alleen aan het rennen was. Ik had ook geen zin om, om me heen te kijken waar de rest was. Ik hijgde eventjes, maar ik ging gewoon door met rennen. Ik wist niet of ik hierdoor mensen pijn kon doen. Het is al heel lang geleden dat ik met een groep gegymd heb. Ik wou dat ik het vandaag niet hoefde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ is goed]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Als ik je niet op de proef had gesteld was het niet gebeurd.' zeg ik nu beschaamd terwijl ik naar de grond kijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [SAMENVATTING? WAAR INSPRINGEN?]


    The universal language of art.

    [Je kan inspringen bij het rennen ;d iedereen moet rennen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nagaari wachtte op Sander TT' now she's sad,, booehooee. Andandand Wat was er again met misterr Storm ;ooo?

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    ' vanochtend? Ik zag iets achter Do, en gister toen we samen waren.' Bij die woorden kreeg ik het nogal benauwd. 'En dat van Nagaari ,, ik bedoel met zo een onzin-bord.. Ik geloof graag dat misschien dat ermee te maken heeft..' Ik keek twijfelend


    laatste van Storm..

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Oooooh dat verklaart die kleine woordjes waar ik wel iets van snapte. 'Oh, Ja halloooo ik was allang gestopt met Engels praten, Tfoe. Hater.' Ik voelde me veilig en gemakkelijk, ik vind het maar apast maarja. Ik had stiekem een tas meegenomen met een zak marshmellows, ik pakte er stiekem een en stopte hem snel in me mond. Ik keek naar Sander.. 'Wil je? Ik kan ze ook smelten, dan zijn ze zelfs lekkerder.' Ik lachte, ik weet nu al met hem heb ik een goed gevoel.


    Laatste van Nagaari..

    Njaa ze rennen nu wel ofz... ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    'Roken is geen slecht voorbeeld, aangezien ik niet van plan ben het te gaan doen,' reageer ik terwijl ik niks mee krijg van de serveerster achter me. 'En ik heb zelf ervoor gekozen om mee te gaan. Bovendien was sporten me toch niet gelukt aangezien ik spierpijn heb van het slapen op de trap,' reageer ik en grinnik even zachtjes. 'Is dat een goed excuus?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Uhh...gewoon rennen, des is nu Zendé aan het helpen anders kom je maar ergens XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En Nadia rent ook wel ergens]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you