• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    'Ehm, ik denk dat je vanaf een half jaar wel kunt spreken van een relatie, gok ik zo,' reageerde ik met een bedenkelijk gezicht. 'Je snapt natuurlijk wel dat ik niet echt een aangewezen persoon ben om daar goed op te antwoorden,' voegde ik er aan toe. Ondertussen kwam een jonge serveerster onze bestelling opnemen. 'Zullen we dadelijk kijken of er een goeie film draait? Ik durf te wedden dat de zalen erg leeg zullen zijn op dit tijdstip van de dag,' vroeg ik daarna en kon het niet laten om het laatste met een ondeugende grijns te zeggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik knik. 'welke film zou je willen zien?' Vraag ik terwijl de serveerster verleidelijk lacht. 'Als zij niet oud genoeg is ga ik wel met je mee hoor.' Ze knipoogt en loopt weg nij veebaast achterlatend.

    Nouka

    Als ik Alex wil antwoorden klap ik direct weer dicht bij het zien van de verleidelijke lach die ze naar hem werpt. 'Als zij niet oud genoeg is ga ik wel met je mee hoor,' zegt ze met een knipoog en ik voel mijn maag direct samen knijpen. Mijn blik vloog naar Alex die haar verbaasd na keek. 'Zou je..?'begon ik maar kon mijn zin niet afmaken omdat ik volledig overmand werd door enorme onzekerheid en de plotselinge drang om weg te willen rennen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 10:16 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ik kijk haar vragend aan. 'zou ik wat doen? met haar uitgaan? nee waarom zou ik?' Ze komt terug met een koffie en het drinken van Nouka.

    Nouka

    De serveerster kreeg een voldane blik op haar gezicht bij het zien van mijn onzekere en na nog een verleidelijke lach naar Alex liep ze weer weg. 'Omdat ze waarschijnlijk alles heeft wat je nodig hebt en je niet rustig aan hoeft te doen omdat ze veel jonger is dan jou?' Ik hield mijn blik afgewendt van het zijne, durfde hem niet meer aan te kijken omdat ik bang was dat het nog weleens waar kon zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ik schud mijn hoofd. 'nee ze trekt me niet aan en ik ken der niet ' ik neem een slok kofdie. 'Dus wee gerust ik dump je niet.'

    [Is het goed dat ik die stukken van leerling + leraar oversla om te lezen ?;D nog iets gebeurd?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    'Weet je het zeker?' Mompelde ik en liet mijn vingers over de rand van mijn glas gaan. 'Als je nu nog bedenkt overleef ik het vast wel..'
    Waarschijnlijk niet maar dat zei ik er niet bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ik frons. 'Nee waarom zou ik? wij daten nu toch?' ik kijk haar onzeker aan. 'jij bent veel leuker Nouka!'

    Nouka

    Ik knikte vastberaden toen hij zei dat wij nu aan daten waren. Mijn hart maakte een sprongentje toen hij zei dat ik veel leuker was. 'Meen je dat?' Vroeg ik met het laatste beetje onzekerheid.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik glimlach naar haar. 'Ja.. ik vind jou veel leuker dan haar hoor.' Lach ik en neem een slok koffie.

    Nouka

    Uiteindelijk verschijnt er ook op mijn gezicht een glimlach. Dan werp ik nog eenmaal een vlugge blik op de serveerster en schuif vervolgens naar Alex toe. 'Sorry, ik werd een beetje onzeker,' mompel ik en druk dan mijn lippen zacht op zijn kaak. 'Maar ik wil wel een andere serveerster als we eten bestellen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Nouka drukt een kus op mijn kaak. 'Maar ik wil wel een andere serveerster als we eten bestellen.' Ik schiet in de lach. 'Ben je echt zo jaloers?' Ik kijk over mijn schouder naar serveerster die naar me zwaait. 'Nergens voor nodig.' Stel ik haar gerust.

    Nouka

    Met een licht beschuldigde blik kijk ik hem aan. 'Ik ben niet jaloers,' reageer ik en glimlach even. 'Hooguit wat onzeker,' voeg ik er zachtjes aan toe. 'Vind je dat heel erg dan?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Vind je dat heel erg dan?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor maar je hebt geen rede om onzeker te zijn.' Glimlach ik en zet mijn koffie op de tafel en bekijk het menu.