• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maya Maris
    "Ja dat heb ik ook. Al werd ik op school uitgelachen, ben ik daar toch liever met alle mensen die ik ken dan hier met allemaal nieuwe mensen. Thuis weet ik hoe alle mensen op me reageren en wat ze van me verwachten, hier tast je in het duister. En ik wil liever toch zien waar ik heen ga." ik grinnik een beetje. Maar ben ook een klein beetje depri omdat ik op dat moment mijn vrienden mis.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    Ik keek even opzij. 'Hier, maar als je wil kunnen we zo wel praten. praat eerst even door met Maya.' Ik draaide me om naar Storm en gaf hem onverwachts een knuffel. 'Maakt niets uit en je bent trouwens een Necromancer dan kan je ze ook oproepen en weer laat me het zo zeggen wegsturen?' Ik dacht na, misschien is dat de reden waarom ik steeds zachte stemmen hoor. Ik kreeg even een rilling en liet hem toen los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Hier, maar als je wil kunnen we zo wel praten. praat eerst even door met Maya,' hoorde ik. 'Eh, is goed,' antwoordde ik. Ik keek naar Maya die vertelde. 'Op school was zo beetje iedereen bang voor mij. Enige vertrouwde persoon was me oom,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Okee dit moet even, ik heb een kapot schattige foto hier en miss MYNAMEISDEWI vindt hem eng -_____- wat vinden jullie EERLIJK? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    ik verstijfde opeens omdat Des me een knuffel gaf, ik schrok dat is waar. Ik verzachte mezelf en knuffelde haar terug , ze rilde en liet me los. Met een teleurgesteld gezicht liet ik haar gaan. 'Hee, gaat het? Ik ril misschien ja en Necronogwattes zijn okay maar jou redens om te.. Eh jaa trillen? Ik denk door ja maar je hoeft niet vies van me te zijn, maargoed vertel me wat er aan het handje is.' Ik keek met zo een daddy-face en deed alsof ik een bril had. Ik tikte even op mijn linkerbeen, als teken van kom maar. 'Vertel het allemaal aan Ome Storm.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Telekinese

    'Sorry, het lag niet aan jou ik dacht even aan iets, je zegt geesten. Nagaari die vreemd doet? Ik heb al een tijdje nou ja sinds ik hier ben dat ik zachte gedachte hoor van mensen. Het zijn dus de geesten, maar die hoor ik s'nachts vooral.' Ik denk even na en kijk dan zijn kant op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Hmm, apart. 'Geesten leven vooral 's nachts neem ik aan.. Maarja Nagaari is zowiezo een raar typetje ze kan aardig zijn maar ruzie, het zoekt haar zegt ze. Ach, ze is nu vrolijk en ik ben blij voor haar, ik weet niet of ze zegmaar dode familie heeft wat ik wel weet is dat ze.. Erg iets van duister is dus het zou me niks verbazen als ze ooit een geest heeft opgeroeepen. Het is dom maarja, Nagaari is niet de slimste.' Zuchtend eindig ik mijn verhaal. 'Maar ik snap je wel, er is hier in dit huis iets of het achtervolgt iemand van ons.. En die stemmen, jij hebt telepathie dus maybe hoor je ze door mij.. Het klinkt egocentrish en aandachttrekkend maar who knows..?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ik vind hem ook best eng]
    Maya Maris
    "Waarom waren ze dan bang? Of is dat iets persoonlijks?" Vroeg ik.

    [mijn inspiratie is een beetje weg :(]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Nadia Scott

    'Waarom waren ze dan bang? Of is dat iets persoonlijks?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kan iemand elk soort pijn laten voelen,' zei ik tegen haar. 'Ik heb het alleen niet onder controle,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [oehh Francisco Lachowski ^^ hij is superknap maar op deze foto idd beetje eng]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ PWND IWIN ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Maya Maris
    "Jaa ik snap het. Ik kan ook nog niet goed met mijn gave overweg. Als ik mijn handen omhoog gooi en er is ergens water in de buurt dan vliegt dat water ook omhoog. En dat gebeurt al gauw als je midden op het schoolplein een grote fontein hebt staan. Een meerdere keren stond ik te dicht bij waardoor alles daarna op mij viel." ik denk weer terug aan de tijden. Er loopt een rilling over mijn rug als ik terug denk aan hoe ik me voelde op het moment dat ze me allemaal uitlachden.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 23:36 ]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    [ BOEM @LovingStyles get me, nee ik weet niet deze foto vind ik schattig ofzo het heeft iets laat me 't zo zeggen. ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    ' Is het niet, en ik denk het ook niet ik had het al toen we gingen eten. En ik weet niet, Nagaari gedraagt zich denk ik gewoon duister maar is het denk ik niet, en geesten oproepen? Dat heeft iedereen wel is gedaan toch ?'

    [Going to sleep xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Dat is maar water,' zei ik. 'Oké, water kan erg zijn, maar ik heb klasgenoten de pijn laten voelen alsof ze dood gingen of iets gebroken hadden,' zei ik. Ik keek omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [sleep tight. Ik ga ook zo slapen denk]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect