• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    Dit keer was het Nouka die de kus stopt. Haar handen dwalen nog steeds over mijn boven lichaam waardoor er kippenvel in mijn nek ontstaat. Ze drukt er een klein kusje bij en maakt dan weer een weg naar mijn lippen. Ik werd gek van haar, dan wel zo op de positieve manier.

    [@Diapal, best wel slechte leraar als hij niet zag dat Maya pijn had en NAdia heel de tijd met haar hoofd in der handen voorover gebogen zat XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [@Diapal, best wel slechte leraar als hij niet zag dat Maya pijn had en NAdia heel de tijd met haar hoofd in der handen voorover gebogen zat XD]

    [Dat eerste heb ik niet meegekregen, en dat tweede hoeft toch niet per se te betekenen dat ze pijn heeft?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka

    Inmiddels gloeide mijn hele lichaam, had ik het warm en het enige wat ik nog maar wilde was hem. Zachtjes beet ik in de huid van zijn nek nadat ik mijn lippen weer van de zijne had gehaald en duwde me vervolgens iets overeind zodat ik hem even kon aankijken. Ik wist het zeker, maar hij ook? Langzaam boog ik naar voren, duwde een vlugge kus op zijn mondhoek. ‘Ik wil niet meer wachten..’ fluisterde ik zacht en beet op mijn lip terwijl ik mijn blik afwendde zodat hij geen teleurstelling zou zien mocht hij nog wel willen wachten.

    [Zitten jullie nog bij gym? Whaa, dan lopen Alex en Nouk een beetje voor qua tijd.. Achja.. >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Diapal schreef:
    (...)
    [Dat eerste heb ik niet meegekregen, en dat tweede hoeft toch niet per se te betekenen dat ze pijn heeft?]


    [Nadia zat voorover gebogen en blablabla. Maya zat stuiptrekkingen te maken door die steken die Nadia gaf ;P Nadia had geen pijn, die was gewoon moe en uitgeput en concentratieloos]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Ik wil niet meer wachten..’ Ik kijk naar haar gezicht. 'W-weet je het zeker?' Ik voel dat mijn ademhaling onregelmatig is. 'A-alleen als je het zeker weet.' Ik kus haar lippen zachtjes.

    Midna schreef:
    (...)

    [Nadia zat voorover gebogen en blablabla. Maya zat stuiptrekkingen te maken door die steken die Nadia gaf ;P Nadia had geen pijn, die was gewoon moe en uitgeput en concentratieloos]

    [Aha. Nou, een leraar kan niet alles zien. :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka

    ‘W-weet je het zeker?’ vraagt hij met een onregelmatige ademhaling. ‘A-alleen als je het zeker weet.’
    Daarna kust hij me weer zacht terwijl mijn hand weer naar zijn nek glijd. ‘Heel zeker,’ mompel ik tegen zijn lippen en plaag hem even door met het puntje van mijn tong over zijn onderlip te gaan. Ondertussen groeide de lichte zenuwen in mijn buiken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Heel zeker,' Haar tong streelt over mijn onderlip. 'Ik wil je geen pijn doen.' Fluister ik en druk mijn lippen opnieuw op die van haar. 'Je bent.. maagd toch?' Ik kijk haar vragend aan.

    Nouka

    ‘Ik wil je geen pijn doen,’ fluisterde hij en kuste me opnieuw. ‘Je bent.. maagd toch?’ vroeg hij daarna waarop ik met rode wangen mijn gezicht afwendde. Dit keer niet van de warmte. ‘Ja..’ mompelde ik, streelde zijn borst en drukte er een paar vlugge kussen op. Hij had het eerder al uit mijn hoofd opgevangen en toen schaamde ik me al maar nu het zo hardop te moeten toegeven was nog schaamtevoller.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik knik alleen. Ik was al eerder de eerste voor een meisje maar ik wilde het niet voor haar verpesten of haar pijn doen. 'Ik wil dat je het echt 100% zeker weer oke?' Ik kus haar en trek haar dichter tegen me aan.

    Nouka

    ‘Ik wil dat je het echt 100% zeker weet ok?’ zei hij en trok me dichter tegen zich aan terwijl hij me kuste. Ik kuste hem gewillig terug en streelde hem weer. ‘Ik weet het heel zeker,’ mompelde ik tussen onze kussen door, negeerde het wederom opkomende zenuwachtige gevoel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Ik weet het heel zeker,’ Ik glimlach en knik. 'Goed maar je zegt stop als je pijn hebt belooft?' Ik streel haar gezicht en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen.

    Nouka

    ‘Goed maar je zegt stop als je pijn hebt belooft?’ vroeg hij terwijl hij mijn gezicht streelde. Ik knikte alleen maar en drukte mijn lippen stevig op de zijne. Mijn hartslag ging al snel maar nu leek hij nog een sneller ritme aangenomen te hebben. Ik wist dat hij me geen pijn zou doen, niet met opzet althans en dat samen met het intense verlangen naar hem maakte het dat ik hem helemaal wilde. Ik verbrak de kus, greep de onderrand van mijn wijde shirt vast en trok hem uit om hem vervolgens ergens langs het bed neer te gooien. Mijn handen legde ik weer in zijn nek en kuste vervolgens zijn lippen weer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ze knikte en trok haar truitje over haar hoofd n legde haar handen in mijn nek om me vervolgens weer te kussen. Ik laat mijn handen over haar rug heen gaan en peuter dan snel het knoopje van mijn broek los.

    [Weg om te eten tot zo ;D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt