• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Noah Skyler White
    Ik keek haar wat venijnig aan, en wandelde weg. Ik had echt geen zin om hier energie aan te besteden. Ik kon er echt niet tegen als iemand me uitlachte. Fake grijzend keek ik haar nog één keer na vooraleer ik een oud boekenwinkeltje binnenstapte.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik stond perplex toen hij me kuste. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht. Ik keek hem geschrokken aan, maar kuste dan mee. Zijn zachte lippen pasten perfect op de mijne. Het voelde aan alsof er een wervelwind door me heenging, het was zalig.Mijn handen gingen door zijn haar. Ik wou er gewoon niet mee stoppen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:34 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    Ik ben opgelucht als ze me terug kust. Haar handen gaan door mijn haar en ik neem een van haar handen vast. Ik wist zeker dat ik gehecht was dat was wel duidelijk. Mijn andere hand leg ik op haar rug om haar tegen me aan te trekken.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Na de laatste noot van het liedje was ik weer gekalmeerd.
    Ik stond op van achter de piano en wandelde naar de spiegel om te kijken hoe ik er uit zag.
    Mijn ogen die normaal gezien goudgeel waren, zagen nu gifgroen wat er op duidde dat ik boos was, wat eigenlijk ook waar was.
    Ik zag het gedrag van Sky als verraad en wat hij tegen me had gezegd zag ik als een grote belediging.
    In een oogwenk stond ik bij mijn toilettafel, nam er een rekker af en bond mijn haren samen in een staart zodat alles uit mijn gezicht was.
    Met een laatste blik op mijn kamer opende ik mijn raam en sprong er uit om vervolgens met een zachte plof netjes op mijn voeten te landen.
    Ik moest ergens nadenken en waar je kon je beter nadenken dan aan het meertje in het park?
    Toen ik eenmaal daar was aangekomen, trok ik mijn hoge hakken uit, ging ik zitten en dobberde wat met mijn voeten in het frisse water terwijl ik nadacht over een plan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Hij duwt me tegen me zich aan, dichter. Het voelde heerlijk, alhoewel ergens een gevoel van twijfel knaagde. Was het niet slecht als Dhampiers en Sterfelijken een relatie met elkaar begonnen? Ik schudde het verkeerde gevoel weg, en kuste verder. -Je moet van dit moment genieten, Emma- verplichtte ik mezelf.

    Evan Sky Redness
    Ik liep naar het dichtsbijzijnde park waar een meertje bij lag. Ik zette me ergens hoog in een treurwilg die over het meertje hing, diep in gedachten verzonken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:56 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny

    'Aahh, kan je er niet tegen als iemand moet lachen? En begin eerst te grijnzen wanneer het echt is. ' Telepatheerde ik toen. Laf? Nee, ik wil hem gewoon niet als een hondje achtervolgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noah Tyler White
    Woest draaide ik me om. Ik ging voor haar staan. 'Wat heb je?' afwachtend op haar antwoord keek ik diep in haar ogen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik had mijn hoofd in mijn nek geslagen en neuriede met gesloten ogen een zacht, meeslepend melodietje.
    Mijn voeten wiebelden voorzichtig heen en weer in het water.
    Dat deed ik vroeger ook altijd..voordat ik onsterfelijk werd.
    Een kleine glimlach verscheen op mijn lippen toen ik terug dacht aan de tijd dat ik nog een mens was geweest.
    Hoe mijn moeder naar mijn vader keek als ik weer eens een grap had uitgehaald samen met hem.
    Ik leek redelijk hard op mijn moeder alleen had ik de muzikale talenten van mijn vader geërfd, waar ik hem overigens dankbaar voor was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek hem uitdagend aan. 'Hoebedoel je wat heb ik' zei ik toen tegen hem. Ik ving zijn blik op en keek hem toen net zo diep aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evan Sky Redness
    Ik viel bijna uit de boom toen ik zag dat Mary-Anne zo'n 10 meter onder me zat. Ze zag er verdrietig uit, verzonken in een andere wereld. Ik schrok. Zou ik haar dit aangedaan hebben? Ik voelde me schuldig.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [ 't was toch btw Skyler en niet tyler...xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Toen ik iets hoorde ritselen veerde mijn hoofd weer recht en keek ik alert om me heen.
    Mijn ogen vernauwden zich terwijl ik aandachtig alles afspeurde opzoek naar enige vorm van bedreiging.
    Ik stond op van het meertje en probeerde mijn schoen aan te trekken terwijl ik recht stond aangezien ik me zonder hakken maar klein voelde met mijn 1m63.
    Helaas was ik niet zo erg handig op dat moment, waardoor ik mijn evenwicht verloor en onder een hoge gil in het meer belandde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Geschrokken klauterde ik snel uit de boom om Mary-Anne op te vissen [;')] Nadat ik haar naar de kant had gebracht keek ik of ze zich nergens bezeerd had. Schuldig keek ik naar mijn voeten, aangezien ik haar niet durfde aan te kijken. Ik wist goed genoeg dat dit alles mijn fout was.

    Noah Skyler White
    'Wat heb je tegen me?' Ik negeerde haar blik en staarde naar de mens.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:03 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Haha leuke woordspeling(wbw)]


    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Toen ik weer veilig en wel aan de kant was geraakt keek ik op naar diegene die me uit het water had gehaald.
    "Sky?" Het kwam er wat ongelovig uit, maar al snel herstelde ik mezelf om op een koude toon verder te gaan. "Waarom help je een bitch?"
    Hij keek naar zijn schoenen terwijl ik mijn haar met mijn handen probeerde uit te wringen.
    Mijn rekker was ik kwijtgespeeld waardoor mijn haren in natte slierten langs mijn gezicht kleefden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Destiny

    Ik keek hem verward aan. 'Ik heb helemaal niks tegen jou, waar heb je het over? Jij begon zomaar te zeggen dat ik bang voor je was,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evan Sky Redness
    Ik zuchtte. 'So... Sorry..' stamelde ik beschaamd. Mijn blik bleef hangen op mijn schoenen. Heel eventjes keek ik op, om haar reactie te zien. Ze bleef zwijgen, en ik besloot verder te gaan. 'Ik mocht je echt geen bitch noemen, maar ik kan er gewoon niet tegen dat iedereen zich bemoeid met mijn leven. Jij weet ook goed genoeg dat onsterfelijk zijn zwaar suckt.' Ik keek haar even aan in haar ogen. 'Daarom zoek ik ontsnapping bij haar.'

    Noah Skyler White
    Ik begreep er niks meer van en begon te lachen uit verwarring. 'Laten we opnieuw beginnen.' Ik stak mijn hand uit naar haar. 'Ik ben Noah Skyler White.' Ik glimlachte naar haar, terwijl ik wachtte totdat zij zich zou voorstellen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Love is just a word until you find someone to give its definition.