• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Ik ga helpen om hier leven in te blazen. Wilt iemand anders een mens tegen komen?]
    Rachael Eloise
    Ik liep rustig in het licht van de maan door de straten. Ik liep een paar winkeltjes in en weer uit. Ik liep rustig een paar boeken winkels in en bekeek alles of er nog wat leuks tussen zat. Ik pakte een interessante boek. het was een liefdes roman die ik niet veel als. Hij was vrij dik. Ik liep naar de kassa en kocht hem. Ik liep de winkel uit en voelde een koude wind. Ik deed mijn jas wat dichter en liep veder.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan Sky Redness
    Ik voelde een soort van steek door mijn hart toen ze zei dat ze haar gemarteld hadden, dit was echt te ver. 'Hou jij je dan altijd aan de regels? Dat is pas saai.' Ik voelde dat ze weer ging volgen. Ik pakte haar arm vast en kneep hem bijna fijn, uit woede. 'Waag het om haar pijn te doen, de volgende keer krijg je met mij te maken..' siste ik.

    Noah Skyler White
    Ik grijnsde door Destiny's "vraag". Ik schudde lachend mij hoofd. Voelde zich haar zo snel bedreigd dan? Als een jongen naar haar keek? Ik liep dan maar weg van haar, en liep naar de straatjes. Ik zag een meisje met een boek vast, en iets vertelde me dat ze een gewone mens was. Iets wat ik niet vaak tegenkwam als je op een vampierenacademie leefde.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik zuchtte en werd naar hem toegetrokken. Het voelde zalig, hij rook ook lekker mannelijk. Rare gewoonte trouwens van me, aan mensen ruiken. Ik grinnikte en nestelde me tegen hem aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:31 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Maar je hebt dus echt geen vriend?' Vraag ik ongelovig en kijk haar aan.
    De neiging haar te kussen was groot maar dat zou raar zijn.. Toch?

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik schudde mijn hoofd van nee. Zijn ongeloof deed me blozen. Kon ik zeggen dat hij hier wel verandering in kon brengen? Neen Emma, veel te goedkoop. Ik wou niet makkelijk te krijgen zijn. 'Er is wel iemand die ik wel zie zitten..' Antwoordde ik mysterieus, hopend dat hij de hint zou begrijpen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Mijn mondhoek krulde arrogant een stukje naar omhoog.
    "Je weet dat ik het doe." Zei ik terwijl ik naar mijn arm keek die hij bijna fijn kneep. "En denk niet dat ik bang voor je ben."
    Ik gebruikte mijn gave op Sky en liet hem een immense pijn voelen waardoor ik merkte dat zijn grip verslapte.
    Normaal gezien gebruikte ik mijn gave nooit op soortgenoten maar aangezien ik wilde laten merken dat ik het meende, had ik geen andere keuze.
    "Verbreek de vriendschap nu het nog kan." Zei ik terwijl ik stopte met mijn gave en hem de rug toekeerde zodat ik door het keukenraam naar buiten kon kijken. "Maak haar één van ons."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Er is wel iemand die ik wel zie zitten..' Ik knik langzaam. 'Hmm.' Mompel ik en kijk naar haar gezicht. 'Je moet meer zelfvertrouwen hebben. Je bent een leuke meid dus zo moeilijk is het niet hem te veroveren toch?' Ik kom iets dichterbij om haar aan te kunnen kijken.

    Destiny

    Ik hoorde zijn gedachte en ik keek wenkbrauw ophalend op. 'Bedreigd? Nee, maar het is een beetje apart vind je niet?' 'Ben zo terug ' zei ik tegen Ivar en ik ging Noah achterna. 'Hoezo dat nou weer!?' antwoordde ik toen hij stopte. Ik liep naar hem toe en zag ik een mens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evan Sky Redness
    De pijn die ze me liet voelen deed minder pijn dan het gevoel dat ik kreeg als haar in een onsterfelijke te veranderen. 'Mary-Anne, het is niet jouw zaak om te beslissen wat ik doe of niet. Wat ga je doen? Naar het academiehoofd?' Ik grijnsde spottend. 'Dan zou je je zo ten schande maken. Ik ga haar echt niet veranderen in zo'n bitch als jij.' Met deze laatste woorden liep ik de academie uit, op zoek naar een rustige plek om na te denken.

    Noah Skyler White
    Ik keek haar rustig aan. 'Je voelt je duidelijk bedreigd als iemand naar je kijkt. Komaan, meteen telepathie gebruiken? Dat doe je alleen maar uit angst voor me.' Een grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik me omdraaide.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik bloosde. 'Maar moet een jongen het meisje niet vragen? Ik bedoel, andersom lijkt me zo... Raar...' Het kan er ook iets te maken mee hebben dat ik nooit zou durven om een jongen te vragen, maar dat vertelde ik liever niet. Ik wou absoluut niet overkomen als een mietje.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:46 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny

    'Angst voor wat? Voor jou? Hah, echt niet ik deed het alleen maar omdat ik in gesprek was.' Zei ik toen een tikkeltje arrogant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noah Skyler White
    Ik stopte weer en haalde toen mijn schouders op. 'Mij goed.', antwoordde ik haar, wat kortaf.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Aan de hand van zijn voetstappen hoorde ik hoe Sky de keuken verliet.
    Zijn laatste zin bleef door mijn hoofd spoken terwijl ik met mijn hoofd tegen het koele glas van het raam leunde.
    Ik was geen bitch...Ik was kordaat, dat wel maar ik had ook gevoelens hoor dus kon ik onmogelijk een bitch zijn.
    Met een ruk draaide ik me om en liep met snelle passen terug naar mijn kamer.
    Toen ik de deur open smeet zag ik mijn zwarte vleugelpiano al staan en ging er rustig achter zitten.
    Ik sloot mijn ogen en speelde de eerste noten van het melodietje dat in mijn hoofd zat.
    Terwijl ik helemaal opging in het geluid zong ik er de tekst ook bij waardoor ik me helemaal verloor in het hele liedje.


    [Zo klinkt haar stem trouwens ook :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [hahah wat zijn mijn perso's gemeen de laatste tijd -a- ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny

    Ik begon te lachen zomaar uit het niets, Noah de knappe sterfelijke vampier dacht dat ik bang voor hem was. Ik keek hem zo straight mogelijk aan maar ik kon een lach niet onderdrukken, 'Sorry,' grinnikte ik er nog na.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha Noah...heeft issues met Destiny...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oliver Mitchel Sanz

    Ik glimlach en knik. 'Ja eigenlijk wel ja. ' ik neem een impulsief besluit en neem met een hand haar gezicht zachtjes vast om het naar me toe te draaien. Langzaam om haar reactie bij te kunnen houden brengen ik mijn hoofd dichter bij dat van haar en kus haar dan zacht op haar lippen. Ik sluit mijn ogen en streel haar wang.