• Een vriendin wil graag samen meedoen (zang) met het openpodium op school. Ze heeft me al een paar keer geprobeerd over te halen, maar ik ben hartstikke onzeker over mn stem & daarnaast heb ik een podiumvrees van hier tot Tokio.
    Ik heb laatst met een paar zangwedstrijden hier meegedaan op Quizlet, om te kijken hoe andere mensen mijn stem zeg maar ervaren.
    Maar ik zou eigenlijk van wat meer mensen willen weten wat ze er van vinden..
    Dit zijn 2 covers die ik had ingezonden met een zangwedstrijd.
    Adele - Don't you remember



    Birdy - A-team


    Voordat ik mee wil doen met het Open podium op school wil ik graag horen wat ik aan mijn zang moet verbeteren of dat ik misschien beter niet mee kan doen, om een afgang te voorkomen.. :Y)

    It is beautiful. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb echt genoten van je A-team cover :3! Ik vind dat je een mooie stem hebt, alleen haal je die hoge tonen nét niet! Voor de rest niks op aan te merken.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Gewoon doen, echt niemand gaat je uitlachen daar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou zeggen, meedoen. Ik denk dat je bij de betere zangeressen van Q hoort.


    Your make-up is terrible

    Je hebt een erg mooie stem, maar zoals Decisions al zegt; iets lagere liedjes zoeken of vragen of ze alles een toon/paar tonen lager kunnen spelen zodat jij er bij kan ;]
    Verderrest klinkt het erg mooi ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon meedoen, je kan echt wel zingen :Y). Zorg alleen wel dat je op het podium ook hard kan zingen.


    i put the fun in funeral

    Ik vind dit niet mooi. Uitspraak is erg beroerd en het is absoluut niet melodieus. Sorry.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kreeg echt kippenvel. Geweldig. Gewoon meedoen.


    Remember when...

    Wauw. Wat een stem. Nee echt, ik heb er echt van genoten! Je moet zeker meedoen aan dat open podium. Nothing to worry about!

    Accidental schreef:
    Ik vind dit niet mooi. Uitspraak is erg beroerd en het is absoluut niet melodieus. Sorry.


    Lol, ik weet niet waar je dat vandaan haalt? :')


    i put the fun in funeral

    Accidental schreef:
    Ik vind dit niet mooi. Uitspraak is erg beroerd en het is absoluut niet melodieus. Sorry.

    Absoluut niet mee eens ^^

    Je zingt prachtig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Lol, ik weet niet waar je dat vandaan haalt? :')


    Ik vind dat, omdat ik zowel het eerste als het tweede liedje erg hakkelend vond. Misschien is het een idee om het niet té graag té goed te willen doen en minder te knijpen met je stem. En het is mijn mening hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Ik vind dat, omdat ik zowel het eerste als het tweede liedje erg hakkelend vond. Misschien is het een idee om het niet té graag té goed te willen doen en minder te knijpen met je stem. En het is mijn mening hè?


    Mhm, ze zingt gewoon erg klein. Ik ken beide nummers niet, maar volgens mij haalt ze alle noten gewoon dus niet 'melodieus' slaat niet echt ergens op, zo gaat 't nummer gewoon.


    i put the fun in funeral

    Ik hoor het niet D:


    Let it come and let it be

    Accidental schreef:
    (...)

    Ik vind dat, omdat ik zowel het eerste als het tweede liedje erg hakkelend vond. Misschien is het een idee om het niet té graag té goed te willen doen en minder te knijpen met je stem. En het is mijn mening hè?


    Ik vind het juist heel goed dat je eerlijk je mening geeft! :D Ik wil er alleen maar van leren, zelf vind ik me stem niet echt aangenaam om naar te luisteren dus ik snap wel een beetje waar je het over hebt haha.