• dat ik niet eens zo lelijk ben als ik altijd dacht. Ik heb best een mooi gezichtje, mooie, grote ogen. Lange, volle wimpers. Van nature al een beetje rode wangen en volle, rood/roze lippen. Ik heb lang, steil haar dat er mooi uitziet. Ik ben dan misschien niet de slankste, ik heb misschien geen perfechte houding, of geen perfecte huid. Er zijn ook dingen in mij die wel mooi zijn, niet alleen aan de binnenkant. Ook aan de buitenkant ben ik een leuk meisje om te zien, dat vind ik in elk geval.
    Dit topic is niet bedoeld om op te scheppen. Ik wil ermee zeggen dat als je er een klein beetje moeite voor doet(zo laat ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen epileren, heb ik net 1,5 jaar een beugel gehad) iedereen er leuk uit kan zien. Niemand is lelijk, niemand. Je moet gewoon goed kijken wat je mooi vind aan jezelf.
    Want als je jezelf niet mooi vind, hoe verwacht je dan dat anderen je mooi vinden.
    Ik heb mezelf jarenlang lelijk gevonden, maar de laatste tijd steeds minder. En dat straal ik ook uit. Als je , je mooi voelt, je goed voelt. Dan straal je dat ook uit.


    Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dovahkiin schreef:
    Ik vond mezelf ook ooit om niet aan te zien, totdat ik door stress dertig kilo afviel, en me niet te interesseren in iemand's commentaar. Nu, een paar jaar later, ben ik gewoon zelfverzekerd en heb 't mooie in mezelf ontdekt. Aan de buitenkant dan. Vind alleen die Barbiepopjes lelijk, van binnen en buiten. Foundation, bluhh!

    Yup, foto van gister of zo. Vind 'm wel mooi. :Y)



    Yeah, it's cute. Je haar zit anders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.