• dat ik niet eens zo lelijk ben als ik altijd dacht. Ik heb best een mooi gezichtje, mooie, grote ogen. Lange, volle wimpers. Van nature al een beetje rode wangen en volle, rood/roze lippen. Ik heb lang, steil haar dat er mooi uitziet. Ik ben dan misschien niet de slankste, ik heb misschien geen perfechte houding, of geen perfecte huid. Er zijn ook dingen in mij die wel mooi zijn, niet alleen aan de binnenkant. Ook aan de buitenkant ben ik een leuk meisje om te zien, dat vind ik in elk geval.
    Dit topic is niet bedoeld om op te scheppen. Ik wil ermee zeggen dat als je er een klein beetje moeite voor doet(zo laat ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen epileren, heb ik net 1,5 jaar een beugel gehad) iedereen er leuk uit kan zien. Niemand is lelijk, niemand. Je moet gewoon goed kijken wat je mooi vind aan jezelf.
    Want als je jezelf niet mooi vind, hoe verwacht je dan dat anderen je mooi vinden.
    Ik heb mezelf jarenlang lelijk gevonden, maar de laatste tijd steeds minder. En dat straal ik ook uit. Als je , je mooi voelt, je goed voelt. Dan straal je dat ook uit.

Dat ben ik

[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:26 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

amen

Maarreeh, I got the same, meeste mensen die zeggen dat ze lelijk zijn om aandacht te trekken. Ik ken al mijn goede punten en die laat ik ook zien, maar ik weet net zo goed al mijn minpunten en die probeer ik gwn te maskeren. En anders, jammer dan, pech gehad, lekker boeiend.

[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:05 ]

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Nou dat is heel goed van jezelf. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:

everything, in time

goedzo meid !
    Meiden in deze tijd zijn ook meestal wat voller ! ik ben zelf ook wat steviger en ben ook blij met mezelf:)

I solemny swear i am up to no good

Kijk, zo mag ik het horen. Nee maar opgegevenmoment had ik precies hetzelfde besef. Eerst kon ik mezelf echt wel meppen omdat ik mezelf echt niet uit kon staan qua uiterlijk. Maar eigenlijk plotseling besefte ik toen dat het helemaal niet zo erg met mij gesteld was en kon ik mezelf gewoon normaal in de spiegel aankijken. Later begon ik steeds meer zelfrespect te krijgen(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Dumbledore schreef:

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Dumbledore schreef:
    Nou dat is heel goed van jezelf. :)

Ex astris, sciencia

Wandering schreef:
    Kijk, zo mag ik het horen. Nee maar opgegevenmoment had ik precies hetzelfde besef. Eerst kon ik mezelf echt wel meppen omdat ik mezelf echt niet uit kon staan qua uiterlijk. Maar eigenlijk plotseling besefte ik toen dat het helemaal niet zo erg met mij gesteld was en kon ik mezelf gewoon normaal in de spiegel aankijken. Later begon ik steeds meer zelfrespect te krijgen(:

The same.
    En iedereen heeft iets moois, iedereen.

Your make-up is terrible

Ik wou dat mij dat ook eens lukte, helaas..
    Maar heel goed voor jou (:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Echt mooi gezegd! (:
    En ik ben het er helemaal eens! Iedereen heeft iets moois in zich, er is geen reden om niet trots op jezelf te zijn! (:

You always have a choice in life, it's sometimes just

Okay dan (cat)

i put the fun in funeral

Vooral uitstraling is belangrijk. Als je uitstraalt dat je lelijk bent eh ja, dan gaan mensen dat ook sneller denken.

En nu we toch bezig zijn, ik vind mezelf ook niet lelijk 8D. Look at the awesomeness. Oh yeah, how beautifully feminine I look on this one. So much cuteness 8].
    Kay, dat was kinda overdreven, maar ik ben blij met deze foto _O_. Thanks Sander.

[ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:37 ]

No growth of the heart is ever a waste

Shogun schreef:
    Vooral uitstraling is belangrijk. Als je uitstraalt dat je lelijk bent eh ja, dan gaan mensen dat ook sneller denken.

En nu we toch bezig zijn, ik vind mezelf ook niet lelijk 8D. Look at the awesomeness. Oh yeah, how beautifully feminine I look on this one. So much cuteness 8].
    Kay, dat was kinda overdreven, maar ik ben blij met deze foto _O_. Thanks Sander.

Weet je, als je iemand veel op het forum ziet, je een bepaald beeld van ze hebt? Ik had jou blond verwacht. :'D

Maar, ik vind je wel érg knap.

On-topic: Mooi zo. :Y) I wish I could think like that,

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Shogun schreef:

Hehe die foto is echt heel mooi Sam. Op foto's vind ik jou toch altijd al heel goed staan.

Your make-up is terrible

Nee. Sommige mensen zijn écht niet meer te redden. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"