• Ik ben al even bezig met het lezen van de Pretty Little Liars boeken en momenteel zit ik al aan het vierde boek, het boek waar de eerste A dus in onthuld wordt.
    Nu keek ik net even op wikipedia om te zien hoeveel andere boeken er nog waren en jammer genoeg zag ik dus op wikipedia de lijst van personages en ik zag bij A meteen al staan wie het was. :-(
    En nu is heel het einde van het boek voor me verpest (huil)
    Al had ik toch al de indruk dat hij/zij A was. :Y)
    Zijn er nog menskes die deze boeken lezen en waar zitten jullie?
    Geen spoilers aub.

    No, it doesn't look or sound even remotely interesting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kwam niet verder dan boek 1 haha, maar ik ga het proberen voor je :3


    SLOAN.

    Nee, die boeken lijken me niet zo leuk, maar dat van die spoilers op zich herken ik wel. Daarom lees ik altijd eerst een boek uit, voor ik het op internet opzoek (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Peeta schreef:
    Ik kwam niet verder dan boek 1 haha, maar ik ga het proberen voor je :3

    Ik vind ze echt leuk ahah :Y)

    Ik vind de boeken vreselijk geschreven, de serie op tv is veeel beter (:


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Ik vind de boeken vreselijk geschreven, de serie op tv is veeel beter (:

    Nou ik wou ze lezen omdat ik gehoord had dat ze heel anders zijn dan de serie. Heb je ze dan in het nl of en gelezen?

    Melancholia schreef:
    (...)
    Nou ik wou ze lezen omdat ik gehoord had dat ze heel anders zijn dan de serie. Heb je ze dan in het nl of en gelezen?


    Engels, ik lees alleen de boeken in de originele taal (: Tenzij het Duits is xd. Maar ze zijn inderdaad wat anders ja (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb er twee gelezen volgens mij, en was bij de derde op de helft ofzo maar ben toen gestopt. Ik kwam er al achter wie A was bij het tweede boek, ik vond het meteen een stuk minder leuk lezen lol
    En ik wil weten wie A is in de serie!!!!


    As travars

    Nu weet jij hoe ik me altijd voelde als je Hp spoilde. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Skaro schreef:
    Ik heb er twee gelezen volgens mij, en was bij de derde op de helft ofzo maar ben toen gestopt. Ik kwam er al achter wie A was bij het tweede boek, ik vond het meteen een stuk minder leuk lezen lol
    En ik wil weten wie A is in de serie!!!!

    Ik ook jfc, maar we weten het binnenkort; ;d