• Bij ons op school moeten we maatschappelijke stage doen, mensen helpen in bijv. ziekenhuizen, basisscholen enz. We moeten dat 15 uur doen zonder daar geld voor te krijgen (niet dat ik perse geld hoef hoor haha). Moeten jullie dat ook doen of hebben jullie dat al gedaan?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb dat vorig jaar gedaan, en dit jaar moet ik dat weer. Deze keer loop ik stage bij het reumafonds. Niet dat ik dat leuk vind, maar dat heeft school geregeld. D:
    Vorig jaar liep ik stage bij een manege voor mensen met een handicap, dat was wel heel leuk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Heb ik vorig jaar gedaan, en nu dit jaar weer. En dit jaar had ik ook een profit organisatie moeten benaderen voor een stage. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dat hoefden wij alleen in de onderbouw te doen. De eerste keer heb ik geskipt, de tweede keer ben ik naar mijn oude basisschool geweest en de derde keer naar de bibliotheek (wat overigens niet aan te raden valt. Gosh, je krijgt echt rugpijn van de hele dag boeken terugzetten op planken...).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik moest 30 uur.
    Heb 15 uur geholpen bij de voedselbank en 15 uur geholpen bij een inzameling voor een sinterklaasactie.

    Hebben jullie stage met vrienden gedaan of alleen?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga vanaf maandag stage lopen bij het woonzorgcentrum voor ouderen met dementie en andere beperkingen, in het dorp waar ik woon. Maar ik doe een MBO-opleiding en heb nu een jaar stage. Het eerste halfjaar loop ik twee dagen per week stage (14 uur) en na de zomervakantie 3 dagen (20 uur). En ik krijg wel betaald, €2,50 per dag.
    Maar ik heb op de middelbare school ook een maatschappelijke stage en dat was vijf dagen, ook bij ouderen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij moeten dit jaar nog 30 uur maatschappelijke stage doen =.='' Ik ga me aanmelden bij het Asiel, en anders Artis :3


    To love is to destroy.

    Heb ik ook moeten doen. Ik ben toen op kamp geweest met mentaal gehandicapten (en dat was ik sowieso al van plan, dus dat kwam goed uit)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb gelukkig alleen maar Snuffelstages -is ver hetzelfde: Je moet het een week doen en je moet ongeveer veertig uur hebben. Oh en het valt onder schooltijd-.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 14:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maatschappelijke stages zijn achterlijk en nutteloos.
    Ik heb het 2 jaar moeten doen. Het 1e jaar liep ik hem samen met een vriendin bij de sportschool hier in het dorp. Beetje helpen bij de open dag en verder vooral veel thee drinken met het personeel :')
    Het 2e jaar was ik leerlingmentor en gingen we op kamp naar Texel, wat ik als stage mocht gebruiken. Dat was wel nice (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij 40 uur geloof ik, of 30. Je hebt niks te klagen dus =)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, dat werd pas ingevoerd het jaar na mij :Y)


    I am an idiot, I move.

    Met onze school gingen we dat doen in een reisje naar Friesland, daar bleven we een weekje bij een gastgezin en hielpen we bij boerderijen enzo. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bij mij op school moeten we 36 uur stage lopen.
    Echt saai, maar heb het gelukkig af ;p

    Ja ik heb geholpen in een bejaardentehuis, spelletjes doen :') En bij een BSO.


    -