• Bij ons op school moeten we maatschappelijke stage doen, mensen helpen in bijv. ziekenhuizen, basisscholen enz. We moeten dat 15 uur doen zonder daar geld voor te krijgen (niet dat ik perse geld hoef hoor haha). Moeten jullie dat ook doen of hebben jullie dat al gedaan?


    The sun will rise and we will try again.

    Op de middelbare school hadden wij dat ook en dat zou dan in het eindexamenjaar vallen en laten ze nou net besloten hebben toen ik in het eindexamenjaar kwam, dat het te druk was en dat het verplaatst zou worden naar 4havo. Maar ik loop nu wel stage, omdat het op mijn opleiding vanaf het eerste jaar verplicht is om stage te lopen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Biologist schreef:
    (...)

    En dan maar 15 uur?!?
    Loool.


    Jaa hahaha


    The sun will rise and we will try again.

    Wij moeten nu 30 uur. Ik hoef nu nog maar zeven uur bij elkaar te sprokkelen en ik ben klaar ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil graag in een ziekenhuis wat doen, ja. En ik doe sowieso wel veel voor het goede dol, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ging daar zowat dood man, ik moest voor het gelders landschap werken, want bij ons regelt de school dat, een week! Echt vreselijk O.O Bomen omzagen, schilderen enzo. klinkt niet zo heel erg, maar als je dat een hele week van half negen tot half drie moet doen word het echt saai...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wij moesten 42 uur. Ik ging in de vakantie helpen bij de kinderbouwweek. Hoppa, toen hoefde ik niks meer te doen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sabiduria schreef:
    Wij moeten nu 30 uur. Ik hoef nu nog maar zeven uur bij elkaar te sprokkelen en ik ben klaar ^^

    Huh, 30? Maar we zitten op dezelfde school en ik moest er 42 O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mweh, moest ik vorig jaar doen. Mijn klas en de andere tweetalig klas waren de proefkonijnen van de school :') Maar een klasgenoot en ik mochten het bij de schoolkrant doen ^^

    Maar in mei ga ik echte stage lopen bij een uitgeverij in Londen! _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moet nu eigenlijk beginnen met het zoeken van een stageplek. En we hebben er nog helemaal geen informatie over gekregen, we weten alleen dat we dat na schooltijd moeten doen. Ik ga wel bij de dierenkliniek (:


    Take risks and conquer your fears.

    Hoef ik niet te doen; volwassenenonderwijs:)


    Bad decisions make good stories.

    ik moet het in maart doen (: en eerlijk gezegd heb ik er wel zin in (:
    ik ga naar het ziekenhuis op de afdeling pediatrie.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gumi schreef:
    (...)
    Huh, 30? Maar we zitten op dezelfde school en ik moest er 42 O.o


    Muhahaha, het is verandert :P


    Deep inside, I've never felt alive

    ik moet het waarschijnlijk volgend jaar doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat moest Ik ook, 30 uur. Ik hielp dingen te organiseren bij een stichting die hier in de buurt zat, dat was best wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik doe nu echte stage. voor 3 maanden, ook zonder geld. moet 36 - 40 uren per week.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie