• [Ik weet niet waar dit topic hoort]

    Wij krijgen binnenkort een 'Challenge day' op school,
    voor de mensen die niet weten wat dit is, dan 'vragen' ze dingen en als het op jou slaat moet je de streep over steken. Bijvoorbeeld 'Steek de streep over als je ooit gepest bent geweest' en dat soort serieuse shit.
    En ik wil niet. Ik heb maar met een paar mensen op mijn school echt iets, en de rest hoeft niks over mij te weten. Maar waarschijnlijk is dit verplicht en blablabla , Ik heb er nog geen informatie over gekregen maar het staat op de schoolsite (Of nouja er staat dan en dan 'over de streep' en That's it) en ik heb het gehoord van verschillende mensen, en ik zit nu echt te hopen dat het alleen voor de derde klas is of zo, want ik wil niet. Echt niet. Niet iedereen hoeft dat soort dingen over mij te weten :/ En al helemaal niet heel nederland als dit gefilmd gaat worden, wat iedereen zegt. Dingen zijn niet voor niks persoonlijk, en ik heb echt de behoefde niet om dat met mijn school te delen. Onze school bestaat heel erg uit groepjes, en iedereen pest iedereen, dus veel vertrouwen heb ik er niet in >.<

    Ik moest dit even kwijt ;x Dus nu ga ik weer verder hopen dat het niet verplicht is, of tenminste niet voor de examenleerlingen.

    Om dit topic nuttig te houden, wie heeft er op zijn/haar school een challenge day gehad?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Als je écht niet wilt kan je je altijd nog ziek melden. En om het echt te laten lijken moet je gewoon de dag ervoor de hele dag kreunend rondlopen en zeggen dat je vergaat van de buikpijn.
    Wij hebben het nog nooit gehad, maar ik heb ook niet het idee dat het nodig is op onze school, al zou ik het wel een mooie ervaring vinden (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is een programma op tv! Dat werd wel eens uitgezonden!
    Maar eigenlijk zou ik het best interessant vinden. Er zijn een paar mensen uit mijn klas die ik eigenlijk helemaal niet goed ken. Ik vind het dus eigenlijk wel goed, maar ik vind het niet kunnen dat ze het op tv gaan uitzenden. Die dingen zijn toch wel redelijk privé.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee nooit gehad, gelukkig. Ik zou daar net aan mee doen.
    Als ik jou was zou ik gewoon weigeren over te steken, ze kunnen je moeilijk aan je haren over die streep sleuren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou het echt goed vinden als mijn school zoiets deed, want ik heb wel dingen waarover ik wil praten, maar waar ik zelf niet over durf te beginnen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil juist zo'n dag op mijn school... omdat het nu zo... verdeeld is overal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Juist alle redenen die je noemt, waarom je niet wilt, zijn de dingen die blijkbaar met deze dagen verholpen worden. En je bent écht niet de enige die dingen heeft meegemaakt. Meestal zijn de mensen met de grootste mond, degene met het rotste verleden. Ze zullen jou op je kwetsbare punt kunnen pakken, maar ze weten dan ook dat je het even hard terug kunt doen. Als iedereen wat meer van elkaar weet, verdwijnt het hele idee van groepjes-vorming. Je krijgt meer respect voor elkaar. Ik denk dat je het gewoon een kans moet geven. (:

    Ik heb het niet gedaan, alleen een paar zesdeklassers hadden een opdracht voor Engels en toen zoiets gedaan in een vierde klas. Naar het schijnt moesten er uiteindelijk heel veel mensen huilen en zo.

    Het lijkt mij op zich wel interessant om mee te maken, maar ik snap je punt wel. Als ik jou was zou ik eerst gewoon even afwachten of het echt verplicht is en zo ja, kan je je altijd nog ziekmelden die dag/je ouders vragen of ze een briefje willen schrijven dat zij toestaan dat jij niet meedoet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is begrijpelijk dat je zoiets niet wilt maar daarom doen ze het juist. Trouwens als ze het op tv gaan uit zenden, vind ik dat echt belachelijk want het zijn privé dingen die je dan gaat bespreken en dan wil je niet dat heel Nederland naar je kan gaan kijken.

    Ik heb het nog nooit gehad. In mijn klas zijn er een beetje groepjes maar iedereen laat elkaar redelijk met rust, er zijn natuurlijk uitzonderingen maar heel eerlijk gezegd zou ik ook niet aan zo'n dag mee willen doen. Want ik heb veel meegemaakt en dat hoeft niet iedereen te weten


    Physics is awesome

    -Doe dit niet wat ik ga zeggen, het is op eigen risico want zo is mijn broer-

    wat mijn broer dus zou dan is naar de directeur stappen en hem vragen wat privacy betekent want eigenlijk behoort dat tot privacy. Als jij dat niet wilt, dan mogen ze je toch niet verplichten ? Maar aan de andere kant gaan ze dan ook weer vragen beginnen stellen over waarom je niet meedeed, dan gaan ze denken dat je iets acherhoudt ofzo.

    liegenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Inviolable schreef:
    Ik heb het niet gehad, maar ondanks dat ik het ook enigszins ongemakkelijk zou vinden, zou ik soms best willen dat ik het wel gehad had.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Schatje! zeg gewoon dat je het al gedaan heb, samen met mij! en dat het geen zin heeft zowiets twee keer te doen. want dat is tijdverspilling (cat)
    MELDJEZIEK!
    Ander ga ik wel voor je! alleen ik denk dat er dan nog veel raardere dingen gaan geburen., ;x
    oke grapje ik hou van je., en ik snap dat je het niet leuk vind. but i dont know what to do.
    En eigenlijk denk ik dat bijna iedereen van je school denkt. 'ja dag, daar wil ik niet aan meedoen.'

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 7:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Midna schreef:
    Ik heb dat eens gezien en echt ik zat gewoon half te janken. Bij een vraag verwacht je niet dat er zo veel mensen over de streep gaan, terwijl er met gemak de helft erover gaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik denk dat je er uiteindelijk alleen maar beter van wordt.


    Some angels have no wings.

    NewZaynland schreef:
    Het lijkt mij eigenlijk wel iets goeds. Ik snap dat je niet wil dat mensen bepaalde dingen over je te weten komen, maar je zult zien dat iedereen dingen heeft, en dat jij niet de enige bent.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.