• Gisteren heb ik een enquête gemaakt over de hypes hier op Quizlet en het leek me leuk om de resultaten hier te plaatsen. Ik plaats de vragen en zet het aantal procent er bij. Bij de twee laatste vragen (waren invul vragen) zal ik er enkele uitpikken.

    Statistieken voor vraag 1 : Welke hype haat je het meest?

          1.) One Direction. 27.91%
          2.) Justin Bieber. 44.19%
          3.) Harry Potter. 13.95%
          4.) Twilight. 4.65%
          5.) Tokio Hotel. 9.30%
          6.) The Hunger Games. 0.00%


    Statistieken voor vraag 2 : Welke hype vind je het leukst?

          1.) Justin Bieber. 0.00%
          2.) One Direction. 23.26%
          3.) Harry Potter. 44.19%
          4.) The Hunger Games. 25.58%
          5.) Twilight. 4.65%
          6.) Tokio Hotel. 2.33%

    Statistieken voor vraag 3 : Wat vind je van de hypes?

          1.) Ik vind de hypes rondom boybands en zangers verschrikkelijk. En het is ook altijd erg kortstondig, dus ja. :'D
          2.) Tja, we moeten er maar mee leven. Sommigen zijn leuker voor de één, anderen leuker voor de ander.
          3.) Irritant, achterlijk, kut met kinderachtige rotkinderen die een leven moeten zoeken :D
          4.) Na een tijdje begint het wel vervelend te worden, maar als er een hype is, die jij ook leuk vind, is het wel leuk. (:
          5.) Als mensen me er niet persoonlijk mee gaan lastig vallen, vind ik het best. Het waait wel weer over.

    Statistieken voor vraag 4 : Heb je ooit meegedaan aan een hype? Zo ja, welke?

          1.) Justin Bieber en One Direction.
          2.) Ik was vroeger ook erg van de Tokio Hotel. Harry Potter vind ik altijd te gek, maar dat vind ik niet echt een hype op Q: het is er altijd al geweest alleen niet in dramatische mate.
          3.) Nee.
          4.) een beetje, ik heb een twilight-naam gehad, en een hunger games-liedje op mijn profiel. maar dat is het wel.
          5.) Twiligth, Harry Potter en de Hongerspelen wel ja. Je leest het goed, dit zijn boeken en geen band, die een paar knappe koppie's hebben en een aardige stem hebben. Verder hebben ze niets. Meer valt er niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:50 ]

    Flemish schreef:
    Justin Bieber. 0.00%
    :Y) Me gusta!


    Ex astris, sciencia

    Als je dit over heel Q had gedaan had je hele andere antwoorden gehad.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Potterhead! <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales