• 1.) -Ana Ria is een 19 jarig meisje dat nogal apart is. Niet gehandicapt, maar gewoon apart. Nogal kinderachtig voor haar leeftijd. Maar dat heeft een reden. Maar als ze dan Louis Tomlinson ontmoet leert Ana dingen kennen. Ze komt te weten hoe relaties in elkaar zitten en ze beleefd veel dingen. Louis veranderd haar helemaal waardoor Ana in de problemen komt.

    2.) -Jaren lang is de 18-jarige Sarah al naar een psycholoog aan het gaan voor haar problemen. Maar wanneer ze na zeven jaar een andere krijgt, ziet ze er tegen op om nog te gaan. En het is ook nog een jongen, de 20-jarige Louis Tomlinson. Met tegenzin blijft ze gaan maar het wordt steeds intiemer tussen de twee.

    3.) -Harry Styles en Evelyn McCennedy hebben beide een gebroken hart. Caroline die het uitmaakte met Harry en Lane de het uitmaakte met Eve. Beide kennen ze elkaar niet. Maar als ze beide naar het strand gaan 's avonds, gewoon om bij te komen komen ze elkaar tegen. Ze worden vrienden, goede vrienden en tot slot beste vrienden. Beide zijn ze nog niet klaar voor een nieuwe relatie, maar toch hebben ze zo hun behoeftes. Maar wanneer Harry dan eindelijk een meisje vind, is Eve gebroken. Ze hadden elkaar gezworen nooit meer met een ander te gaan. Toch blijven ze samen wonen en blijven soms met elkaar naar bed gaan, maar wat als er dan echte liefde in het spel komt?

    4.) -Elena Slinn is een beroemde schrijfster die is gevraagd een boek over One Direction te schrijven. Eerst twijfelt het meisje omdat ze al meerdere dingen heeft meegemaakt met de jongens en het waren niet bepaald leuke dingen. Maar dan besluit ze het te doen, als er een geniaal plan in haar hoofd opduikt; allemaal slechte dingen er in zetten. Om andere nieuwsgierig te maken zet ze allemaal stukjes op haar Twitter zodat iedereen enthousiast word. Maar als het boek uitkomt, gelooft iedereen wat Elena er in heeft gezegd. Wat zal er gebeuren?

    5.) -Sarah Hunn is al sinds haar 18de haar droom aan het volgen. Zangeres worden. Ze gaat in een appartementje wonen en haar ouders willen daarom niks meer met haar te maken. Ze moet alles alleen oplossen. Maar dan word ze verkracht en bestolen door een paar jongens, wat alles op zijn kop zet. Ze heeft moeite met de huur te betalen en ze is zo depressief als wat. Maar wanneer ze Harry Styles ontmoet, komt er weer wat licht in het leven. Maar wat als ook hij haar alleen maar gebruikt voor de seks en haar dan achterlaat?

    Welk ideetje zou ik eventueel het beste kunnen uitwerken?
    Welk ideetje is de meest origineelste?
    Welk ideetje is totaal niks?

    Eerlijk? Geen een doen, er zij al genoeg verhalen over die jongens. (cat)
    Ik heb wel de moeite genomen om ze allemaal te lezen en ik vind ze allemaal onorigineel, maar goed, dan zou ik toch maar voor 4 gaan, ololol.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Allemaal gaan ze als volgt:

    "(meisje) is blahblah. Maar als/dan/wanneer blahblahblah. Tot ze (1D jongen) ontmoet/dan is er ook nog (1D jongen)."

    Ik vind ze allemaal niks, vrees ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Allemaal gaan ze als volgt:

    "(meisje) is blahblah. Maar als/dan/wanneer blahblahblah. Tot ze (1D jongen) ontmoet/dan is er ook nog (1D jongen)."

    Ik vind ze allemaal niks, vrees ik.


    I love you Tim