Ik heb 's zondags echt áltijd moeite om te gaan slapen. Mijn moeder weet dat dus ze zeurt ook niet meer als ik rond twaalf uur nog op zit. Normaal ga ik altijd om tien uur slapen, maar op zondag gaat dat niet. Dan word het rond één uur.
Ik ben écht een slaper. Als ik lig, ben ik weg. maar soms ook niet.
DUS IK ZEG VOOR DE NIET SLAPERS: Laptop op je ouders' kamer zodat je 'm niet kunt pakken, mobiel uit, en liggen. En een leuk boek lezen om je hersenen af te laten schakelen (lees: in de slaapmode laten gaan ) helpt bij mij meestal ook. en muziek luisteren is ook 'n goeie manier.
"like i'd follow you around like a dog that needs water."
xDesire schreef:
DUS IK ZEG VOOR DE NIET SLAPERS: Laptop op je ouders' kamer zodat je 'm niet kunt pakken, mobiel uit, en liggen. En een leuk boek lezen om je hersenen af te laten schakelen (lees: in de slaapmode laten gaan ) helpt bij mij meestal ook. en muziek luisteren is ook 'n goeie manier.
Allemaal gedaan, maar ja, lukte niet. :"D
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
xDesire schreef:
Als ik dat ga doen ben ik om 6 uur nog wakker o-O
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Meestal ga ik muziek luisteren dan val ik vanzelf in slaap met mijn oortjes in. Ik waarschuw je wel dat je het apparaat waarmee je luistert wel veilig in een hoesje moet doen. Anders als je hem in je slaap van je bed afgooit krijg je er allemaal krassen op + leg hem naast je kussen zodat je vrijwel geen kans hebt er boven op te gaan liggen :')
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Biologist schreef:
Ik niet, slapen is mijn lust en mijn leven. ^^
maar miss komt het omdat je zondags nooit buiten ben, en dan heb je geen zon op je huid gekregen en dus geen melatonine aangemaakt. Melatonine is een stofje wat helpt om te gaan slapen en ik kan ook niet slapen als k een dag niet buiten ben gweest. Kweet klinkt heel vaag, maar is wel zo.
"Your life. Your choice. Think about what you want."
maar miss komt het omdat je zondags nooit buiten ben, en dan heb je geen zon op je huid gekregen en dus geen melatonine aangemaakt. Melatonine is een stofje wat helpt om te gaan slapen en ik kan ook niet slapen als k een dag niet buiten ben gweest. Kweet klinkt heel vaag, maar is wel zo.
+ heletijd naar een scherm kijken, Tv, mobiel, laptop. Dat mindert dat aanmaken van Melatonine.
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you