• EEN TRAP VAN TRANEN.
    © RPGrechten van LoonyLuna en DracoWeasley.



    Als tranen een trap konden maken en herinneringen een brug.
    Dan klommen wij met zijn allen naar de hemel en haalde je terug.


    ~ Inleiding ~

    Iedereen heeft wel eens iemand verloren. Het kan je zus zijn, je broer, je oma, je opa, je moeder, je vader, en ga zo maar even door. Iedereen wil die mensen terug. Op een dag worden er acht jongeren die bij elkaar zijn uitgekozen om een voorwerp aan te geven. Elk voorwerp heeft een betekenis: hoe diegene is gestorven, vermoord of zelfmoord mee heeft gepleegd. Elk uur krijgen de jongeren meer aanwijzingen. Ze moeten zo raden wie de sterveling is. Bij de één na laatste aanwijzing krijgen ze een steen, die ze op de één of andere manier bij de laatste aanwijzing moeten activeren om een trap van tranen te maken die één familielid of vriend uit de dood kan halen, zo goed als nieuw. Zal het ze lukken, zal één jongere weigeren? Of zal een jongere de andere jongeren verraden?

    ~ Niveau ~

    Ervaren, het liefst. Het mag ook middelmatig zijn.

    ~ Regels ~

    ~ 16+ stukjes mogen, maar niet tot seksualiteit.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.


    ~ Rollen ~

    | Meisjes VOL |

    ~ Emma “Em” Quaridas ~ Onderwerp - Overdosis slaappillen ~ LoonyLuna
    ~ Evangeline Taylor Love ~ Een briefje met rode inkt ~ DracoWeasley
    ~ Chiya Amorina Hoshi ~ Kogels ~ Randomness
    ~ Emily Rose ~ Aansteker ~ SUMMERx

    | Jongens |

    ~
    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Bijnaam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Wie heeft hij/zij verloren en hoe:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Eerste aanwijzing – Onderwerp:
    Extra:


    ~ RPG ~

    De RPG begint na de drie jongens en na de drie meisjes.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:10 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    kan je een jongen voor me reserveren? ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    kan je een jongen voor me reserveren? ;d


    Ofcourse!


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    More? Please!


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik snap hem maar half (: met die aanwijzingen en al xd
    Maar ik wil wel misschien proberen? Kan je een meisje voor me reserveren?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik snap hem maar half (: met die aanwijzingen en al xd
    Maar ik wil wel misschien proberen? Kan je een meisje voor me reserveren?

    Jaay


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Reserveer even een meisje voor me, ik vul 'm zo in ^^

    EDIT:
    Wacht maar, vul 'm nu in.

    Naam: Chiya Amorina Hoshi
    Bijnaam: Chiya, Note
    Roepnaam: Chiya
    Leeftijd: 16, verjaart op 15 juni
    Afkomst: Japan / Amerika
    Wie heeft hij/zij verloren en hoe: allebei haar ouders, haar vader vermoordde haar moeder en daarna zichzelf.
    Uiterlijk:

    Chiya heeft bruine krullen en donkerbruine ogen. Haar ogen zijn normaal, ondanks dat ze half Japans is. Ze heeft een normaal figuur en draagt (bijna) altijd haar afgetrapte, gele All Stars.
    Innerlijk: ze is nogal gesloten als het over haar verleden en familie gaat. Ze is muzikaal en kan goed tekenen. Ze is mysterieus maar je kan met haar lachen. Ze is vaak alleen, aangezien ze niet graag op mensen aftrapt. Toch is ze niet verlegen, als je haar eenmaal kent. Ze speelt gitaar. Ze is gek op anime. Haar iPod is trouwens heilig voor haar.
    Eerste aanwijzing – Onderwerp: kogels
    Extra: Ze is single. Mensen noemen haar Note omdat haar eerste anime Death Note was, en omdat ze zo van muziek houdt (muzieknoot).

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:09 ]

    Naam: Evangeline Taylor Love
    Bijnaam: Eva
    Roepnaam: Evangeline/ Eva
    Leeftijd: 16 ze is jarig op 24 september
    Afkomst: Amerika
    Wie heeft hij/zij verloren en hoe: Haar ouders en Broer en hoe weet ze niet ze kwam van een feestje weer thuis en toen trof ze ze aan
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ze is na de dood van haar ouders en broer best wel gesloten en haar vrienden hebben haar laten vallen omdat ze dachten dat zij het had gedaan daarom vindt ze het best wel moeilijk om mensen te vertrouwen
    Eerste aanwijzing – Onderwerp: Een briefje met rood inkt geschreven waarop stond "Je houdt je mond of jij eindigt net zo"
    Extra: ^^ Niemand weet af van het briefje en ze hebben de dader nog niet opgespoord, soms vindt ze nog wel briefjes met opdrachten erop weer in rood inkt en met bedreigingen. Ze leeft ook veel in haar eigen wereld

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Emily Rose
    Bijnaam: Emms
    Roepnaam: /
    Leeftijd: 17 jaar
    Afkomst: Caraïbische eilanden
    Wie heeft hij/zij verloren en hoe: Haar kleine zusje van 7 jaar. Hun huis was opzettelijk in brand gestoken, aangezien haar vader problemen had en veel vijanden. Alleen haar zusje was op dat moment binnen, terwijl Emily in de tuin muziek zat te luisteren. Toen ze zich omdraaide en zag dat haar zusje binnen zat, wist ze zelf dat het te laat was. De vlammen kwamen tot aan haar prachtige gezichtje, ze werd levend verbrand voor Emm's ogen.
    Uiterlijk: Emily heeft blauw-groenachtige ogen. Ze heeft een natuurlijk bruin kleurtje, en heeft ook vaak rode blosjes op haar wangen. Emms heeft lange bruine haren, met af en toe wat blonde lokken. Ze is best groot voor haar leeftijd. Ze overweegt om dreadlocks te laten zetten.
    Innerlijk: Emily Rose is een stil meisje. Ze is veel op haar eigen, ze staat echt niet graag in de spotlights. Het liefst valt ze niet op, verzonken in haar eigen droomwereldje. Ze is heel erg tegen dierenmishandeling, en ze heeft ook wel lichte hippietrekjes. Ze ziet er misschien meisjesachtig en tuttig uit, maar ze houdt wel van avontuur.
    Eerste aanwijzing – Onderwerp: aansteker
    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:06 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    Naam: Emily Rose
    Bijnaam: Emms
    Roepnaam: /
    Leeftijd: 17 jaar
    Afkomst: Caraïbische eilanden
    Wie heeft hij/zij verloren en hoe: Haar kleine zusje van 7 jaar. Hun huis was opzettelijk in brand gestoken, aangezien haar vader problemen had en veel vijanden. Alleen haar zusje was op dat moment binnen, terwijl Emily in de tuin muziek zat te luisteren. Toen ze zich omdraaide en zag dat haar zusje binnen zat, wist ze zelf dat het te laat was. De vlammen kwamen tot aan haar prachtige gezichtje, ze werd levend verbrand voor Emm's ogen.
    Uiterlijk: Emily heeft blauw-groenachtige ogen. Ze heeft een natuurlijk bruin kleurtje, en heeft ook vaak rode blosjes op haar wangen. Emms heeft lange bruine haren, met af en toe wat blonde lokken. Ze is best groot voor haar leeftijd. Ze overweegt om dreadlocks te laten zetten.
    Innerlijk: Emily Rose is een stil meisje. Ze is veel op haar eigen, ze staat echt niet graag in de spotlights. Het liefst valt ze niet op, verzonken in haar eigen droomwereldje. Ze is heel erg tegen dierenmishandeling, en ze heeft ook wel lichte hippietrekjes. Ze ziet er misschien meisjesachtig en tuttig uit, maar ze houdt wel van avontuur.
    Eerste aanwijzing – Onderwerp: aansteker
    Extra:



    YAY Julie is er weer :333333333333.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik weet niet of ik er nog wel 1 ga maken ;$ sorry ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you