• Al een tijdje vind ik iemand van Taekwondo leuk, alleen ben ik te laf om het hem te vertellen... Gewoon weg omdat ik bang ben dat hij ineens heel anders gaat doen, terwijl hij nu zo aardig doet.
    Nu was mijn idee om een soort brief te schrijven (of eerder met kranten letters plakken), met daarin een quote dat iemand hem leuk vind, zonder naam en dan op valetine's dag in zijn kluisje stoppen.
    Maar ik twijfel heel erg, hij is 16 (ik bijna 15, maar dat boeit niet), dus zou het dan niet als een grap over komen?
    Ik heb het al aan een vriendin gevraagd die het een leuk idee vond en aan een vriend, maar hij vind het minder en best kinderachtig.
    Dus ik vroeg me af of jullie het kinderachtig zouden vinden? En of het overkomt als een grap? Want ik heb geen flauw idee of ik het wel of niet moet doen?

    Ik zou zonder die krantenknipsel doen. Ik zou kiezen voor een klein simpelbriefje, met gewoon tekst erop bijv. uitgeprint. Dat komt wat serieuzer over.

    Zelf zat ik ook aan zoiets te denken. Ik ken een jongen, heb mee gezoend en vind hem leuk. We vertellen elkaar best veel en voel me echt op me gemak bij hem. Mijn vriendinnen zeggen dat hij me gebruikt, maar ik vind van niet en ik let zelf ook wel op. Ik zat eraan te denken om dan de zin 'Ik vetrouw je.' uit te typen en dan in zijn locker achterlaten. Als ik tenminste de goede locker heb. Het is meer als soort van opluchting voor mij, omdat ik het dan aan hem kwijt ben. En ook al heb ik wel paar keer via msn gezegd dat ik hem vetrouw, dit is anders.


    <3

    Ah trollol, ik vind een van mijn beste maatjes van school 'leuk' en ik ga het hem voorlopig nog niet vertellen denk ik.


    SLOAN.

    Ahw Esther, ik vind dat je het moet doen.
    Misschien zonder die krantenknipsels, maar sowieso wel een briefje.
    Want ik weet zeker dat hij het niet kinderachtig vindt liefke <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    *Valentijn

    Ik weet niet of je het met krantenknipsels moet doen. Staat een beetje... Ja, als een grap van z'n vrienden. Daarnaast is het zo afstandelijk dat het nauwelijks iets van jou is. Lijkt me ook een beetje jammer. Het is toch leuker als het wel van jou is?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    *Valentijn

    Ik weet niet of je het met krantenknipsels moet doen. Staat een beetje... Ja, als een grap van z'n vrienden. Daarnaast is het zo afstandelijk dat het nauwelijks iets van jou is. Lijkt me ook een beetje jammer. Het is toch leuker als het wel van jou is?

    Klopt, maar ik ben ergens bang dat hij of een vriend van hem die mij ook kent, mijn handschrift herkent... En het uittypen is ook niet erg persoonlijk, wel?

    Narry schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik ben ergens bang dat hij of een vriend van hem die mij ook kent, mijn handschrift herkent... En het uittypen is ook niet erg persoonlijk, wel?

    Nu ja, persoonlijker dan krantenknipsels, vind ik. Dat lijkt op losgeld vragende bandieten. >.< Sorry, daar moet ik dan aan denken.


    I can't even think straight.

    Letters uitknippen uit kranten? Ga je een dreigbrief schrijven? Nee, je kan dat beter uitschrijven.


    Ex astris, sciencia

    Nou ik vind het zelf ook kinderachtig eerlijk gezegd.


    -

    Ik vind het een leuk idee, maar ik denk dat die krantenknipsels onserieus over komen hoewel het wel orgineel is.

    Genius schreef:
    Nou ik vind het zelf ook kinderachtig eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou ook de krantenknipsels weglaten en gewoon een briefje schrijven. (:
    Ik heb dat ook weleens gedaan en die jongen nam het heel serieus, maar dat ligt echt aan hoe hij is. Denk je dat hij dat soort dingen serieus neemt? Zo ja, dan moet je het gewoon doen. (:
    Ik weet wel dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar uiteindelijk ben je dan wel blij dat je het gedaan hebt, anders krijg je spijt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik vind het niet kinderachtig , maar ik zou er wel je naam bij zetten (;
    soms moet je is iets durven in het leven , en misschien loop je de liefde van je leven wel mis door het niet te zeggen ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gewoon, zonder krantenknipsels, zoals iedereen hier zegt.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het zelf nooit doen, maar ik weet natuurlijk niet hoe die jongen is waarover je het hebt. Ik weet zeker dat er jongens zijn die dat echt wel leuk en speciaal zouden vinden, maar andere dan weer helemaal niet.


    effort never betrays you