• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    We lopen met de begeleiders naar de verhoging in de eetzaal om een kleine mededeling te kunnen doen. 'Wie wordt onze wors voerder? ' fluuster ik naar Dawn terwijl mijn blik door de eetzaal naar Nouka gaat.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    'Valerie.' fluister ik terug. Ik keek even de zaal rond, ik werd een beetje zenuwachtig en begon aan mijn haar te frunniken.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ze pakt mijn hand vast en voorzichtig loop ik naar het midden toe als Valerie ons roept.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Valerie roept ons en ik kijk Zendé even aan. 'We zullen er nu achter gaan komen.'

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    'Jongens en meisjes, ik weet even niet hoe ik dit moet vertellen maar ik ga het proberen. 'Jullie denken allemaal stuk voor stuk dat jullie ouders, familie je niet meer wouden om een één of andere reden en dat jullie daarom hier naar toe zijn gestuurd.' Ik haal even adem en kijk de kinderen afwachtend aan. 'Nou dat is dus niet zo, jullie zijn allemaal uitgekozen om hier naar toe te komen. Ook al missen we nu nog twee leerlingen vertellen we het jullie toch. Jullie stammen allemaal af van 16 verschillende wijze. om het zo te noemen, jullie weten van jezelf dat jullie allemaal iets vreemds, ongewoons of aparts kunnen. Dat heeft daarmee te maken. Ik denk dat jullie zelf dat verhaal al wisten maar verder nog niet. Nou, jullie ouders en wij.' zeg ik terwijl ik naar de begeleiders wijs. 'of nou ja, mijn ouders hebben al sinds jullie geboorte afgesproken dat jullie hier naar toe zouden gaan om jullie gave te beheersen en het geheim niet in gevaar te brengen. Toen mijn ouders dood gingen hebben Peter en ik de leiding erover gekregen. Sommige wisten van elkaar misschien al dat ze wat konden of wisten het al van de begeleiders, daarom moesten we het zo snel zeggen en konden we niet wachten op de laatste twee jongeren.' sluit ik dan mijn verhaal af. Ik kijk ze even afwachtend aan. Hopend dat dit niet teveel voor ze gaat worden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ BOEM. en daar is het verhaal]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik neem ergens plaats en wenk Des, dat ze naast me moet gaan zitten. Dan leg ik mijn ellebogen op tafel en ondersteun mijn hoofd met mijn handen. Dan luister ik naar de begeleiders. Ja, dit wist ik dus al.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik neem ergens plaats en wenk Des, dat ze naast me moet gaan zitten. Dan leg ik mijn ellebogen op tafel en ondersteun mijn hoofd met mijn handen. Dan luister ik naar de begeleiders.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.


    Denk dat je het moet veranderen, valerie heeft het al gezegd XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adrian Bradley Crevan
    Ik kijk Valerie met open mond aan, 'what the fack,' mompel ik.

    Felicity Sophie Grace
    Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk Valerie lichtelijk verbaasd aan. Ergens was het wel logisch, het zou wel toevallig geweest zijn als ik en Nic hier allebei per toevallig terecht gekomen waren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn - Vuur

    Met een licht verbaasd gezicht keek weer even naar de leerlingen om me heen. Ze waren dus allemaal net als ik. Alex had al verteld dat ik niet de enige was maar ik had niet verwacht dat deze hele internaat bestond uit mensen met een.. gave. Ik ging achter over zitten om haar woorden goed tot me door te laten dringen. Ergens kon ik niet geloven dat dát de reden was geweest waarom mijn moeder me hier na toe had gestuurd. Het was voor haar waarschijnlijk gewoon een makkelijk excuus geweest om van me af te komen. Vooral na het ongeluk op een van haar zogezegde sjieke feestjes. Ik schudde licht met mijn hoofd, hield mijn handen gebald omdat ik me ietwat ongemakkelijk begon te voelen en mijn handpalmen langzaam warm werden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik luisterde naar de begeleiders en was lichtelijk in shock, maar ook gewoon opgelucht. Ik keek even naar Felicity om te kijken wat haar reactie was.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik ging naast Zendé zitten en keek even geshockeerd, ja ik wist al dat we hier waren om onze gave maar dat het zo diep en creepy werd. Ik had mijn moeder nog zo erg gehaat toen ze me hier naar toe stuurde. Echt verschrikkelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    Ik houdt Nouka in de gaten. Haar gedachten lieten me merken dat het niet heel lang zou doren voor ze haar beheersing. Zou verliezen. 'Ik ga Nouka hier weg halen ze kan al niet goed tegen grote groepen en ik geloof dat deze mededeling het niet beter maakt. ' Fluister ik tegen Dawn.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Om me heen reageren mensen verbijsterd. Ja, het is ook wel heftig. Ik kijk naar Destiny. Zij is ook lichtelijk verbaasd, ondanks dat ze het voor het grootste deel al wist.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Ik kijk naar Alexander. ´Is goed ik voelde al zoiets. Ik hou de andere kinderen nog even in het zeil want ik voel dat één van de andere meisjes zich ook niet gaat kunnen laten bedwingen.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn - Vuur

    Ik moest hier weg. Mijn handen werden steeds warmer en ik kreeg steeds meer moeite met ze dicht houden. Als ik ze open zou doen dan kwam het vuur erin vrij en ik wist niet hoe ik het tegen kon houden of terug laten vloeien. Vluchtig kijk weer om me heen, niemand kreeg iets mee van mijn ongemakkelijk situatie. Mijn blik schoot weer naar Alex. Ik moet hier weg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik kijk nog een beetje verbaasd maar word dan lichtelijk boos en geìrriteerd. Ik gooi mijn handen ruw in de lucht en al snel vliegen er alweer krukken door de lucht.

    [Aanleiding dat Nouka boos wordt mwhuahauh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    Ik knik dankbaar en spring dan van de verhoging af. Met snelle passen ga ik naar Nouka en gevaar dat ze mee moet komen. Ik houdt haar arm vast en zo gaan we met nogal wat haast de eetzaal uit.

    Nouka Walldorn - Vuur

    Alex springt snel van de krukken af en komt met snelle passen mijn kant op gelopen. Zodra hij me gebaart mee te gaan sta ik vlug op. Terwijl hij mijn arm vast heeft lopen we samen snel de eetzaal uit. Het laatste wat ik mee krijg is dat er plots krukken door de lucht vliegen. 'Ik moet naar buiten,' breng ik uit. Als ik daar het vuur los kon laten zou er binnen niks beschaden. Tranen waren inmiddels in mijn ogen gesprongen, waarom moest dit nou gebeuren?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'