• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik herinner het als de dag van gisteren. Het was een week geleden, maar als nog. We zaten in de auto en we hadden een lange rit gehad. Ik viel in slaap en droomde. Ik wist niet meer wat ik droomde, maar blijkbaar was het een nachtmerrie of zo. Ik werd wakker geroepen door een hysterische Jake, mijn oom. Het kwam allemaal zo onverwachts, dat hij niet op mijn pijn gerekend had en we botste tegen een boom aan. Mij mankeerde niks, maar Jake..


    [Ja die oom heet gewoon Jake, ik wist niks snellers]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    'Ik weet genoeg.' zegt Nic en dan loopt hij weg. Ik kijk hem even verbaasd na, waar heeft hij het nou weer over dan? Dan loop ik hem achterna en pak zijn arm beet. 'Hoe bedoel je "ik weet genoeg"?' vraag ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Nee niet echt, weet je wat het is. Hij is echt een leuke gozer alleen niet mijn type. Hij is een echte player, ik hoorde het hem denken. Toen dacht ik, weet je wat als hij zo'n grote player is als dat hij denkt dat speel ik met je mee, maar die gedachte werd meteen verstoord toen ik hem hoorde denken dat hij mij echt leuk vind.' Ik zuchtte, 'Ik ben blij dat ik het even bij je kwijt kan.' zei ik tegen hem en gaf hem een knuffel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Nou zoals ik het zeg.' zei ik nu iets botter dan verwacht. 'Ik zoende je niet voor niets. Ik vind je gewoon leuk misschien was het te snel maar ik had tenminste een antwoord verwacht.' zei ik toen. 'Als je me niet leuk vindt zeg het dan.' zucht ik nu.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik stopte met verder denken en veegde de tranen weg, die er waren gekomen. Ik zuchtte en haalde diep adem. Zou hij teleurgesteld zijn in me? Ik keek weer omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Midna, jij bent best wel forever alone bezig. xD]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Een glimlach krult zich om mijn lippen als ze me knuffelt. 'Bij mij kan je alles kwijt,' verzeker ik haar.
    Dan begint het weer.
    Mijn hoofd begint te bonken. Ik laat Des los en leg mijn handen op mijn hoofd. 'Nee...' kreun ik. De pijn zit er weer aan te komen...

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:44 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Ik had ze allemaal de keuken in kunnen krijgen. [ Kan je eventjes je Begeleider erbij halen als je die hebt] We stonden in de keuken en ze keken mij vragend aan. 'We gaan het ze zeggen.' zei Valerie toen ze de keuken in kwam.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Diapal, I know.. XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Daar ben ik blij om.' zeg ik dan. Op een gegeven moment legt hij zijn handen op zijn hoofd. 'Hey, gaat het?' vraag ik dan bezorgd. 'Moet ik je iets geven?' vraag ik dan lichtelijk in paniek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nadia kan alleen ook pijn wegnemen, ook al heeft ze dat zelf amper door.. daar kan ik nu mee? ;d of willen Des & Zendé ff alleen zijn ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha mij maakt het niks uit vraag 't maar aan Diapal xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Nou zoals ik het zeg.' zegt hij bot. 'Ik zoende je niet voor niets. Ik vind je gewoon leuk misschien was het te snel maar ik had tenminste een antwoord verwacht. Als je me niet leuk vindt zeg het dan.' zucht hij dan. Ik kijk hem verbaasd aan, 'jíj vind míj leuk? i-ik dacht dat je me maar niks vond,' zeg ik zacht.

    Peter Michael Jones
    'We gaan het ze zeggen,' zegt Valerie. Ik knik, 'okee, wie gaat het mededelen?'

    [oepss faaal zie nu pas dat Valerie en Peter dezelfde achternaam hebben]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Midna: Is niet echt nodig hoor, het hoort bij zijn gave. ;)]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Het... het... hoort bij mijn... gave,' breng ik uit terwijl ik op mijn knieën zak. Mijn handen ondersteunen mijn hoofd. Een helse pijn teistert mijn brein.
    Zometeen is het opgehouden, houd ik mezelf voor. Zometeen kan ik weer normaal kijken.

    Lorral ~ Co - begeleider

    'Ik wil het wel zeggen,' stel ik voor. Het is een zware taak, want misschien raken de leerlingen in paniek, maar ik wil hem wel op me nemen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Dat betekent niet dat ze niet kan klote met der pijn wegneem gave ;D]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh wauw, zullen we doen dat Peter haar oudere broer is? Dan hoef je het neit meer te veranderen XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.