• Amused schreef schreef op 31 jan 2012 - 13:32: :

    Toestemming wedstrijd

    Hallo Gancanagh

    Je hebt toestemming om te beginnen met je themawedstrijd (Harry Potter). Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    Yes, een Harry Potter wedstrijd dus :Y)

    Wat moet je doen?
    Er komen verschillende onderdelen, o.a. een quiz maken, een stukje schrijven, iets knutselen. Je krijgt voldoende vrijheid, zolang het maar over Harry Potter gaat.

    Rondes:
    Er komen vijf rondes waarvoor je telkens twee weken de tijd krijgt om in te leveren. Normaal zou dit ruim voldoende moeten zijn.
    Niemand valt af na een ronde. Iedereen mag blijven meedoen, wie uiteindelijk de meeste punten heeft die heeft gewonnen.

    Uitstel:
    Lukt het je toch niet de opdracht op tijd af te krijgen, dan laat je dit liefst drie dagen op voorhand weten. In dat geval kan je nog eens drie dagen uitstel krijgen. Wie niet inlevert zonder te waarschuwen ligt uit de wedstrijd, wie niet op tijd waarschuwt krijgt geen uitstel. Probeer echter alles op tijd af te hebben, zo blijft het leuk voor iedereen.

    Prijs:
    Je wint 1 spotlight naar keuze en reclame voor 1 story of quiz op mijn profiel gedurende een maand.

    Jury:
    - Gancanagh
    - Roosevelt
    - PUKKELxDING
    - Biologist

    Deelnemers:



    2. DracoWeasley [uitstel tot 8/03]
    4. Shiku
    7. Eledhel [uitstel tot 8/03]
    9. Blathers
    10. Griphook [ingediend]
    11. HP4ever [ingediend]
    12. Nurgle
    13. Gothel [ingediend]
    14. Sid [uitstel tot 8/03]



    Opdracht 1- maak een sorteerquiz.
    AFGELOPEN. de punten komen in de loop van de komende twee weken online.


    Opdracht 2


    Je schrijft een recept voor een zelfverzonnen toverdrankje.
    De eisen:
    - minimum vijf ingrediënten
    - korte uitleg waarvoor het precies dient, wat het doet
    - hoe moet het ingenomen/aangebracht worden/ hoe lang werkt het/ hoe ziet het eruit. (1 van de 3 is voldoende. Je mag ze alledrie invullen.)
    - waarom heb je voor dit drankje gekozen?

    Jullie hebben tijd tot maandag 5 maart, acht uur s avonds.



    ~ Jullie sturen steeds de link naar je werk in een pb'tje naar mij als je klaar bent. Eens je doorgestuurd hebt mag je niet meer aanpassen.~

    Using magic to win is not allowed.


    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    okeey ^^


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    dit is echt eng! dat plaatje bij m'n toverdranken opdracht heb ik gewoon
    van het internet zonder iets te lezen want daar waren de lettertjes namelijk te klein voor:| ENG!!!! nu ik het zo zie is dat echt raar....


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    HP4ever schreef:
    dit is echt eng! dat plaatje bij m'n toverdranken opdracht heb ik gewoon
    van het internet zonder iets te lezen want daar waren de lettertjes namelijk te klein voor:| ENG!!!! nu ik het zo zie is dat echt raar....


    Nota aan de jury: dit was de originele foto, ik heb hem even aangepast voor haar zodat het bij haar drankje paste. Ze heeft dus geen recept van het internet gestolen.

    Dit staat onder je inzending.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wake up and read the fine print, dear :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eh, ik heb van de 19e tot de 29e proefwerkweek.
    Dus dan zal ik waarschijnlijk heel weinig doen.. Ik zal zien hoe dat met de deadline valt.

    Maar dan heb ik dat alvast al gemeld.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Escritura schreef:
    (...)

    Nota aan de jury: dit was de originele foto, ik heb hem even aangepast voor haar zodat het bij haar drankje paste. Ze heeft dus geen recept van het internet gestolen.

    Dit staat onder je inzending.

    tanx!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sorry, maar ik schrijf me uit.


    Ex astris, sciencia

    Jammer.

    Als het zo doorgaat halen we de vijf rondes niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Umm.. maandag is 5 maart en zondag is 4 maart. Wanneer moet het nou ingeleverd worden? xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kan ik uitstel hebben? Ik lig met koorts op de bank en schrijven lukt echt niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    5 maart, sorry.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Equestria ---> Blathers


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mag ik uuuuuuuuuuuuuuuitstel? Ik weet dat het laat is, maar ik heb een soort van 'computerverbod', waar ik misschien soms stiekem misschien eventjes onderuit kan komen, maar morgen kan ik wel gewoon inleveren hoor :3 En anders ga ik tegen mijn ouders dreigen:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Er, je moet morgen pas inleveren dus uitstel lijkt me niet nodig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh -> Roane


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.