• Hope


    Wat als je niet bent wie je denkt dat je bent? Je leven ziet er rooskleurig uit, maar veranderd drastisch op je zestiende. Iemand eist je op en sinds dan ben je volledig afhankelijk van hem. Je wordt een wapen, een wapen gebruikt in een eindeloze strijd om een land. Op tijd wordt je gered, maar zelf al lijkt het of ze je willen helpen, ze zijn niet allemaal even betrouwbaar. Op wie kan je rekenen, wie moet je wantrouwen? Je wilt het overleven in je eentje, maar staat er bij stil dat de mensen die je willen helpen zich niet zo maar van zich af laten slaan. Iedereen van wie je houd komt op de een of andere manier om, alsof ze je voor een tweede maal willen breken. Iedereen wilt jou, jij bent een machtig wapen, maar wat als jij gewoon wilt zijn? Het enige wat je verder drijft en ervoor zorgt dat je niet opgeeft is hoop, hoop op een beter leven...


    Een verhaal met romantiek, actie, spanning, intriges, martelingen, verraad, onbekende personen, een andere wereld (geen rooskleurige fantasiewereld ;)), vriendschap en het belangrijkste; niet gebasseerd op andere verhalen/boeken.

    - Er komt een 16+ stukje in, maar dat zal duidelijk vermeld worden.
    - Elke week minstens twee a drie nieuwe hoofdstukken.
    - Hoofdstukken met minstens 1000 woorden voor extra leesplezier xD
    - Nederlands geschreven
    ___________________________________

    Heyhey,
    ik schrijf al een tijdje aan dit verhaal en zoek geinteresserde lezers. Ook meningen of eventuele opmerkingen mogen hier gegeven worden. ;) Kritiek op de schrijfstijl of de verhaallijn mag je hier ook kwijt en hoor ik zelf graag (Zolang het niet beledigend is naar mij toe en ik er wat aan heb ofcourse) ;D
    Wil je er meer over weten? Vraag het gerust (Ik bijt niet 0.o)

    I hope you like it! ;D
    En nog veel lees/schrijfplezier toegewenst.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:53 ]

    Ik zal eens een kijkje nemen, maar ik wil je eerst een tip geven. Schrijf niet '16-de', maar gewoon 'zestiende'. Alle getallen onder de twintig en alle ronde getallen (dertig, veertig, vijftig,...) moet je voluit schrijven. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik zal eens een kijkje nemen, maar ik wil je eerst een tip geven. Schrijf niet '16-de', maar gewoon 'zestiende'. Alle getallen onder de twintig en alle ronde getallen (dertig, veertig, vijftig,...) moet je voluit schrijven. (:


    comfort in c h a o s

    Hier ga ik al niet aan beginnen. Hoofdstukken met meer dan duizend woorden, dat is écht te lang om op een internetsite te lezen.


    Ex astris, sciencia

    Aangepast en bedankt voor de reactie ;)

    @Bronte: Jammer en idd, het is wat lang, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Later hoop ik ooit een boek uit te brengen en dan vind ik lange hoofdstukken handiger. ;D

    xx, Plushie

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:36 ]

    Plushie schreef:
    Aangepast en bedankt voor de reactie ;)

    @Bronte: Jammer en idd, het is wat lang, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Later hoop ik ooit een boek uit te brengen en dan vindt ik lange hoofdstukken handiger. ;D

    xx, Plushie


    Werk dan eerst maar wat aan je werkwoorden, want -dt bij ik is onmogelijk.
    Niet slecht bedoeld, maar het stoort me gewoon.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    @xlufjoetoexx: Ik heb soms wat moeite met spelling, maar ik probeer mijn best te doen. ;) Het is bij mij een gewoonte geworden bij 'vind' er een T aan te plakken, ook al staat er 'ik' achter (of voor) >.<

    Naja, hoofdstuk 6 alvast toegvoegd. ;D

    Hoofdstuk 7 en 8 toegevoegd ^^
    Hier krijg je een beetje te lezen over haar verleden en hoe ze bij Alroy terecht is gekomen ;)

    Voor de geinteresseerde en om de nieuwsgierigheid te wekken:
    in het tiende hoofdstuk zal ze weer een zware training krijgen...

    Ik zoek ook nog een engelse titel voor het achtste hoofdstuk. Suggesties?

    Hope you like it, xx Plushie