• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [is goed.]


    The universal language of art.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik lachte. 'Is goed,' Nou ik begon even na te denken. 'Uhm, mijn lievelingskleur is blauww, eten is pasta, ik hou van verschillende muziek maar vooral van rock. Mijn hobby's zijn skaten en basketballen en ik speel al sinds mijn 7e piano.' zei ik toen. Ik keek haar even afwachtend aan. 'En nu wil ik wat meer over jou te weten komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik hoorde Jasons gedachte weer en wist bij god niet wat ik moest doen. 'Zendé help.' telepatheerde ik hem. Hij was hier de enige die af wist van mijn gave en hij zou me misschien kunnen helpen. Ik zag in mijn ooghoek dat Nadia schrok. 'Geen zorgen, ik vecht pas als ik een reden heb.' grinnikte ik. 'Dus wees niet bang.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Geen zorgen, ik vecht pas als ik een reden heb. Dus wees niet bang,' hoorde ik Des opeens tegen me grinniken. Ik schrok daarvan en gaf haar per ongeluk een spelden prik. Ik keek weer gauw omlaag. Nadia stop daar nou eens mee! schreeuwde ik tegen me eigen in gedachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason Christian Brown
    Destiny keek naar Zendé alsof ze hulp nodig had.. Nee, ik verbeeldde het me vast maar. Ik twijfelde of ik mijn hand van haar schouder moest halen, en trok m'n hand dus toch maar terug. Misschien wilde ze het niet, misschien vond ze mij niks. Maar ik hoopte iets anders, natuurlijk.


    The universal language of art.

    [jaja mensen Jason is verliefd :P]


    The universal language of art.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Plotseling galmt er iets door mijn hoofd. 'Zendé, help!'
    Het is de stem van Destiny. Ik kijk dan ook op naar haar, maar ze zit te grinniken naar Nadia. Wat bedoelt ze? Heeft het met Jason te maken?
    Nu weet ik wel weer wat haar gave is. Gedachtes lezen en versturen. Telepathie.
    Ik besluit om iets meer op mijn hoede te zijn met mijn gedachtes als ik bij haar in de buurt ben, want straks leest ze nog privé dingen...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Jason haalde zijn hand van me af en opeens voelde ik allemaal spelden in mijn buik steken. Meteen greep ik naar mijn buik en gilde ik het uit. Het was afkomstig van Nadia dat had ik door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Christian Brown
    Ineens grijpt Des naar haar buik en begint te gillen. Meteen spring ik op. ''Des, alles oke?'' Ik sla een arm om haar schouder en probeer haar te kalmeren. Ik vraag me af wat er ineens aan de hand is..


    The universal language of art.

    Felicity Sophia Grace
    'Mijn lievelingskleur is de kleur die de lucht heeft als de zon net op of ondergaat. Ik heb niet echt lievelingseten. Qua muziek vindt ik alles wel leuk, alleen niet dat Rammstein achtige enzo. Ik heb het snel koud maar hou ondanks dat wel van de winter en van schaatsen. Mijn hobby is dansen en dat doe ik sinds mijn 9e. Voor de rest vind ik het wel leuk om af en toe een boek te lezen en ik heb een hekel aan insecten. Oja, en ik ben verslaafd aan de chocolademelk van de Starbucks,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nu moet ik echt echt echt weg.. Sorry, ik ben morgen terug ;D]


    The universal language of art.

    Nadia Stone

    Ik dacht dat ik maar een prikje gaf, maar Des greep naar haar buik en gilde. Geschrokken keek ik haar aan en ging naar achteren. Ik schudde me hoofd en keek Des aan. 'I-i-ik,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Is goed ! Tot morgen dan maar ]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik grinnikte. 'Ik ben ook niet zo van de Rammstein,' stelde ik haar gerust. 'Kom laten we naar binnen gaan' zei ik toen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Het deed nog pijn, Jason probeerde me te kalmeren maar het hielp niet. 'Nadia stop!' siste ik toen zacht zodat ze het toch kon horen, ik hoorde Zendé weer denken maar gaf er nu even geen aandacht aan. Het prikte en dat deed gewoon verschrikkelijk veel pijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik spring op als Des opeens begint te gillen, maar Jason schiet al te hulp. Eventjes kijk ik naar Nadia, die heel schuldig kijkt. 'Heb jij dat gedaan?' vraag ik fronsend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason Christian Brown
    Nadia begint wat te stotteren. Destiny sist iets, maar ik kan het niet verstaan en Zendé vraagt of Nadia dit gedaan heeft. Mijn ogen worden groot. ''Nadia?! Waarom doe je zoiets?'' Vraag ik verbaasd, hoewel ze nog niet heeft toegegeven dat zij het was. Ik richt me weer op Des. ''Gaat het weer een beetje?'' Vraag ik bezorgd.


    The universal language of art.