• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh oeps ik verander even]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Nee hoor.' zei ik toen. Ik kreeg het niet zo snel koud van sneeuw, het was water dus eigenlijk was het voor mij niks. Ik keek haar even aan en grinnikte toen ik zag dat ze hem aan had. Het stond haar schattig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik had alleen nu geen flauw idee waar ik heen kon gaan. Ik zuchtte eventjes. Ik had geen zin om me weer op te sluiten in me kamer. Wanneer ik in de vrijetijdsruimte kwam ging ik op een bank liggen. Ik deed even me ogen dicht. Even rust.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    'Nee hoor.' Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij me aankijkt en even grinnikt. Ik bedenk me dat ik er vast belachelijk uit zie, ik ben dan rond de 1.70 maar Nic is alsnog een kop groter. Ik kijk even opzij om hem aan te kijken, 'ik zie er vast belachelijk uit,' mompel ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn - Vuur

    Nadat we klaar waren met eten, wendde ik me weer tot Alexander. 'Dus, hoe wilde je me gaan helpen met het beheersen van mijn..ehm.. gave?' vroeg ik hem, niet wetende hoe ik het anders moest noemen. Ondertussen bleef ik een beetje schuin naar hem kijken. Mijn knappe leraar, grinnikte ik van binnen en meteen kon ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. 'Ik bedoelde niet mijn, als in mijn.. Nouja, weetje, dat heb je niet gehoord, echt gewoon niet gehoord,' hakkelde ik blozend, wendde licht beschamend mijn hoofd af en prutste wat met mijn vingers.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Sorry,' verontschuldig ik me terwijl ik naar de grond staar. De pet bedekt mijn gezicht voor het grootste deel. Dan begint ze opeens over allerlei krachten. Gedachte lezen, telepatheren en telekinese.
    Als ze klaar is heb ik de neiging om weer op te kijken, maar dat doe ik maar niet.
    'Echt? Dus... iedereen hier kan iets bijzonders?' vraag ik blij. Nou, blij... ik voel me nog steeds rot. Maar ik ben wel blijer.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [IAMBACK, waar kan ik inspringen?]


    The universal language of art.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Nee, je ziet er schattig uit.' grijnsde ik toen. Ik keek even om me heen. Een last was van mijn schouders afgevallen. Maar toch. Ik speelde wat met het water en keek haar toen weer aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Lees even terug, het is niet veel. Gewoon wat Des, Zendé en Nadia hebben gezegd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    We fluisterde aangezien Jason eer ook nog stond. 'Uhm, ja maar eigenlijk ben ik de enige die weet dat iedereen het heeft, behalve de begeleiders dan. Ik telepatheer Dawn of Valerie even voor een nieuwe zonnebril.' zei ik toen geruststellend. 'Dawn, w

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens aanvoelen

    Ik keek even naar buiten totdat ik opeens iets in mijn gedachte hoorde. 'Dawn wil je alstjeblieft een nieuwe zonnebril voor Zendé brengen. Hij is kapot. We zijn in de muziekruimte afzender Destiny' Ik fronste maar pakte er snel een uit de kast. Ik rende snel naar de muziekruimte waar ze zaten. Ik liep naar Destiny toe en fronste even. Snel gaf ik de zonnebril aan Zendé. 'Alstjeblieft.' 'Hoe weet jij dit allemaal?' vroeg ik toen. 'Zelfde als wat Alex kan.' zei ze simpel. Ik knikte. 'We hebben het er later nog over.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Nee, je ziet er schattig uit.' grijnst hij. Hij speelt even met het water en kijkt me dan weer aan. 'Dankje,' zeg ik met een glimlach en ik voel dat mijn wangen weer een beetje rood worden. Dan haal ik even minj iPod uit me broekzak om te kijken hoe laat het is en tegelijkertijd haal ik wat energie uit. Ik stop hem weer in me broekzak en laat wat vonkjes uit mijn handen komen.


    [hoelaat is het in rpg?]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Christian Brown
    Ik stond nog steeds in de muziekruimte en zag Destiny met Zendé praten. Nou ja, praten.. Eerder fluisteren. Waarom deden ze zo geheimzinnig? ''Mag ik het ook horen?'' Vroeg ik daarom.


    The universal language of art.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Begeleidster Dawn komt eraan en geeft me een nieuwe zonnebril. Gekalmeerd zet ik die op en trek de pet van mijn hoofd. Dankbaar overhandig ik die aan Destiny.
    'Bedankt voor de moeite en hulp,' zeg ik vriendelijk tegen haar, en ik meen het echt. Als ze me niet had geholpen zat ik hier nog, met mijn handen over mijn gezicht geslagen.
    Jason komt eraan en vraagt of hij het mag horen. Ik kijk ongemakkelijk naar Des in de hoop dat zij het woord neemt.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit aan de begeleiders tafel en neem hapjes van mijn bolletje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason Christian Brown
    Ze gaven geen antwoord en Zendé keek Destiny hoopvol aan. ''Hallo?''


    The universal language of art.

    [ Het is 8u en sorry was eventjes weg ik reageer nu]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Alstjeblieft.' zeg ik vriendelijk tegen Zendé. 'Uhm, Zendé was even bang om iets voor ons te spelen. Maar ik heb hem aangemoedigd dat als hij speelt ik mee zing.' zei ik toen glimlachend. 'Dus? Wat ga je spelen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.