• Ik was al zo'n topic begonnen maar aangezien daar niemand meer op reageert open ik een nieuwe.

    Het idee is om een story te schrijven over 2012:
    Vier vriendinnen krijgen te horen dat de wereld vergaat, eerst geloven ze het niet maar het word steeds duidelijker dat het geen grap is, nu moeten ze zichzelf en hun familie zien te redden maar hoe?

    Mijn personage:
    Naam: Lucy Turner
    Leeftijd: 15
    Ouders: haar ouders (Alice en William) zijn omgekomen bij een overval.
    Woonplaats: in een soort weeshuis waar iedereen zijn eigen kamer heeft. Per week krijgt ze 100 euro op haar bankrekening en daarvan moet ze eten kopen.
    (maak nog wel een tekening van haar kamer)
    Omschrijving: Ze heeft stijl zwart haar (tot halverwege haar rug) een rond gezicht en blauwe ogen, het is een rare combinatie maar haar moeder was half indiaans en haar vader komt uit Londen. Ze is slank en ziet er sportief uit.
    hobby's: tekenen, ze speelt in een bandje. schrijven en voetballen, liedjes schrijven, ze speelt piano en ook een beetje gitaar en kan goed zingen, ook houd ze van vechtsporten(vooral zwaardvechten en pijl en boog schieten.
    relatie: geen

    De vraag is:
    Wie wil er meedoen?
    Wil je dan een personage bedenken en alvast een stukje proloog schrijven waarin jou personage voor het eerst over 'de ondergang van de wereld' te horen krijgt.

    Have to know:
    Plaats:Londen
    Datum proloog: 12 oktober 2012

    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel maar moet ik dan gewoon een personage maken waarmee we dan samen een verhaal schrijven?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    Ik wil wel maar moet ik dan gewoon een personage maken waarmee we dan samen een verhaal schrijven?

    Ja dat is de bedoeling


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oke, dan wil ik er wel eentje aanmaken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    Oke, dan wil ik er wel eentje aanmaken.

    Dat is goed <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel, alleen ik denk niet dat ik dat goed kan schrijven enzo :$


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Je hebt hier al een topic over, dus hier gaat een slotje op. Dubbeltopics zijn verboden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.