• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 10:02 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    feltonbeats schreef:
    (...)

    Dat lijkt me super eng om in te doen! Tenminste.. Dat ziet er zo uit xD. (mijn moeder draagt lenzen)


    Haha, het valt wel mee. Als je eenmaal weet hoe het moet. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    je krijgt een vage bril op en je moet letters voorlezen en zeggen waar het het scherpst is, rood of groen.
    En je moet met je kin in een apparaat naar een huisje staren
    Dat soort dingen
    ik heb al een bril sinds ik 2 of 3 ben dus ik heb het al heel vaak gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm ik kan het niet beoordelen.

    Ze gaan als eerste met z'n ding je ogen op meten, en dan krijg je een ding op je neus moet je letters op lezen en zo..
    Verdr weet ik niet meer.

    Last van je nek, door je ogen dat kan volgens mij niet.

    Ik heb vorige week mijn ogen laten testen. Het is niet eng ofzow.

    succes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    phenomniall schreef:
    je krijgt een vage bril op en je moet letters voorlezen en zeggen waar het het scherpst is, rood of groen.
    En je moet met je kin in een apparaat naar een huisje staren
    Dat soort dingen
    ik heb al een bril sinds ik 2 of 3 ben dus ik heb het al heel vaak gedaan


    Dit + plus van je symptomen kan ik niet echt veel maken, omdat ik te jong was om het te beseffen wat de symptomen waren. Het was mijn kleuterjuf die het zag, omdat ik constant tegen kasten en deuren liep. Maar ik denk toch wel dat ze er mss toch wat mee te maken hebben. Misschien moet je zelfs maar gewoon een leesbril ofzo.

    Je moet gewoon letters en cijfers op verschillende grote leren, naar iets kijken in een machine, dan meten ze je ogen. En dan wordt er avak nog is met een lampje en een glaasje gekeken of er geen ontstekingen enzo aan je oog zijn. Zo gaat het toch altijd bij mij.

    En verziend of bijziend zullen je ze wel zeggen, dat hangt ook wat af van de bolling van je ogen. Ik zit met zodanig veel min dat voornamelijk ver niet gaat, maar ciht zie ik eigenlijk ook amper. Zonder bril is voor mij als een een wazig in elkaar lopende massa zonder vormen. Maar veel hangt af avn persoon tot persoon. Het komt wel goed. Je gaat er zeker niet dood aan gaan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:18 ]


    Tears are words the heart can't say.