• het is bizar hoe een klein zinnetje een leuke wending in je leven kan nemen. Hoewel je het op dit
    moment niet leuk kan noemen.
    Gisteravond heb ik gehoord dat mijn vader een tumor heeft, in zijn hersenen. Kapot was ik ervan. Maar
    als ik een ding van hem geleerd heb wat me heel er is bij gebleven is dat je je problemen uit moet
    spreken. en dat je met lachen meer bereikt, haha.
    mijn manier om mijn problemen uit te spreken is om het van me af te schrijven. dat was mijn manier al
    toen ik 7 was, dat is het nogsteeds. en waarom zou ik mijn probleem niet van me afschrijven en te
    kunnen lachen omdat ik Harry Styles erin verwerk?
    Ik heb een moeilijke tijd, dat is waar, maar ik zeg niet dat ik geen hoop meer heb. Ik moet gewoon even
    de schock verwerken, ik kom er wel overheen. Ik gooi mijn hoop niet weg, want als ik dat zou doen,
    dan gaat het leven aan je voorbij zonder te genieten, en dat is zonde, toch?
    zeg nooit nooit, of zoals mijn vriend zou zeggen ; think positive en hou je taai.


    ik ben begonnen met de story, hij heet i don't give up. je vindt hem hier.
    www.quizlet.nl/stories/75681/i-wont-give-up--harry-styles/

    ik ben er voor alle mensen die met zo'n nieuws te kampen hebben, ik heb respect voor hun allemaal. laten we het overwinnen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 18:39 ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Ik zou hem lezen als je hoofdletters gebruikte? En als je Harry Styles eruit liet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    sorry zit op ipad maar ik gebruik hoofdletters in mn verhaal en het wordt geen harry lovestory want daar ben ik zelf oook niet van


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Waarom zijn je zinnen zo raar in dit topic? (niet beledigen of aanvallend bedoelt, ik vraag het me gewoon af)

    Maar je gebruikt niet echt hoofdletters in je beschrijving van het verhaal en dat is niet prettig om te lezen, misschien kan je dat veranderen?

    En o, ja hier onder een aan klik bare link

    i won't give up - Harry Styles


    Physics is awesome