• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~

    One.

    Two.

    Three.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:07 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik zit er over te denken om een sterfelijke te maken, maar het zou prettig zijn als er nog een mens was ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MYNAMEISDEWI schreef:
    Naam: Alison Luna
    Achternaam: Price
    Roepnaam: Alison
    Bijnaam: Alii, Luna, Maantje.
    Soort: Sterfelijke
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18). ;; 12
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken): Kan doormiddel van gedachtes mensen vermoorden.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Lang blond haar soms in 2 hoge staartjes maar meestal in 2 vlechtjes, grijze ogen en altijd glimlacht ze, behalve als ze haar 'ding' doet. Draagt meestal een jurkje en huppelt vaak.
    Innerlijk: Alison is een schat van een kind maar het gevaarlijke van Alison is dat ze zo lief lijkt dat je bijna niet kan bedenken dat zij veel mensen vermoord heeft. Ze is hulpzaam en helpt graag mensen, ze kent graag iedereen en het liefst krijgt ze veel aandacht.
    Extra: Geen ouders. Slaapt bijna nooit en valt erg op. Maakt makkelijk een praatje en houdt van aandacht en schattige dingen.

    Ik keur de gave helaas niet goed. Het is misschien iets tè overpowerd.

    [bedenk haar maar dan 12 jaar.. Jaa ik weet ze lijkt 8 maarehh, dit dit ong.. :$]



    Ik keur de gave helaas niet goed. Misschien te overpowerd..

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:08 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik maak wel een jongens mens :D

    Proprius schreef:
    Ik maak wel een jongens mens :D

    *zachte yay* met een leuke gift:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    *zachte yay* met een leuke gift:



    FLUTTERSHYYY :3.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    :D

    Okaay ik zal kijken wat ik verder nog kan bedenken.. :$$ Sorry tis ook best.. idiot. Maar ik kan nu even niks zo snel bedenken.... ;cc duss ehh.. helpme. (a)?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:15 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Naam: Aurora Scarlett.
    Achternaam: Shan.
    Roepnaam: Aurora.
    Bijnaam: Aurie, Autje.
    Soort: Onsterfelijk.
    Leeftijd: 17.
    Gave: Aurora kan dingen laten zien die er helemaal niet zijn, wat voor verwarring kan zorgen. Ze kan daarmee ook je angsten laten zien.
    Uiterlijk:



    Aurora ziet er verschrikkelijk onschuldig uit, zelfs met de rode ogen. Zelf is ze dat niet. Ze heeft lichtbruin, golvend, lang haar wat tot haar middel komt. Ze is erg aantrekkelijk, zo ziet ze er ook uit. Ze heeft een hele bleke huid en raar genoeg scherpe hoektanden.
    Innerlijk: Aurora is, zoals ik al zei, niet onschuldig. Ze gebruikt haar gave meestal erg vaak, om iemand te plagen of in de val te lokken. Ze is dus ook een plaaggeest. Tegen haar soort is ze aardig en is ze echt niet verkeerd.
    Extra: -.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    MYNAMEISDEWI schreef:
    Okaay ik zal kijken wat ik verder nog kan bedenken.. :$$ Sorry tis ook best.. idiot. Maar ik kan nu even niks zo snel bedenken.... ;cc duss ehh.. helpme. (a)?


    Gewoon gedachten lezen, miss? (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Zij is leuk!! ö

    Aah, ik ga ff .. kijken en ehh mn vriendin stalken XD om te vragen of zij maybe weet maar denk wel dat die .. zegmaar ga nemen. is wel.. hehe. :3


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Proprius schreef:
    Zij is leuk!! ö


    Wie, Aurora? Idd, i love her toooo XD!


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    TRANSFORMEREN IN DIEREN. (A) ,, ik vraag het nu maar want anders blijf ik doorgaan. ;xx


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    MYNAMEISDEWI schreef:
    TRANSFORMEREN IN DIEREN. (A) ,, ik vraag het nu maar want anders blijf ik doorgaan. ;xx


    Deal (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Changed it. :3


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.