• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~

    One.

    Two.

    Three.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:07 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik vul zo in ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik vul zo in ^-^


    Welke soort? ^-^


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Als je een mens bent, betekend dat je er dan achter komt dat vampier bestaan ;3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vul ook zo in, ik ben nu nog ff bezig met leren.
    Ik zou graag wel een sterfelijke willen zijn, want ik zie dat je aan Leave ook vraagt welke soort dus ik dacht ik zet het er ook bij.


    Stay Strong Darling

    RainbowDay schreef:
    Als je een mens bent, betekend dat je er dan achter komt dat vampier bestaan ;3?


    Als je erachter komt, wordt je gevangen genomen door de Strigoi en in één van hun veranderd ;3.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    LoonyLuna schreef:
    (...)

    Als je erachter komt, wordt je gevangen genomen door de Strigoi en in één van hun veranderd ;3.

    Oke, maar dan begin ik als mens dat is leuker :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Phylice Beaulynn
    Achternaam: Thestiq
    Roepnaam:[ Phay
    Bijnaam: Little
    Soort: Sterfelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: De tijd besturen. Ze kan zo als het ware met de tijd 'spelen'. Ze kan hem stilzetten en ook vertragen.
    Uiterlijk:
    Phylice heeft lange, krullende, zwarte lokken. Het gezicht is op het eerste gezicht erg zacht qua uitdrukking. Haar zwarte haar accentueert haar bleke, lelieblanke huid op een minder harde manier gezien haar ogen een matte, groene kleur hebben en altijd lijken te lachen. Verder is Phylice niet erg groot, maar 1.63. Toch is ze erg mooi gebouwd en heeft ze veel schoonheid van zichzelf.


    Innerlijk: Phylice is over het algemeen vrolijk en naïef. Ze heeft een bepaalde gloed om zichzelf heen. Een die haar onschuldig en kwetsbaar afbeeld. Ze is nieuwsgierig en zo nu en dan een tikkeltje verdrietiger. Phylice is snel gekwetst, maar probeert voor iedereen altijd te lachen.
    Extra: Phylice heeft geen familie. Niemand weet dan ook wat haar achtergrond is.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 19:44 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Naam: Phylice Beaulynn
    Achternaam: Thestiq
    Roepnaam:[ Phay
    Bijnaam: Little
    Soort: Sterfelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: De tijd besturen. Ze kan zo als het ware met de tijd 'spelen'. Ze kan hem stilzetten en ook vertragen.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Phylice is over het algemeen vrolijk en naïef. Ze heeft een bepaalde gloed om zichzelf heen. Een die haar onschuldig en kwetsbaar afbeeld. Ze is nieuwsgierig en zo nu en dan een tikkeltje verdrietiger. Phylice is snel gekwetst, maar probeert voor iedereen altijd te lachen.
    Extra: Phylice heeft geen familie. Niemand weet dan ook wat haar achtergrond is.


    Graag met beschrijving van uiterlijk :).


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    mag ik jonge en meisje aanmaken?
    <'33


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    mag ik jonge en meisje aanmaken?
    <'33


    Ofcourse, welke soorten? ;D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik heb het aangepast, goed zo? :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    We hebben ook nog Onsterfelijken, Dhampiers en mensen nodig ;D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Leave schreef:
    Ik heb het aangepast, goed zo? :]


    Jaa ;D.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Phylice kan ook tijd veranderen en nou ja er mee 'spelen' zoals ik al zei. Ik werkelijkheid kan ze alles doen met de tijd, dus niet enkel stilzetten of vertragen :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam:Rachael
    Achternaam:Eloise
    Roepnaam: Rachael
    Bijnaam:/
    Soort:Mens
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk (foto+beschrijving):

    Ze heeft lang golvend haar in de kleur bruin. Ze heeft licht blauwe ogen die een groene gloed heeft. Dat is soms erg verwarrend voor mensen. Ze heeft een blanke, egale huid. Ze is vrij kort namelijk 1,65m. Normaal figuur.
    Innerlijk:Racheal is erg nieuwsgierig. Daarom is ze ook erg slim. Ze houd er van om dingen te onderzoeken en meer te weten. Ze is ook een beetje leergierig. Ze heeft veel geduld. Ze is niet snel gekwetst en komt niet echt aardig over bij de meeste mensen. Mensen vinden haar een beetje onaardig.Ze ook niet echt een helper. Ze is totaal niet verlegen en durft snel dingen.
    Extra:Ze werkt sinds een anderhalf jaar in een laboratorium in een ziekenhuis. Daar onderzoekt ze bloed of andere dingen. Soms helpt ze zelf als dokter, maar dat gebeurt soms. Het meest is ze te vinden in het lab daar. Ze heeft familie maar niet veel contact. Haar ouders wonen in de zelfde stad, maar komen bijna nooit op bezoek. Ze vind haar ouders , maar niks vanwege een slechte jeugd. Haar broer zoekt steeds contact met haar. haar broer was een paar keer weggelopen van huis. Haar broer werd overbezorgd en daar ergert ze zich dood aan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor