• mag mijn beugel eruit
    Morgenochtend ga ik naar de ortho en dan wordt mijn beugel eruit gehaald, na bijna ander half jaar.
    Ik vraag me af of het pijn doet.
    Ik krijg hierna nog wel een nachtbeugel trouwens.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaach, sommige mensen hebben altijd overal van het kleinste dingetje al 'pijn'. Het doet helemaal geen pijn, en je bent eindelijk van dat ding af! =)


    ars moriendi

    Sherley schreef:
    Aaach, sommige mensen hebben altijd overal van het kleinste dingetje al 'pijn'. Het doet helemaal geen pijn, en je bent eindelijk van dat ding af! =)


    Bij mij deed het wel werkelijk pijn, maar mijn snijtanden waren toen heel gevoelig door mijn beugel, dus zelfs elastiekjes verwisselen was dan al pijnlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah, ik weet nog toen mijn beugel er 4 jaar geleden uitging. Het voelde zo vreemd xD Maar ik heb er wel prachtige tanden voor terug gekregen ;)
    Zal voro jou waarschijnlijk ook wel gek voelen, de eerste week is echt heel vreemd, daarna wen je eraan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij mij deed het wel pijn, maar ik ben een uitzondering hoor. Mijn tandvlees was om die ringen om mijn kiezen heen gegroeid, en dat moest los :S
    Maar het was het allemaal waard :Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Het doet niet acht pijn hoor normaal!
    En daarna heb je heerlijk zachte tanden zodat je er de hele dag met je tong tegenaan zal voelen ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Het doet niet echt pijn hoor normaal!
    En daarna heb je heerlijk zachte tanden zodat je er de hele dag met je tong tegenaan zal voelen ;)


    Zeg maar hele week :')

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:48 ]


    26 - 02 - '16

    Géén idee, mijne zit er nog in.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had mijn beugel 2 jaar, maar nu heb ik 'm er 2 jaar uit, moest ik weer een nieuwe omdat dat draadje kapot was. Dus zit er één tand scheef en nu heb ik onder een beugel :(


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Het doet geen pijn, want als de beugel eruit gaat is het heel zacht en is het niet strak enzo.

    over 25 minuten moet ik bij de ortho zijn!
    Wish me luck


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yashin schreef:
    Vanuit ervaring van anderen kan ik je vertellen dat het geen pijn doet.
    Veel succes! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Winterwerp schreef:
    YEAH. Succes.


    Firm believer of all that is magic

    Laat je ons een foto zien met je nieuwe gebitje? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"