• Mensen, even voor de duidelijk. TPB is niet offline.
    Het enige wat op dit moment is doorgevoerd is dat XS4ALL en Ziggo (voorlopig) TPB moeten blokkeren als gevolg van een rechtszaak die op dit moment in hoger beroep gaat.
    Je kunt er nog steeds komen doordat ze nu hun domeinnaam en, volgens mij, ook hun server verplaatst hebben naar Zweden.
    Zou je alsnog niet op TPB kunnen komen, doordat XS4ALL en Ziggo de webpagina blokkeren moet je gewoon een proxy gebruiken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OK dan. Wtf if TPB?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap er dus niets van, haha :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    REDHEADSROCK schreef:
    OK dan. Wtf if TPB?

    The Pirate Bay volgens mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dude, google wat je wil hebben, zet er "Tpb torrent" achter en je vind het gewoon :Y) Of gebruik een andere site.


    quidquid excusatio prandium pro

    En hoe een proxy te gebruiken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    TPB is natuurlijk The Pirate Bay. En dit was gericht aan de mensen die er gebruik van maken.
    Als je een proxy wilt gebruiken zoek je gewoon op google: "Free proxy".
    Klik je er eentje aan, typ je het adres van TPB in, zoek je de torrent die je wilt en download je hem.
    Klaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AHAAHAA, don't need a proxy, hij is bij mij toch niet geblokkeerd. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    AHAAHAA, don't need a proxy, hij is bij mij toch niet geblokkeerd. :Y)


    Ik heb UPC. Gebruik het nooit. XD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dovahkiin schreef:
    AHAAHAA, don't need a proxy, hij is bij mij toch niet geblokkeerd. :Y)

    Same ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohh bij mij wel, maar ik hoef het atm toch niet te gebruiken dus idc at all (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Weet iemand trouwens hier hoe je een gedownload MP3 liedje op iTunes kan krijgen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Weet iemand trouwens hier hoe je een gedownload MP3 liedje op iTunes kan krijgen?

    Gewoon slepen naar je muziekbibliotheek..?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lux schreef:
    (...)
    Gewoon slepen naar je muziekbibliotheek..?


    Dat lukt niet. Van Internet gedownload. Ik kan wel kopen, maar ze hebben geen Manolis Moumouzias daar...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sinds wij dat übertrage, irritante, rotglasvezelkabel hebben, heb ik er geen last van -niet dat ik wist wat het was, laat staan gebruikte-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Dat lukt niet. Van Internet gedownload. Ik kan wel kopen, maar ze hebben geen Manolis Moumouzias daar...

    Dat hebben wij ook en het enige wat we hoeven te doen is de bestanden naar de muziekbibliotheek te slepen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 23:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis